Guggi

DIY brudebuket

3 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes på lørdag skal selv lave min brudebuket. Jeg tænker enten en buket hortensia eller en buket brudeslør.

Men er der nogen, der ved noget om, hvordan man får buketten til at holde sig frisk længst muligt? Min søster snakkede om, at man vist kunne sprøjte dem med elefenthud, men så vidt jeg kan læse på nettet er det mere til bagefter, hvis den skal tørres.

Jeg regner med at binde buketterne om fredagen, og så lade dem stå i vand til lørdag (selvom det vist bringer uheld???), men hortensia er jo bare lidt skrøbelige, og jeg er bange for, at de kan finde på at tørre ud efter kun et par timer.

God råd til opbevaring af brystbuketter fra fredag til lørdag modtages også med kyshånd :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan huske i sin tid med min konfirmationsbuket, at vi fik at vide den skulle i køleskab, så der stod den pænt indtil vi skulle bruge den dagen efter.

Jeg har også arbejdet i et gartneri for længe siden og jeg mindes at de afskårne blomster også kom på køl hver nat, fordi det sænker visningen. Men det kunne måske være en ide at forhøre dig ved en blomsterhandler for der kan jo være forskel på hvilke blomster der kan tåle det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer