Ki Schou

Tillykke til alle jer 7-9-13 brude

25 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen, glæder mig bare helt vildt..

Min datter og svigerinde er hos mig nu og vi hygger rigtig..har fået rettet bryn, lagt fin manicure forberedt alt til i morgen, hvor min kæreste gennem snart 18 år bliver min mand ;-)

Stort tillykke til alle jer andre, håber også jeres dag bliver den bedste..

0

Stort tillykke til alle 7-9-13 brudepar, håber i får en helt igennem ubeskrivelig fantastisk bryllupsdag :-)

Vejret ser heldigvis ud til at være med jer, husk nu at nyde det hele. Ser frem til beretninger fra den store dag, de

bliver slugt råt her :-) kan altså ikke lave alle de fancy smilyer, men sender en masse afsted :-)

0

Annonce ♥

jeg kan heller ikke lade være med at "tænke" - tænk at blive gift på år århundredes dag - 7.9.13, og så med denne vejrudsigt. man bliver helt rørt og blød i knæene ved tanken om al den lykke og glæde, der folder sig ud netop i dag. hvor er I heldige alle sammen - stort tillykke, og tak til alle dem, jeg har fået lov til at få "indblik" i. :cheerleader3:

ege art

0

Annonce ♥

Tillykke til alle 7-9-13 brudepar. 1500 stk er der idag, mod normalt 200. ( ifølge TV2)

Så kommer der ca. 50 gæster pr. bryllup, så det giver 75.000 der skal til bryllup. Omg!!!

Der bliver travlt på vejene, så kør i go' tid idag. :)

0

Tillykke med til jer alle sammen. I kan se frem til en af de lykkeligste dage i jeres liv, man får ondt i kinder og kæber af at smile såååå meget.

Her er lige lidt om jeres dag.

http://www.kk.dk/da/borger/personlige-forhold/vielse/7-9-13

:denmarkflag:

Edited by snuske
0

Annonce ♥