Janni Krintel

Mangler fra bryllup... :(

21 indlæg i dette emne

Hej alle BK'er,

Så er vores bryllup overstået - vi blev gift i lørdags.

Vi havde den mest fantastiske fest man kan tænke sig og de sødeste gæster. Vi fik de lækreste gaver og havde bare alt i alt en fantastisk dag - man kunne ikke have ønsket sig meget mere.

Desværre er der nogle af tingene, som vi er lidt kede af og ville ønske var blevet gjort lidt anderledes - ting som var super vigtige for os.

Vi havde gået rigtig meget op i detaljerne og der var både bordhæfter og favourposer til gæsterne ved deres plads - derudover var der graveret et champagneglas til samtlige gæster til deres velkomstdrink med navn og dato. Plus der var kirkehæfter og det hele - alt var bare efter bogen..

Desværre har vi bare ikke fået billeder af det :(

Vi havde fotograf på fra før kirken til efter brudevals og han fik også taget helt ekstrem gode billeder af os, men billeder vi nu sidder og savner er af al vores pynt, stedet, lokalerne, lidt af limousinen (uden os foran), bordene og gavebord. Der er heller ikke taget parbilleder eller kongebillede :(

Vi har super mange gode af os og datteren som var brudepige - men alle vores detaljer mangler :(

Gør jer selv den tjeneste - tjek op med fotografen og sørg for at være helt på det rene med, hvad det er I ønsker billeder af, så I ikke står i en ærgerlig situation bagefter, som bare ikke kan genskabes.

Ellers havde vi en fantastisk dag og oplevelse - alt var bare super og vi havde de bedste gæster og de lækreste gaver - helt igennem fantastisk!! :)

Pøj pøj til alle jer der skal holde ude i fremtiden - det er bare en helt uforglemmelig dag. NYD DEN !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt i havde en helt fantastisk dag.

Men kan sagtens følge dig, at når man har lavet så meget og lagt mange timer i det, så vil man jo godt kunne gense alle detaljerne...

:hug:

Ja lige præcis - det vi er allermest kede af, er nok de manglende par-billeder. Vi er slet ikke sikker på at der er billeder af alle gæsterne :(

Vi havde lavet en gæstebog med et digt, hvor vi bad folk om kun at skrive på højre side, da vi reserverede venstre til billeder - hmm.. Ja hvilke billeder? :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor træls for jer... Dejligt at i havde en fantastisk dag... der er ikke nogle af jeres gæster der evt. har taget nogle billeder, af de ting i mangler?

Jeg er selv ivrig amatør fotograf, så det er virkelig en af de ting jeg har haft mest fokus på. og har også taget billeder af DIY projekterne løbende gennem planlægningen.

Men stort Tillykke med jeres bryllup... og håber virkelig at der er nogle der har taget billeder i kan bruge

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor jeg kan følge dig. Vi havde ikke fotograf på, men en ven tog billeder med vores eget kamera. vi har mange sjove billeder og så af pynten og bordækningen. Men af en eller anden grund er der ingen der har taget et billede af mig bagfra så man kan se slæbet på min kjole :shooter: Det er selvfølgelig en detalje, men en vigtig en.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh hvor jeg kan følge dig. Vi havde ikke fotograf på, men en ven tog billeder med vores eget kamera. vi har mange sjove billeder og så af pynten og bordækningen. Men af en eller anden grund er der ingen der har taget et billede af mig bagfra så man kan se slæbet på min kjole :shooter: Det er selvfølgelig en detalje, men en vigtig en.

Alle detaljer er bare SÅ vigtige.. Uanset hvilke det er - og det er bare ting, som ikke lige kan genskabes. Så ærgerligt.

Jeg håber på at jeg med tiden kan lægge det fra mig - men ville da bare så gerne have haft billeder af mine gæster, som ligesom var mere end ½ delen af festen ?! :(

Uha altså...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan så meget følge dig!! Jeg havde ellers sagt til vores fotograf, at vi ønskede stor vægt på detaljerne, og havde fået lavet tallerkner med maden KUN til foto, men vi har bare ingen billeder fået af de tallerkner.. Det er så pisse ærgerligt! Man kan altid hoppe i tøjet igen og få taget locationsbilleder, men alle detaljerne kan ikke genskabes. Jeg er stadig småked af det, og vred på ham, her næsten 3 mdr. efter. Men der er jo ikke noget at gøre ved det.

Jeg håber virkelig i kan lægge det fra jer, og se på alt det gode der skete i stedet. (og hvad kan man så lige bruge det til - intet! Men der er bare ikke andet at gøre :( )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan så meget følge dig!! Jeg havde ellers sagt til vores fotograf, at vi ønskede stor vægt på detaljerne, og havde fået lavet tallerkner med maden KUN til foto, men vi har bare ingen billeder fået af de tallerkner.. Det er så pisse ærgerligt! Man kan altid hoppe i tøjet igen og få taget locationsbilleder, men alle detaljerne kan ikke genskabes. Jeg er stadig småked af det, og vred på ham, her næsten 3 mdr. efter. Men der er jo ikke noget at gøre ved det.

Jeg håber virkelig i kan lægge det fra jer, og se på alt det gode der skete i stedet. (og hvad kan man så lige bruge det til - intet! Men der er bare ikke andet at gøre :( )

Fuldstændig enig - detaljerne kan man bare ikke lige genskabe :( Det er bare så ærgerligt - jeg genopfriskede flere gange inden festen, hvad det var vi gerne ville have - og det er bare total glippet alligevel - så øv..

Vi er ved at få samlet lidt sammen alle steder fra og så håber vi, at vi på den måde kan få et "tilfredsstillende" resultat, selv om det er så meget for dårligt, når det var de ting vi hyrede fotografen til.. Øv.. Han havde vist mere travlt med at fjolle lidt rundt og hygge sig og sidde ved min søsters bord og hyggesludre - iflg. mange af gæsterne. Det skal siges det er en bekendt af min søster.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er allerede begyndt at lave en liste om hvad vi vil have taget billeder af til brylluppet. Jeg ved med mig selv at når jeg sidder over for fotografen når vi nærmer os, så kan jeg ikke huske det, så er det nemmere for mig at give ham en liste over hvad vi gerne vil have billeder af...Det skal siges at den fotograf vi har bestilt, han er vildt dygtig til at tage billeder af detaljerne... er vildt imponeret over hvor mange detalje billeder der er fra min søsters bryllup...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo velkendt at mange ikke bemærker de små detaljer eller at man i hvert fald ikke altid får fuld credit for det arbejde der er lagt i det udover en rigtig selvtilfredshed. Så nej det er heller ikke sikkert at fotografen bemærker det medmindre man gør opmærksom på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er allerede begyndt at lave en liste om hvad vi vil have taget billeder af til brylluppet. Jeg ved med mig selv at når jeg sidder over for fotografen når vi nærmer os, så kan jeg ikke huske det, så er det nemmere for mig at give ham en liste over hvad vi gerne vil have billeder af...Det skal siges at den fotograf vi har bestilt, han er vildt dygtig til at tage billeder af detaljerne... er vildt imponeret over hvor mange detalje billeder der er fra min søsters bryllup...

Det er en rigtig god idé - jeg kan kun anbefale det, så I sikrer jer at få det I gerne vil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo velkendt at mange ikke bemærker de små detaljer eller at man i hvert fald ikke altid får fuld credit for det arbejde der er lagt i det udover en rigtig selvtilfredshed. Så nej det er heller ikke sikkert at fotografen bemærker det medmindre man gør opmærksom på det.

Det er jo så bare lidt ærgerligt, når man har sørget for at gøre opmærksom på det og det så glipper alligevel :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Ej hvor er det træls at i ikke fik billeder af det hele.. Det lyder rigtig fint ;)

Må jeg spøger hvor i har fået lavet champagne glas og hvad i gav for det??

 

Det er min far der har sådan en lasergraveringsmaskine - så der var jeg lidt heldig ;)

Jeg har kun betalt for glassene, som vi købte til 5 kr. stykket i Bilka :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår dig godt - men vær glad for de ekstrem gode billeder der er af jer. Sidder her med MASSER af detaljebilleder, men stort set ingen rigtige gode billeder af os :( ville bytte alle mine detaljebilleder for nogle ekstrem gode billeder bare af os...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår dig godt - men vær glad for de ekstrem gode billeder der er af jer. Sidder her med MASSER af detaljebilleder, men stort set ingen rigtige gode billeder af os :( ville bytte alle mine detaljebilleder for nogle ekstrem gode billeder bare af os...

Jeg bliver nok lidt udskældt nu :tunge: Men man kan jo få taget lækre billeder efterfølgende også, og mulighed for at hoppe i kjolen igen. Detaljebillederne kan aldrig genskabes. Self. vil magien ikke være der som på dagen, men man har masser af tid og kan få billederne taget i ro og mag. Det er da altid noget :) Vi skal selv ud og have taget nye portrætbilleder, for jeg syntes ikke de er vildt gode dem vi har fået.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår dig godt - men vær glad for de ekstrem gode billeder der er af jer. Sidder her med MASSER af detaljebilleder, men stort set ingen rigtige gode billeder af os :( ville bytte alle mine detaljebilleder for nogle ekstrem gode billeder bare af os...

Jeg bliver nok lidt udskældt nu :tunge: Men man kan jo få taget lækre billeder efterfølgende også, og mulighed for at hoppe i kjolen igen. Detaljebillederne kan aldrig genskabes. Self. vil magien ikke være der som på dagen, men man har masser af tid og kan få billederne taget i ro og mag. Det er da altid noget :) Vi skal selv ud og have taget nye portrætbilleder, for jeg syntes ikke de er vildt gode dem vi har fået.

Du har så ret :) (den vej havde jeg ikke vendt den at detaljer ikke kan genskabes :) )

Overvejer også om vi skal i tøjet igen, for tuder hver gang jeg ser på vores billeder:( min drøm er stadig Tina Liv, har aldrig hørt om nogen der er gået skuffet derfra :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår dig godt - men vær glad for de ekstrem gode billeder der er af jer. Sidder her med MASSER af detaljebilleder, men stort set ingen rigtige gode billeder af os :( ville bytte alle mine detaljebilleder for nogle ekstrem gode billeder bare af os...

Jeg bliver nok lidt udskældt nu :tunge: Men man kan jo få taget lækre billeder efterfølgende også, og mulighed for at hoppe i kjolen igen. Detaljebillederne kan aldrig genskabes. Self. vil magien ikke være der som på dagen, men man har masser af tid og kan få billederne taget i ro og mag. Det er da altid noget :) Vi skal selv ud og have taget nye portrætbilleder, for jeg syntes ikke de er vildt gode dem vi har fået.

Du har så ret :) (den vej havde jeg ikke vendt den at detaljer ikke kan genskabes :) )

Overvejer også om vi skal i tøjet igen, for tuder hver gang jeg ser på vores billeder:( min drøm er stadig Tina Liv, har aldrig hørt om nogen der er gået skuffet derfra :)

Nu kan i heldigvis sidde i ro og mag og vælge fotograf. Jeg ved stadig ikke hvem vi skal vælge.. De færreste tager billeder jeg syntes er rigtig gode. Og tænk hvis det blev en fuser igen... Jeg glæder mig bare så meget til at komme i kjolen igen - skal så lige af med de 3 kg jeg tog på i ferien :angry: Og have bestilt et nyt slør hjem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår dig godt - men vær glad for de ekstrem gode billeder der er af jer. Sidder her med MASSER af detaljebilleder, men stort set ingen rigtige gode billeder af os :( ville bytte alle mine detaljebilleder for nogle ekstrem gode billeder bare af os...

Det er lidt synd - men vi er måske bare slet ikke så nemme at gøre tilfredse os BK'er :)

Man vil jo gerne have det hele og det er åbenbart svært at få. Jeg er lidt misundelig på det min svigermor fik lavet til deres bryllup sidste år - men hvis jeg nu skal se det positive i det, så var det også 3. gang hun blev gift, så hun vidste vel hvad hun skulle sørge for, ha ha ...

Er ked af det på dine vegne med dine mangler også.. Vi må nok bare grave dybt ind i hjertet og "se det der"..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo lige netop det! Os hvor det er første gang, vi ved jo reelt set ikke hvad vi går ind til :) Men vi vil gerne have det perfekt, og famler jo i blinde, og efter bedste formåen, efter hvad det er vi vil have. Der er mange ting jeg ville ændre, og lave om til næste gang. Og derfor bliver der også en næste gang. Samme mand - men bryllup igen. Jeg vil bare gerne igen :loveshower: (primært fordi jeg havde det så dårligt på dagen).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer