mathilius

Åh Gud - afbud i dag !

9 indlæg i dette emne

Vi skal holde bryllup på lørdag og min morfar har lige ringet at de desværre ikke kan komme !!!

Så nu sidder jeg og roder med en umulig bordplan. Som skal afleveres i morgen kl9.30.

Håber ikke, at 6 pers. Ved et rundt bord er nok, for sådan er jeg nok nødt til at gøre ved 2 borde.

Og gad vide om vi skal betale for dem ?!

ØV mand !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved helt præcis hvordan du har det.

I går fik jeg et afbud fra en gæst. Vores kok meddelte at han ikke kan lave mad alligevel, men prøver at finde en afløser.

De negle jeg lavede i går, krakkelerede her til morgen, så da jeg ville orden dem begyndte de at falde af, og har fjernet (ætset) noget af mine egne negle væk. Så har ingen negl på venstre lillefinger negl, og der er flere af de andre som jeg frygter snart også falder af.

Men som sagt lavede bordplanen om i går og venter på at kokken ringer tilbage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved helt præcis hvordan du har det.

I går fik jeg et afbud fra en gæst. Vores kok meddelte at han ikke kan lave mad alligevel, men prøver at finde en afløser.

De negle jeg lavede i går, krakkelerede her til morgen, så da jeg ville orden dem begyndte de at falde af, og har fjernet (ætset) noget af mine egne negle væk. Så har ingen negl på venstre lillefinger negl, og der er flere af de andre som jeg frygter snart også falder af.

Men som sagt lavede bordplanen om i går og venter på at kokken ringer tilbage.

Du må kører den klassiske og have hvide handsker på ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved helt præcis hvordan du har det.

I går fik jeg et afbud fra en gæst. Vores kok meddelte at han ikke kan lave mad alligevel, men prøver at finde en afløser.

De negle jeg lavede i går, krakkelerede her til morgen, så da jeg ville orden dem begyndte de at falde af, og har fjernet (ætset) noget af mine egne negle væk. Så har ingen negl på venstre lillefinger negl, og der er flere af de andre som jeg frygter snart også falder af.

Men som sagt lavede bordplanen om i går og venter på at kokken ringer tilbage.

Du må kører den klassiske og have hvide handsker på ;)

Ja det kan godt være at det bliver nødvendigt. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med at have tre afbud der kom meget sent.. 1 hvor vi godt kunne nå at gøre noget ved bordplanen. Og to på dagen! Deres barn/baby blev syg så de tog hjem efter receptionen. Vi havde så fået det indtryk at de ville komme tilbage ved en 7 tiden til middag. Men det gjorde de desværre. Ikke. Så de manglede desværre lidt ved bordet der nu var lidt tomt... Men der var ikke noget at gøre.. Og vi kom også til at betale for alle tre gæster som jo så ikke kom, fordi vi betalte 4 dage før.... Det er jeg lidt Øv over.. Det er mange penge..Men især er jeg også ked af at de desværre ikke kunne komme. Men sådan går det nogen gange..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer