Lotus

Vores Vintage Bryllup - 7. september 2013 - FÆRDIG :-)

99 indlæg i dette emne

Håber snart du får billederne - jeg venter i spænding og tjekker forgæves hver dag :blush:

Nåårh :) Jeg får billederne senest på lørdag, så skriver videre på beretning på søndag I promise :lol:

:loveshower: Weeee... Jeg GLÆDER mig i hvert fald!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed beretning, grinede godt nok da jeg læste det med din far om natten. Håber hans tale gik godt. Skønne billeder og STORT tillykke med dagen..

/Ditte

Hehe jeg synes også selv det var lidt komisk i situationen og en meget hyggelig lille anekdote. Hans taler gik rigtig godt, men det fortæller jeg meget mere om på søndag, når jeg skriver videre på beretningen.

Tusind tusind tak og STORT tillykke til dig. Bliver vildt om 12½ år, når alle os 7-9-13'er skal holde kobberbryllup :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Henriette! vi venter alle så spændt på lidt flere billeder fra festen...please kommer de ikke snart??

Jeg har så dårlig samvittighed over at jeg ikke fik skrevet i går, men havde et eksamens oplæg jeg skulle øve. Så efter en vellykket bestået eksamen i dag, så har jeg endelig overskud og TID til at skrive videre. Billederne er STADIG ikke kommet :pokey: men har heldigvis en masse fra gæsterne, så jeg putter dem på i stedet. Jeg begynder at skrive med det samme, så inden for en halv times tid kommer fortsættelsen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fællesbillede og slutning af reception

I invitationerne både til festen og receptionen havde jeg skrevet, at der skulle tages et fælles-billede omkring kl. 18.30, men da mange af receptionens-gæsterne allerede var gået dér, blev det i stedet kun med festgæsterne. Fotografen placerede sig i vinduet på kvindetoilettet på første sal og så stod alle gæsterne og os samlet nede foran på en græsplæne.

Vi lavede forskellige billeder, både et hvor vi stod almindeligt, nogle fjolle nogle, thumps up billede og et hvor vi stod formet som et hjerte. Det var bare sådan en god idé og stemningen var bare så hyggelig plus at det gav mulighed for serveringspersonalet at stille forretten frem og trække gardinerne til lokalet med opdækningen fra.

Så snart vi kom ind fra at have fået taget billede, blev danseskoene taget i brug. Jeg havde en indgroet negl, som gjorde ret ondt, så jeg hoppede i sutsko, det samme gjorde min søster og et par af gæsterne. Senere blev de også brugt jo mere folk fik ondt i fødderne :thumbsupsmileyanim: det var en af de bedste diy-ting og det gjorde bare stemningen blev hyggeligt og afslappende.

I lokalet hang, der en bordoversigt, så folk kunne se hvor de skulle sidde. Jeg havde også skrevet en lille smule om hver gæst - kendetegn og forhold til brudeparret.

1458485_10153580035965553_954035894_n.jp1441299_10153580194485553_399516166_n.jp

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maden og fars tale

Jeg havde gennem en jeg havde været værnepligtig sammen med fået lavet en rigtig lækker menu, hvor forretten skulle bestå af jomfruhummer med dildolie, citronpuré og hvide asparges. Men køkkenet som havde lavet det, havde enten ikke vidst hvad jomfruhummer var eller også havde de bare været mega stresset. Jeg tror lidt på det sidste, men jomfruhummerne var krebsehaler (WHAT THE F…? :shooter: ), der var ingen citronpure eller dildolie (fun-fact – dildolie var et ord der fik mange af gæsterne til at små-fnise, da de fleste læste dildo-lie -HAHA- ) .

Men var skuffet over forretten, havde virkelig glæder mig til jomfruhummer, krebsehaler bare ikke i samme kategori, nogen af gæsterne opdagede det, andre gjorde ikke selvom det stod i menuhæfterne.

1452450_10153580036080553_810820365_n.jp

Efter forretten præsenterede toastmaster første tale som var min fars, som tidligere nævnt havde han skrevet talen om natten, fordi han ikke kunne sove. Det var en rigtig sød tale, den var ikke særlig lang, men den havde bare alle elementerne, som den skulle have f.eks. fortalte han hvor glad han var for at Dennis var kommet ind i deres liv og de virkelig nød ,at han kunne være familiens handyman, da min far slet ikke kan finde ud af den slags.

Jeg er så stolt af min far og så taknemmelig for at han holdte en tale, især fordi jeg aldrig før har hørt om eller oplevet at min far har holdt tale :heart:

1463758_10153580177185553_1663168792_n.j

1450157_10153580177555553_967030472_n.jp

Hovedretten var modsat forretten til gengæld helt vild lækker, den bestod af: bagte grønsager, sesam kartofler, spinattærte, trøffelsauce, jeg fik noget nøddepaté og ellers var der oksemørbrad til kødspiserne. Der var rigelig af maden, og er helt sikker på at ingen gik sultne derfra. Plus at vi efterfølgende havde mad nok til en uge og der lægger stadig ekstra trøffelsauce i fryseren., mmhh..

1378720_10153308994990553_1104776310_n.j

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efterfølgende taler: Gommen, forlover I, brudens tale, brudepige I, brudepige II og toastmaster/forlover II.

Det blev gommens tur til at holde tale og Dennis gjorde det så godt! – alle pigerne var næsten helt tude-færdige (inkl. mig selv). Han talte om hvordan vi mødte hinanden og hvad han elskede ved mig og det hele var så sødt og rørende.

Uddrag: ”Smukke, du har givet mig en tryghed i livet, og vist mig hvordan rigtig kærlighed føles. Jeg elsker dig og vil altid elske dig, tak fordi du vil være min for evigt.” (nåårh.. der smeltede mit hjerte lige) :a1221:

Normalt er han ikke en, der bliver nervøs, da han ofte underviser 50+ personer. Kun en gang før har jeg set ham nervøs og det var, da han friede. Det var en så dejlig og så smuk en tale, kunne ikke havde været bedre :heart:

Jeg havde ikke regnet med at der var nogen der ville holde tale, men pludselig så rejser den ene forlove sig op (efter godkendelse fra den anden forlover, som også var toastmaster) og holder en af de bedste og sjoveste taler jeg har hørt. Han er normalt en mand, som ikke siger særlig meget, og selvom man kunne se han var nervøs (som kun gjorde det endnu mere rørende), så var talen personlig og med god humor. Han talte om, hvordan Dennis havde talt om mig i starten og at han efter at have mødt mig, godt kunne forstå, hvorfor Dennis var så glad for mig :heart:

Så blev det min tur til at holde tale. Som tidligere skrevet, så kunne jeg ikke øve mig på den, da det medførte, at jeg begyndte at græde, fordi jeg blev så rørt. Så da toastmasteren spurgte om jeg var klar medførte det en kæmpe tude-tur (jeg er bare en tude-prinsesse :blush: ). Jeg blev nødt til at gå udenfor med min ene brudepige for at få styr på følelserne. Vi aftalte, at jeg hver gang jeg kunne mærke, at jeg skulle til at græde skulle sige skål og hun skulle så hjælpe mig.

Jeg får styr på nerverne og går ind – stiller mig op og siger som det første ”jeg er ked af det, men jeg begynder at græde og når jeg gør det, så siger jeg lige skål inden jeg fortsætter”. Jeg begynder på mit digt og det gik rigtig godt. Det er første gang jeg har holdt tale, og rystede pokkers meget og var meget rørt. Jeg holder en del græde/skåle pauser, men kom igennem det og fik så meget positiv feedback fra gæsterne om, at det havde været en god tale.

Min barndomsveninde og brudepige havde egentlig sagt til mig, at hun ikke ville holde nogen tale, fordi hun altid begyndte at græde og det havde jeg det helt fint med – forventede ikke noget. Men så fik hun alligevel lyst, og hun holdte en rigtig sød og personlig tale og ganske rigtigt, så begyndte hun at græde, hvilket medførte, at jeg også begyndte at græde. Så dejligt at hun gjorde det :heart:

1454579_10153580179725553_7251091_n.jpg

Min anden brudepige havde også sagt, at hun ikke kunne lide at holde tale, hvilket også var helt fint med mig. Men også hun stillede sig op og holdte en helt kort sød tale til os og igen begynder jeg at græde (havde meget følelserne ude på tøjet). Hun gjorde det så godt og så rørt over hun gjorde det, selvom hun var så nervøs og ikke syntes det var særlig rart. :heart:

Til sidst kommer toastmaster / forlover med aftenens sidste tale og den var bare sjov og med god humor, lige hvad man havde brug for at slutte middagen af. Toastmasteren gjorde det så godt og vi nåede at få en masse pauser, alle talerne, pakke gaver op og danse brudevals (inden 12). :thumbsupsmileyanim:

Så dejlige mennesker, der holdte taler og alle holdte det præcis og de var alle rørene. :heart: Der var selvfølgelig også den normale op på stolene, under bordet, kysse bruden, når gommen var væk og vice versa.

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lokalet og DIY

Jeg synes jeg vil vise jer nogle af alle de forskellige DIY ting som jeg fik lavet. Fotografen har forhåbentlig taget en masse billeder af det hele, men jeg kan vise jer de ting, som gæsterne og jeg selv tog billeder af.

1239000_10153239082465553_1356434794_n.j

1240511_10153239082595553_1569317812_n.j

1013131_10153308994625553_1670996643_n.j1378623_10153308995435553_1586051632_n.j

coqpjkuigj1n.jpg

1486834_10153580194500553_763747589_n.jp

1476687_10153580194590553_888274739_n.jp

1452589_10153580194660553_2006767997_n.j

1456125_10153580194665553_683402067_n.jp

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeee..... :loveshower:

Det lover jo rigtig godt!!!! Mere F5 F5 F5!!!!

Den der fotograf......... :pokey: Hva bliver han sig ind hva :lol: Man lader da ikke et lykkelig gift par vente så længe...... (y)

Ih synes godt nok også den fotograf er træls, jeg vil også gerne snart begynde på mit sidste diy projekt - takkekort. Men skal lige bruge nogle billeder for det. Håber jeg får dem indenfor nærmeste fremtid, så jeg kan vise dagen i flotte billeder :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvaaaaa... Kommer der snart noget mere? :sm:

:heart:

Jeg skrev en sur besked til ham i går og endelig svarede han tilbage :pokey: Utroligt man skal blive sur før der sker noget. Han skrev at han ville lave dem i går aftes, så håber jeg får dem i dag, så jeg kan vise mere :cheerleader3:

Weeheee.... GLÆDER mig!! Og ja, det er da utroligt altså!! :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes lige jeg vil give en lille update. Jeg har sindssygt travlt for tiden, men jeg har ikke glemt BK. Jeg har endelig fået billederne, men de er simpelthen ikke gode, han har gjort alle billederne sort/hvid også billeder af maden. Han har ikke taget af alle detaljerne, så er bare frustreret og ked af det. Men jeg prøver / håber at han har flere billeder jeg ikke har set og så må han lave redigeringen om for kunne godt tænke mig at se min dag i billeder.

Håber ikke jeg bliver glemt, men det taget bare noget tid :shooter::shooter: :shooter: :pokey::pokey::pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lige jeg vil give en lille update. Jeg har sindssygt travlt for tiden, men jeg har ikke glemt BK. Jeg har endelig fået billederne, men de er simpelthen ikke gode, han har gjort alle billederne sort/hvid også billeder af maden. Han har ikke taget af alle detaljerne, så er bare frustreret og ked af det. Men jeg prøver / håber at han har flere billeder jeg ikke har set og så må han lave redigeringen om for kunne godt tænke mig at se min dag i billeder.

Håber ikke jeg bliver glemt, men det taget bare noget tid :shooter::shooter: :shooter: :pokey::pokey::pokey:

Øv hvor er det træls med de billeder!! Det er min største frygt mht til bryllup.. At billederne ikke bliver gode!

Håber han mander sig lidt op og aflevere nogle fine billeder. Er kvalitet/måden de taget på også dårlig eller "kun" rederingen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes lige jeg vil give en lille update. Jeg har sindssygt travlt for tiden, men jeg har ikke glemt BK. Jeg har endelig fået billederne, men de er simpelthen ikke gode, han har gjort alle billederne sort/hvid også billeder af maden. Han har ikke taget af alle detaljerne, så er bare frustreret og ked af det. Men jeg prøver / håber at han har flere billeder jeg ikke har set og så må han lave redigeringen om for kunne godt tænke mig at se min dag i billeder.

Håber ikke jeg bliver glemt, men det taget bare noget tid :shooter::shooter: :shooter: :pokey::pokey::pokey:

Øv hvor er det træls med de billeder!! Det er min største frygt mht til bryllup.. At billederne ikke bliver gode!

Håber han mander sig lidt op og aflevere nogle fine billeder. Er kvalitet/måden de taget på også dårlig eller "kun" rederingen?

Det var også min, derfor jeg også skrev lister og sendte inspirationsbilleder til ham. Billederne er i god kvalitet, men redigeringen er bare så skod. Godt råd: Giv ikke pengene på forhånd...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes lige jeg vil give en lille update. Jeg har sindssygt travlt for tiden, men jeg har ikke glemt BK. Jeg har endelig fået billederne, men de er simpelthen ikke gode, han har gjort alle billederne sort/hvid også billeder af maden. Han har ikke taget af alle detaljerne, så er bare frustreret og ked af det. Men jeg prøver / håber at han har flere billeder jeg ikke har set og så må han lave redigeringen om for kunne godt tænke mig at se min dag i billeder.

Håber ikke jeg bliver glemt, men det taget bare noget tid :shooter::shooter: :shooter: :pokey::pokey::pokey:

Øv hvor er det træls med de billeder!! Det er min største frygt mht til bryllup.. At billederne ikke bliver gode!

Håber han mander sig lidt op og aflevere nogle fine billeder. Er kvalitet/måden de taget på også dårlig eller "kun" rederingen?

Det var også min, derfor jeg også skrev lister og sendte inspirationsbilleder til ham. Billederne er i god kvalitet, men redigeringen er bare så skod. Godt råd: Giv ikke pengene på forhånd...!

Det tror jeg generelt er et godt råd, med mange ting op til og efter bryllup.. Vent og se om "varen" er i orden

Altid noget det "kun" er redering - det kan i det mindste reddes.. Hvis kvaliteten var af H til, var det svært og gøre skaden god igen :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor træls da! :td:
Han kan da ikke bare have lavet alle sort hvid, uden at spørge jer!
Vi har fået nogle eksempler på at de kan lave nogle sorte hvide, men det vil vi ikke have.

Håber får jer at han har flere billeder I ikke har set! :hug:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lidt ala vores. Der var MANGE sort hvid, og vi havde jo netop bedt om farvebilleder :shooter: En helt bestemt redigering. Men vi skrev til ham, fik 120 ekstra billeder, og en helt ny redigering. Det hjalp meget - men der er jo stadig en del billeder der mangler, og kvaliteten er ikke god nok på mange.

Jeg håber at han redigere dem om, så de bliver som det i bad om!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer