Junus

Brudekjole fundet - dog lidt for lille :-(

10 indlæg i dette emne

Så fandt man lige en skøn farage brudekjole ( og endda på tilbud ) - dog var den lige en anelse for lille. Vejer lidt mere end jeg plejer da jeg fødte en dejlig dreng for 6 måneder siden.

Nu er projekt pas brudekjole så gået ind.

Butikken var heldigvis sød, så hvis jeg ikke kan passe den i starten af det nye år, så finder vi bare en anden.

Bare så brand ærgerligt at blive forelsket i en kjole der er lidt for lille - håber det lykkedes, så jeg kan blive brand lækker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt man lige en skøn farage brudekjole ( og endda på tilbud ) - dog var den lige en anelse for lille. Vejer lidt mere end jeg plejer da jeg fødte en dejlig dreng for 6 måneder siden.

Nu er projekt pas brudekjole så gået ind.

Butikken var heldigvis sød, så hvis jeg ikke kan passe den i starten af det nye år, så finder vi bare en anden.

Bare så brand ærgerligt at blive forelsket i en kjole der er lidt for lille - håber det lykkedes, så jeg kan blive brand lækker

må vi se den ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej ikke endnu. Den var lidt for lille. Men prøvede en anden med Samme snit og den var fin nok at have på.

Skal prøve den igen til januar, og hvis den ikke passer der, både sidde og stå så finder vi en anden.

Men den ser meget vildere ud på billedet, i virkeligheden er den lidt mere afdæmpet, tror virkelig de har puffet den model der op.

Men havfrue stilen var helt klart det der var pænest til mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer