Guest Leone

Ahhhhhhh lige om lidt!

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Som dig!!!!!!!

Kan slet ikke sove...har svært ved at falde i søvn og vågner meget tidligt.

Vi skal selv sørge for alt, ud over 3 retter mad, så der er mange lister etc. Laver også selv dekorationer ;-)

Men føler der er styr på det hele.

Har lige fået lavet en gelenegl akut...mine egne var ellers så fine, men i går røg der så én.

Har også lige været ved tandlæge- rensning og 0 huller ;-) Skulle have været af sted i onsdags, men havde mega hold i ryggen hele sidste uge, bad timing!

Fra i morgen kl. 12 har jeg friiiii - helt indtil på onsdag, det bliver dejligt.

Så vi tæller ned til på lørdag :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også giftes på lørdag, og er ved at være godt stresset. Der er rigtig meget at se til her de sidste dage, og det kan jeg godt mærke på søvnen. Og i maven. Jeg synes egentlig vi har rimelig godt styr på tingene, og hvornår det sidste skal gøres. Men oveni at der også er meget pres i forbindelse med arbejdet, synes jeg, det er ved at være for meget, så jeg glæder mig til det bliver lørdag, hvor jeg alligevel ikke kan gøre andet end at nyde dagen. Det skal jo nok blive en god dag, selvom der er lidt småting, der ikke lige kom i orden. Og nervøsiteten forhåbentligt er afløst af en god spænding.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha- godt jeg ikke er den eneste der er presset! Herhjemme går nerverne lidt amok- min forlovede arbejder fuldtids samtidig med at vi skal ordne alting til fredag- ja fredag- vores lykke nummer er 13 ;)

Vi mangler stadigvæk en del små detaljer, og jeg tvivler på alt PT.

Det var nu, at man ønskede at man havde haft penge nok til at få en anden til at lave A-L-T for en :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også giftes på lørdag og føler mig egentlig ikke stresset endnu, men den skal nok nå at komme torsdag og fredag, hvor der skal laves bryllupskage til 90 personer, dækkes borde, laves brudebuket osv.

Heldigvis har jeg gemt det meste af min sommerferie, så jeg har fri hele denne uge og næste uge. Så lige nu går jeg egentlig bare og nyder, at jeg har tid til at gå og forberede mest muligt og bruge god tid på det forskellige. Og lave laaaange lister.

H2B var i Frankrig det meste af sidste uge og er afsted med arbejde mandag og tirsdag i denne uge, så det der er mest stressende lige nu er, at vi skal nå at øve brudevals på et tidspunkt...

Og så må den regn altså gerne stoppe....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også lørdags brud!!!! og så dejligt at høre jeg ikk er eneste med stress!!!! :)

Tror min kæreste synes jeg ikk er den bedste pt da han synes jeg total tosset og stresset! og jeg kom til at råbe af ham igår for ikk at ordne de ting jeg har bedt om :( så gør det dog!!! ;) glæder mig så meget til afslappende honeymoon og kan give han mere opmærksomhed!

Jeg er stesset da vi først skal første rejse til Danmark på onsdag og skal hilse og sige det ikk er nemt at planlægge bryllup fra andet land!!!! Skylder min familie kæmpe tak men kan ikk lige tjekke og ordne nogen ting selv og de forstår ikk altid hvad jeg vil eller hvorfor det skal være så detaljeret :) så er mega spændt på at komme hjem og se det hele!!

Men nøj hvor jeg glæder mig!! Og prøver tage noget dejligt vejr med retur her fra Dubai!!! (min 35 grader hver dag)!!!!

Held og lykke alt sammen!!! Det skal nok gå Alt sammen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også giftes på Lørdag, og har nu lige lagt mig i min seng med 39,7 i feber og hoster så man kunne give sig til at tude... Har stadig en bryllupskage der skal laves, bordkort der skal gøres færdig, et hus der skal klargøres til 7 overnattende gæster, et reception sted der skal pyntes, tøj der skal klargøres, hund der skal afleveres, og diverse andre gøremål.... men er på ingen måder stresset, det hele skal jo nok gå :tunge: ..... nu vil jeg bare gerne blive frisk til på lørdag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw det er noget ef en liste Birkedal! Det er sejt!! Haaber nu du har nogen til at hjaelpe dig! God bedring :loveshower:

Min kommende mand endte med at sidde og lave gaestebog igaar aftes/nat (han gad aabenbart ikke hoere mere paa mig!!) vi er forsinkede med den del da vi ville lave 'finger print trae' men fandt ikke de rigtige materialer - nu laver han '3D hjerte billede' i tyk ramme, super fint! Maa sige han ikke har bidraget meget men naar det kreativt er han all-in! Han har ogsaa lavet bordkort hehe :respekt:

Endelig ferie = tid til en tur i spa!!

Redigeret af tommie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer