Lotus

Vores Vintage Bryllup - 7. september 2013 - FÆRDIG :-)

99 indlæg i dette emne

Ris-kastning og reception

Vi ankom til Herstedvester Forsamlingshus, hvor folk var blevet udstyret med risposer og de blev flittigt brugt af alle gæsterne.

1460092_10153580035025553_416550074_n.jp

Herefter fortsatte receptionen med slik- og kagebuffet, folk havde også været ret imponeret og en smule overvældet, da de først var ankommet til forsamlingshuset (har jeg fået at vide). Men folk hyggede sig og selvom jeg til at starte med ikke kunne se, at der var blevet spist noget, så var folk i fuld gang. Jeg havde lavet alt selv og især mine red velvet popcakes overtrukket med hvid chokolade var meget populære.

I kan jo selv se alle de forskellige ting på billederne

578170_10153580035465553_78757968_n.jpg

575299_10153580035610553_513290417_n.jpg

1005029_10153580035705553_833331804_n.jp

post-61018-0-36603300-1379017743_thumb.j

post-61018-0-63220400-1379017750_thumb.j

post-61018-0-91790100-1379017759_thumb.j

post-61018-0-05136600-1379017766_thumb.j

post-61018-0-95628500-1379017771_thumb.j

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er bare så søde alle sammen, tusind tak for alle lykønskningerne, hvor er det dog skønt at så mange har glæder sig til netop min beretning :7himmel::7himmel: . Jeg holder endnu en lille dags pause og så fortsætter jeg igen lørdag, måske søndag, så jeg kan vise alle de flotte billeder fotografen har taget. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser bare superproff ud det hele, med alt dit diy. Så flot. Og er meget vild med det sorthvide billede af espalieret.

Bare vent, der kommer meget meget mere diy. Hehe folk var helt overvældet over alle detajlerne, fordi der blev ved med at komme flere :loveshower: Ih jeg synes også det er så godt et billede, vores fotograf har virkelig været god :super: til ham.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en dejlig beretning! :loveshower: Jeg kan godt forstå jeres gæster var meget imponeret, det har vi vist alle været herinde :wink:

Hehe hvor er du sød Carina. Glæder mig også så meget til jeg kan vise alle de små detaljer fra brylluppet.

Åh altså :a1221: Venter spændt på mere

Kan være jeg skriver lidt i aften ellers så bliver det i morgen med en masse billeder :loveshower:

Bliver helt sulten. Det ser virkeligt lækkert ud

Det smagte også bare så godt det hele og vi har da også en hel del tilbage, så der er stadig til jeg lige kan hapse lidt engang imellem :smiley-eatdrink026:

Skøn med en beretning. Får da lige en på inspirationen :)

Ih det er jeg glad for at høre, håber du kan få endnu mere inspiration, når der kommer flere billeder af det hele :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort TILLYKKE med dagen - hvor ser du bare fantastisk ud

Tusind tak :kiss:

Vi har heller ikke fået vores billeder endnu, men fotografen sagde også omkring 3-4 uger, så venter stadig spændt :lol::lol:

og jeg venter naturligvis også SPÆNDT på flere billeder op beretning fra jeres dag.

Fotografen sagde vi ville få dem i søndags, så venter spændt. Har lige skrevet til ham og hørt ham. Tænker det er lidt lettere at skrive, når jeg har billederne fra dagen :biggrin: Men ellers må de jo bare komme på bagefter.

Ih så fandt jeg din beretning. Dejlig inspiration :-) og mums den slikbuffet ser lækker ud!

Hehe hvor godt, der er også kommet et par nye beretninger her på det sidste, så den kan godt gemme sig i mængden. Slikbuffeten var så'n en succes, så det var godt det blev taget godt imod, nu hvor jeg havde lagt så mange tanker og tid i den :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle dine glas mm. til slikbuffeten, hvor fandt du dem? Mega fed detalje med sølvsaucekanderne.

De små glas krukker har jeg fundet i Alstrøm, de store glas i Føtex, den lille med låg fandt jeg i en genbrug, de to "spejl" vaser fandt jeg på tilbud i Bahne, tallkernerne er fra Ikea og sølv (ægte) sovseskålen er et arvestykke :biggrin: Det tog mig rigtig lang tid at finde de forskellige ting især til en pris, der var til at have med at gøre, men det kan lykkes og genbrugsbutikker er et godt sted at starte. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle dine glas mm. til slikbuffeten, hvor fandt du dem? Mega fed detalje med sølvsaucekanderne.

De små glas krukker har jeg fundet i Alstrøm, de store glas i Føtex, den lille med låg fandt jeg i en genbrug, de to "spejl" vaser fandt jeg på tilbud i Bahne, tallkernerne er fra Ikea og sølv (ægte) sovseskålen er et arvestykke :biggrin: Det tog mig rigtig lang tid at finde de forskellige ting især til en pris, der var til at have med at gøre, men det kan lykkes og genbrugsbutikker er et godt sted at starte. :lol:

Fedt, hvorfor har vi ikke sådan nogle arvestykker i min familie... Jeg må ud og lure. Har købt 16 kg slik til min 30 års fødselsdag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle dine glas mm. til slikbuffeten, hvor fandt du dem? Mega fed detalje med sølvsaucekanderne.

De små glas krukker har jeg fundet i Alstrøm, de store glas i Føtex, den lille med låg fandt jeg i en genbrug, de to "spejl" vaser fandt jeg på tilbud i Bahne, tallkernerne er fra Ikea og sølv (ægte) sovseskålen er et arvestykke :biggrin: Det tog mig rigtig lang tid at finde de forskellige ting især til en pris, der var til at have med at gøre, men det kan lykkes og genbrugsbutikker er et godt sted at starte. :lol:

Fedt, hvorfor har vi ikke sådan nogle arvestykker i min familie... Jeg må ud og lure. Har købt 16 kg slik til min 30 års fødselsdag :)

Hehe det var da også en del slik :smiley-eatdrink026: det skal nok falde i god smag hos dine gæster.

FANTASTISK billede af Jer på vej ud af kirken! Virkelig smukt! TILLYKKE!

Tusind tak, jeg synes også det er så godt et billede. Håber snart resten kommer, så jeg kan vise endnu flere :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer