hennytotheg

Vintageinspireret bryllup, 19-07-14 <3 sneak peak!

170 posts in this topic

Blærerækken! + farvetema

Uha, den anden dag kunne jeg endelig afsende invitationerne med en god mavefornemmelse.

Vi har jo endelig fundet et sted, der passer til vores drømmebryllup, og derfor kunne vi få dem færdige og sendt afsted.

Det holdte lidt hårdt med at få dem færdige – havde vist fået en mindre hjerneblødning, da jeg kastede mig udi projektet, for hold nu op

det tog latterligt lang tid :floejt:

Nå, men her er resultatet! Beklager, at rækken ikke er så flot. Hubby var ikke helt enig i, at det var vigtigt,

de lå i pæne, snorlige række..

VO2N3yQ.jpg

Og i kuverter:

VUC1MzF.jpg

Og med de færdige invitationer har vi også lagt os fast på et farvetema:

Mørkeblå og sarte rosa nuancer :loveshower:

Edited by hennytotheg
0

Annonce ♥

Tanker om reception, slikbuffet og en smule indkøb :floejt:

Vi planlægger en meget afslappet reception, som alligevel skal være hyggelig og byde på noget lækkert.

Receptionen skal holdes udenfor på stedet, så vi krydser fingre for godt vejr!

Vi skal have den vildeste bar til selve festen med alt, hvad det tørstige hjerte kan begære,

og derfor har vi bevidst valgt, at der ikke skal være alkohol til receptionen. Der vil i stedet

blive serveret økologisk saftevand fra Søbogaard:

sx0a1545.hovedspalte.jpg

Når man så har slukket tørsten, kan man nyde en lækker kop kaffe fra Kalles Kaffe,

som kommer og laver lækre kaffevarianter i 2 timer til receptionen.

IMG_8805.jpg

Udover dette vil der blive serveret lækre hjemmelavet cupcakes alá dem her (til venstre):

fprvB8P.jpg

Udover cupcakes vil der blive serveret hjerteformede jordbærtærter fra Fjerritslev bageri i Nordjylland, som imo laver den

bedste jordbærtærte i verden! (I hvert fald af dem som jeg har smagt :wink: )

Det er rigtig kransekage, chokolade, jordbærskum og friske jordbær – uden alt det

der gelantinehalløj..

Og så skal der være slikbuffet! Jeg er meget inspireret af denne fra bloggen itsfahionbaby.dk,

som også holder vores temafarver ret godt (billedet er lånt fra bloggen):

Lisbeth_og_Mikkel_10x15_368-001-590x394.

Vi justerer nok på slikket hist og pist efter vores smagsløg – og lidt på farverne.

Men vi har nu allerede købt ca. 3 kg Bülowlakrids, som jeg håber,

gæsterne vil elske :happy:

ylBtiUS.jpg

Resten er slikket er ikke helt på plads, udover de skønne, personlige M&M's som Lisbeth også har

sin slikbuffet :smiley-eatdrink026:

Er der noget, jeg har glemt? Gode råd modtages med kyshånd!

Edited by hennytotheg
0

Annonce ♥

UPS!

Min drømmebryllupsrejsedestination har hele tiden være Bali, men vi har ikke helt syntes, at

pengene har være til det. Min far gav så helt uventet 30.000 kr. til bryllup,

og så skete der et lille impulskøb.. Jeg kom til at købe flybilletter til Bali :rolleyes:

Så nu skal vi til Bali i 3 uger i August – og jeg GLÆDER mig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

ej hvor lyder det bare fantastisk... hvor har i bestilt igennem???? det er lige vores drøm... :a1221::a1221:

Du kan også tro, vi glæder os!

Min kæreste er fuldtidsstuderende, og jeg selv er arbejdende, men dog er jeg under 26. Så kan man købe såkaldte

"ungdomsbilletter" gennem Kilroy.dk. Så regner vi med selv at planlægge steder og seværdigheder :wink:

Edited by hennytotheg
0

Har du haft PA søde Henny? :wink:

Nej, det har jeg ikke. Min veninde havde haft for travlt til at få det planlagt i ordentlig tid, så..

Men altså. Jeg overlever jo nok :)

Skal jo giftes lige om lidt - og med en dejlig - den dejligste selvfølgelig - mand :loveshower:

0

Annonce ♥

Jaaa! Jeg skal snart giftes :loveshower:

Selvom jeg har været fraværende i min deling af planlægningen, så er det hele nu på plads.

Jeg glæder mig så meget! Jeg har fri fra arbejdet fra tirsdag kl. 12, og så skal der laves vaser, bestilles blomster,

foldes servietter og mange andre ting. Jeg deler ikke mere planlægning, for jeg ja.. Jeg får det aldrig gjort :floejt:

Men! Jeg skal nok dele billederne fra vores fantastiske vintage-inspirerede bryllup, som jo er lige rundt om hjørnet :loveflag:

0

Sneak peak!

Her er et lille sneak peak til dem, der er nysgerrige :wink:

10402992_929853983707216_833208451036119

Billedet er taget af vores fantastiske fotograf Leana, og jeg kan varmt anbefale hende.

Vi havde den mest fantastiske dag! :loveshower:

Edited by hennytotheg
0

Annonce ♥

Annonce ♥