Ki Schou

Tillykke til alle jer 7-9-13 brude

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen, glæder mig bare helt vildt..

Min datter og svigerinde er hos mig nu og vi hygger rigtig..har fået rettet bryn, lagt fin manicure forberedt alt til i morgen, hvor min kæreste gennem snart 18 år bliver min mand ;-)

Stort tillykke til alle jer andre, håber også jeres dag bliver den bedste..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke til alle 7-9-13 brudepar, håber i får en helt igennem ubeskrivelig fantastisk bryllupsdag :-)

Vejret ser heldigvis ud til at være med jer, husk nu at nyde det hele. Ser frem til beretninger fra den store dag, de

bliver slugt råt her :-) kan altså ikke lave alle de fancy smilyer, men sender en masse afsted :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan heller ikke lade være med at "tænke" - tænk at blive gift på år århundredes dag - 7.9.13, og så med denne vejrudsigt. man bliver helt rørt og blød i knæene ved tanken om al den lykke og glæde, der folder sig ud netop i dag. hvor er I heldige alle sammen - stort tillykke, og tak til alle dem, jeg har fået lov til at få "indblik" i. :cheerleader3:

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle 7-9-13 brudepar. 1500 stk er der idag, mod normalt 200. ( ifølge TV2)

Så kommer der ca. 50 gæster pr. bryllup, så det giver 75.000 der skal til bryllup. Omg!!!

Der bliver travlt på vejene, så kør i go' tid idag. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med til jer alle sammen. I kan se frem til en af de lykkeligste dage i jeres liv, man får ondt i kinder og kæber af at smile såååå meget.

Her er lige lidt om jeres dag.

http://www.kk.dk/da/borger/personlige-forhold/vielse/7-9-13

:denmarkflag:

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer