Honore2B

Hvorfor gjore jeg nu det?

23 indlæg i dette emne

Hej alle skønne kvinder.

Jeg har dummet mig. Havde jo helt fra dag et sagt "Jeg skal IKKE være hvid brud" - barndomstraume med konfirmationskjole, der fik mig til at ligne et spøgelse. Og der skulle SLET ikke være slæb på.

Så jeg havde købt den skønneste lys lille kjole. En festkjole, men med et lille slæb. Og jeg er (var??) rigtig glad for den.

Men så skulle jeg lige ind i Lilly og se, hvilke sko de havde. Og hovsa, så "faldt" jeg ned i en brudekjole, og en til og...

Så fandt jeg denne.

08-3180-CR_1_stor.jpg

Og nu er jeg bare SÅ meget i tvivl. Pludselig er tanken om at være hvid brud slet ikke så slem. Nu kan jeg pludselig godt se mig selv gå op af kirkegulvet i en hvid drøm af en kjole . med slæb.
Men åhh....jeg bliver ved med at tænke: Nej det kan du ikke tillade dig, nu har du jo allerede brugt penge på den anden kjole.
Og den lille hun-djævel forklædt som brud, på min skulder hvisker "Ja, men den anden kjole kan jo altid bruges til en anden fest"
Den hvide drøm er sat ned til 3150,- hvilket jo er en fair pris for en brudekjole. Og jeg skal jo kun giftes denne ene gang. Så burde jeg ikke forkæle mig selv men den kjole?

Det gode argumenter for at gøre det sidder bare i kø. Skal jeg ikke bare gøre det? Og lade den anden kjole hænge i skabet til en anden lejlighed?

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Helt enig - DO IT - den anden kjole kan du altid bruge til en anden fest - hvis du skal til en andens bryllup, hvis du skal til nytårsgalla og alt muligt - jeg lover dig, det fortryder du ikke :-) - men måske fortryder du, hvis du ikke står hvid brud...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også helt klart du skal gøre det, hvis du føler for det. Du kan jo altid skifte til den anden hen på aftenen, så det bliver mere som en dansekjole. Det lyder til der er en del som gør :) Så får du glæde af begge samme dag, og ellers er jeg enig, så kan du altid bruge festkjolen en anden gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hæ hæ kender det godt... havde købt en festkjole jeg skulle have brugt som brudekjole, meeeen så var der en der lige solgte drømmekjolen og i min str... arj så måtte min mor lige på banen og ville godt overtage min festkjole så jeg kunne få drømmekjolen, selvom jeg ikke ville være hvid brud fnis...

Jeg synes du s´kulle hoppe i den hvide hvis det er den du føler for ss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvid kjole - der er slet ingen tvivl - glæder mig selv meget til at skulle prøve brudekjoler :cheerleader3:

Mon ikke også du ser en anelse anderledes ud nu, end da du blev konfirmeret (lignede sgu selv et spøgelse dengang og havde den værste etageklippede permanent) ha ha :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja så har jeg altså købt den - og det føles bare SÅ GODT :cheerleader3:

Så må "lommepengene" de næste måneder være en by i Rusland, men det er absolut det værd.

Ville gerne vise billed, men kan ikke få lov til at sætte et ind... :huh: Og kan jo ikke så godt spørge H2B om hjælp.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes helt sikkert du skal gøre det - alle fortjener at være hvid brud, hvis det er det de ønsker og drømmer om. Og så er det en så fin kjole, at du garanteret ikke vil høre ét ondt ord om det fra din kommende mand, særligt ikke når han har set dig i den :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er smuk. Og som du selv er inde på - man får kun den ene chance (formentlig :-) ) for at blive hvid brud. Så hvis du på nogen måde har en tanke om at ville prøve - så gør det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer