Sign in to follow this  
Followers 0
lisbethbakholdt

Klinteborg?

4 posts in this topic

Hej Allesammen

Vi er i fuld gang med at kigge på steder at holde vores bryllup... Vi bor på Sjælland og vil gerne have noget med overnatning. Vores budget er ikke så stort, så det må gerne være en lejr eller noget i den dur... Vi har selvfølgelig også kigget på Sonnerupgård, men ville også gerne have lidt andet at vælge imellem. Så er vi faldet over noget der hedder Klinteborg lejren der ligger oppe ved Vig, er der nogle der har nogle erfaringer derfra? Og nogle der evt har billeder deroppe fra, der er kun et billede på hjemmesiden og det er udefra...

På forhånd mange tak for hjælpen :)

0

Annonce ♥

Der har jeg været koloni rigtig mange gange i løbet af min barndom. Husker det som et rigtig dejligt sted men det er jo en koloni og ikke lige så "fint" som sonnerupgård. Husker det som om der er nogle dejlige værelser sammenlignet med andre kolonier som jeg har været på, men nu det 15 år siden jeg sidst har været der så det kan have ændret sig meget.

0

Jeg har også været på rustur på Klinteborg men det er altså rigtig mange år siden. Det ligger dejligt men som jeg husker det var det slidt, fint til rustur med hvad dertil hører men ikke et sted jeg ville holde bryllup. Men som sagt det er mange mange år siden så jeg ville tage ud at se det hvis jeg var dig.

0

Annonce ♥