TrineSchmidt

B&T 7.9.13 - Siger ja til hinanden...Gave til chauffør

137 indlæg i dette emne

Beretning om vores bryllup 7.9.13 - Den mest fantastiske dag

Så vil jeg gå i gang med min beretning fra vores bryllup og jeg vil starte med dagen før brylluppet.

Glæder mig til at genopleve hele optakten til brylluppet, timerne op til, brylluppet og vores lille honey moon.

Har indtil videre fået en del billeder fra gæsterne, så det er dem jeg vil starte med.

Dagen før dagen

Fortsættelse af dagen før dagen

Nr. 2. fortsættelse af dagen før dagen

Der hygges inden det går løs med forberedelserne

Så skal der styr på håret

Forsættelse af: Så skal der styr på håret

Så er det lige før det hele går løs

Imens inde i kirken

Så sker det endeligt
Få minutter inden vielsen

Vielsen
Så blev jeg fru Berggreen

Ud af kirken

Krammer og tillykke fra gæsterne

Kyssebilleder

Lidt portrætbilleder udenfor kirken

Bilen

Locations billeder af os alle fem

Min datter er en grinebidder

Locations billeder 1
Locations billeder i sort/hvid

Locations billeder med strømpebåndet

Flere locations billeder

Locations billeder med bilen

Billeder fra tunnel

De sidste locations billeder

På vej til forsamlingshuset

Dagen før dagen

Det hele starter med at jeg vågner og har ondt i hele kroppen. Halsen gør ondt, har ondt i brystet, hovedpine og det føles bare, som om den helt store influenza er ved at byde sig selv velkommen. Jeg tænker at det bare skal være løgn og drikker en masse the, spiser stripscils og tager et par piller, men føler virkelig ikke at det hjælper :td:

Cecilie bliver afleveret i børnehaven og min mand henter rundstykker.

Da klokken er 8.30 kommer vores veninde Tanja og spiser morgenmad med os og vi sidder rigtig og hygger og nyder stilheden og roen, som snart er slut, da vi skal i gang med at knokle.

Kl. 9.00 begynder vi alle fylde begge biler med div. ting som skal med ned i forsamlingshuset... Nu er vi for alvor i gang. Kan huske at jeg mange gange den dag tænkte "Det er sgu i morgen, at vi skal giftes". Det føles så uvirkeligt, men hold da helt op jeg glædede mig :biggrin:

Da vi lander i forsamlingshuset, begynder min veninde og jeg at ligge de pomponer på gulvet, som skal op og hænge i loftet, for at finde ud af, hvordan det ville se pænest ud. Efterfølgende begynder vi at folde pomponer ud..... Hold da helt op et arbejde!!! Det tog virkelig laaang tid. Mener at vi brugte 2 timer begge to på at folde ud og hænge op i halvdelen af rummet.

post-62186-0-69775300-1379010491_thumb.j

post-62186-0-48499600-1379010534_thumb.j

Efter at have hængt dem op, hvor vi skulle holde selve middagen og vi havde fundet ud af, hvor lang tid det egentligt tog, blev vi enige om at vente med dem, som skulle hænge der, hvor vi skulle holde receptionen. Havde vi så tiden, når vi var helt færdige, kunne vi hænge dem op til sidst. Desværre fik vi ikke tid, men pyt, det gjorde intet.

Efterfølgende skal bordene op og dugene kommer på. Det ser rigtig pænt ud og vores duge er bare så fine. Dem som har læst min planlægningstråd, ved at vi virkelig havde problemer med dugene, men heldigvis fandt vi jo en, som kunne hjælpe os med at få dem flotte.... Ikke en eneste fold var der på dem :super:

Jeg går så småt i gang med at hælde sand i alle vores fade, som skal stå på bordene og det bliver bare så fint.

post-62186-0-48710400-1379011399_thumb.j

Derefter får vi sat alle tallerkenerne, glas, bestik osv. på bordene og alle glas skulle selvfølgelig pudses efter, da de havde en mat hinde på. Virkelig en træls tjans, men det skulle jo gøres.... 212 glas senere.... :o gik jeg i gang med at få sat alle mine garn pomponer på grenene. Det så simpelthen så fedt ud og blev en total helhed med pomponerne i loftet.

Var virkelig fuldt ud tilfreds med resultatet :7himmel:

post-62186-0-51187200-1379012056_thumb.jpost-62186-0-62057900-1379012018_thumb.j

Midt i det hele, skal vi selvfølgelig have lidt frokost og vores veninde henter sandwich og salat til os, det var virkelig tiltrængt.

post-62186-0-50874700-1379012227_thumb.j

Da klokken er omkring 14.00 kommer en af mine veninder og hjælper til og hendes opgave, blev at lave sandwich. Virkelig en dejlig tjans hun tog sig af at lave. Imens hun står og koger æg, kommer en anden veninde med hendes lille dreng forbi og spørger om hun skal hjælpe med noget og vi takker pænt "ja tak". Vi kunne godt se, at vi var meget langt bagefter i forhold til tidsplanen. Hun bliver også sat i køkkenet, da der skal laves 160 stk. trekant sandwich.

post-62186-0-32061900-1379012262_thumb.j

Så er klokken pludselig lidt i fire og det er tid til at hente Cecilie, som er i børnehave lige inde ved siden af, dejligt nemt at hente :wink:

Fortsættelse i næste indlæg......

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortsættelse af dagen før dagen



Så blev Cecilie hentet og inden vi fik set os om, skulle de to store piger også hentes....


Jeg tager virkelig hatten af for alle 3 piger, det var så søde og virkelig en stor hjælp. De kom på skift hen til os... "hvad skal vi nu lave?" De knoklede og hjalp så meget de kunne :thanks:


Her er lige lidt billeder af hjælperne


post-62186-0-15893000-1379013037_thumb.j post-62186-0-93957700-1379013045_thumb.j



post-62186-0-90350600-1379013057_thumb.j



Efter at vi havde fået aftensmad, som vi fik rimeligt sent, kunne vi begynde at se en ende på det og det føltes bare så skønt, for vi var virkelig ved at være trætte,


MEN......



post-62186-0-55968700-1379013070_thumb.j post-62186-0-11550200-1379013085_thumb.j




Sådan skulle det ikke gå.....


Imens vi var ved at få hånd om de sidste ting, ringede min telefon og det var hende, som skulle lave vores bryllupskage. Hun var helt ude af den og det gjorde bare mig nervøs.


Hun fortalte, at hun havde lavet kagen helt færdig og at hun ville komme med kagen med det samme. Øhhh, tænkte jeg. Jamen der var jo ikke noget kølerum til kagen forklarede jeg, men hun blev ved med at insistere på det, da hun fortalte, at de lovede super vejr om lørdagen og hun var simpelthen bange for, at den ville smelte i bilen på vej herned. De har ca. 40 min. i bil herned.


Jeg kunne sagtens se problemet i det, men tænkte også, at det nok ikke var så smart at den bare stod nede i forsamlingshuset. Vi snakkede frem og tilbage længe i telefonen og det endte med at hun lige ville vende det med hendes mand om dette og så ringe tilbage.



Puha, sikke noget lort (for at sige det rent ud) kan jeg huske at jeg tænker og går ud og får en smøg. Imens jeg står der, tjekker jeg lige facebook og opdager en besked fra en af vores gæster.....


Hende og hendes mand kommer ikke alligevel til brylluppet!! :o


Jeg var helt ude af den, det var lige ved at være for meget på en gang.


Når lige at fortælle min mand det og så ringer hende med kagen igen og de har så besluttet sig for at skille kagen ad igen og beholder den der hjemme til om lørdagen. Hun kunne simpelthen ikke have, hvis der skete noget med kagen om natten og hun så ikke kunne gøre noget ved det. Jeg synes det var en super god ide og skyndte mig straks, at kaste dette problem ud af hovedet, for jeg kunne jo hverken gøre fra eller til.



Nå, men nu var det så den bordplan der skulle kigges på og det var jo ikke kun en, men to bordplaner, da vi jo havde valgt at lave rokadebordplan.


Min mand og jeg følte os så stresset over dette og var nød til at tænke klart, imens den bette var ved at være fuldstændig færdig i motoren og trængte til at komme hjem og sove.


Må indrømme, at min mand og jeg lige små snappede lidt af hinanden på dette tidspunkt.... Ingen af os kunne tænke klart og alle var bare så brugte. Men vi fik styr på det og lavede ingen fejl, da vi skulle skifte pladser under middagen.



Nå, men ikke nok med det.... Da vi havde ca. 5-10 min tilbage, kommer udlejeren forbi og opdager at vi har sat et stort køleskab ind ved siden af sprutbordet og fortæller at dette køleskab, danner så meget kondens, at det kan ødelægge gulvet og at den tidligere lejer, havde haft det stående derinde og det havde kostet 2.200 kr. at få ordnet gulvet bagefter.


:angry: Nu var jeg simpelthen lige ved at koge over :angry:


Hvorfor fortæller man ikke sådan noget, når man lejer forsamlingshuset!!


Nå, men alt ud af køleskabet, flytte det ud, hvor der det kunne stå på fliser og så mosle alle drikkevarer ind i køleskabet igen!!!



Så var det bare med at komme ud i bilerne og komme hjem.


Min mand og hans to piger fik hentes deres tasker og kørte hjemmefra stort set med det samme. Klokken var nu 21.30 og Cecilie skulle bare puttes nu. Hun kunne selvfølgelig ikke lige sove, da hun var så overtræt, men da klokken ramte 22.00 ramte hun også drømmeland :biggrin:



Nu var det tid til at sige farvel til min veninde.... Meningen var egentligt at hun skulle have blevet hos mig, men i løbet af dagen, var hende og hendes kæreste blevet vildt uvenner og det var total kaos, så jeg sagde at hun selvfølgelig bare skulle få det snakket ud med ham, så hun kørte 22.20 tror jeg.



Det var meget underligt at stå der i køkkenet helt alene og tænke på, at jeg skulle giftes dagen efter. Jeg går ud på badeværelses, da jeg beslutter, at jeg vil tage et fodbad og nyde en kold øl inden jeg går i seng. Da jeg kommer ud fra badeværelses, opdager jeg at der er sket noget udenfor.... Der er kommet en æresport op og jeg blev total overrasket. Det havde jeg ikke forventet og blev bare så glad.


Den var så smuk :super:


Skynder mig at tage et billede af den og får sendt billedet til min mand på mailen, så han også kan se, hvor flot den er.



I skal selvfølgelig heller ikke snydes



post-62186-0-53633100-1379013094_thumb.j



post-62186-0-87164100-1379013102_thumb.j



Har efterfølgende fundet ud af, at det er tøserne fra min mødregruppe og deres mænd, som har lavet den. Stort tak til dem :kiss:


Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej endnu en beretning.. Elsker dem :)

Ja det er så hyggeligt... Underligt at det nu er min tur til at lave en :wink:

Endnu en beretning jeg har glædet mig til :loveshower:

Hvor lyder det dejligt... Glæder mig også til din :loveshower:

Nu er hele dagen før dagen beskrevet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yeah beretning :loveshower: Det har jeg glædet mig til. Dejligt at se billeder fra dagen før, hehe der har jeg meget meget få billeder, da jeg slet ikke havde tid til at tage billeder eller for den sags skyld at spise. Jeg var også bare træt, da jeg lagde mig kl. 00.00 i sengen.

Vi havde også to afbud til brylluppet, en aftenen før og den anden fandt jeg først ud af 2 minutter før jeg skulle ind i kirken :super: , men bordplanen var lavet og udprintet, så vi kunne ikke gøre så meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser det bare FLOT ud i det forsamlingshus. Sikke et arbejde men det ser bare godt ud.

Tusind tak skal du have, var også fuldt ud tilfreds og ja, det var et mega arbejde, men det hele værd :-)

Yeah beretning :loveshower: Det har jeg glædet mig til. Dejligt at se billeder fra dagen før, hehe der har jeg meget meget få billeder, da jeg slet ikke havde tid til at tage billeder eller for den sags skyld at spise. Jeg var også bare træt, da jeg lagde mig kl. 00.00 i sengen.

Vi havde også to afbud til brylluppet, en aftenen før og den anden fandt jeg først ud af 2 minutter før jeg skulle ind i kirken :super: , men bordplanen var lavet og udprintet, så vi kunne ikke gøre så meget.

Ja jeg havde egentlig heller ikke så mange billeder, men heldigvis var der andre som havde.... Det er simpelthen så irriterende at folk melder fra så sent, men det er jo hvad der kan ske... Synes bare aflysningen på facebook ikke er i orden... Hvad nu hvis jeg ikke havde tjekket facebook....

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

sikken en fantastisk bord dækning! glæder mig så meget til at høre mere :loveshower:

Tusind tak skal du have :wink:

Nej, aflysning på Facebook det var da for underligt. Tænk at de virkelig gjorde det? Det ville jeg faktisk sige til dem ikke var ok

Forstår virkelig heller ikke at man kan få sig selv til at gøre dette... Det er bare ikke ok, men heldigvis opdagede jeg det, så vi kunne nå at få rettet i bordplanen.

Jaaaaaaaa!!!!! :loveshower:

:cheerleader3: Mere!!!! F5 F5!

Ja ja... Skal nok, men venter lige på nogle billeder fra min veninde, som tog billeder i timerne op til.

Hvorfor er der ikke kommet mere beretning endnu :o Kan du så komme i gang... Sidder jo på nåle for at læse den :pokey::cheerleader3::loveshower:

Hi hi... Jamen det er der en god grund til. Vil jo lave min beretning fra den ene ende til den anden og venter på billeder fra en veninde, som tog en masse imens jeg fik ordnet hår og sådan... Men skynder mig alt hvad jeg kan, så snart jeg har fået flere billeder :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nr. 2 fortsættelse af dagen før dagen



Så må jeg vidst komme lidt videre, men bliver altså kun lidt videre, da jeg mangler billeder....



Nå, men efter at have kigget på vores æresport længe, ringede jeg til min mand for at fortælle om æresporten, at han skulle tjekke hans mail. Han var også meget betaget af den smukke æresport. Vi snakkede lidt frem og tilbage i telefonen og sjovt så forskellige man er.


Jeg var lys vågen og havde bare lyst til at hygge snakke, hvor min mand var fuldstændig færdig og var allerede hoppet i seng oppe ved hans forældre. Efter vi havde snakket sammen, var han faldet i søvn, så han var allerede i drømmeland omkring klokken 23.00



Nå, men jeg putter mine fødder i det fodbad jeg havde lavet, finder en øl og sætter mig godt til rette i sofaen. Det var helt fantastisk og jeg nød det virkelig. Sad bare der alene i stuen, helt stille og tankerne fløj rundt i hovedet.


Det var så uvirkeligt, at jeg skulle giftes dagen efter, at dagen endelig var kommet. Det var så vildt.


Nød virkelig min øl og der faldt en salig ro over mig.



Jeg tullede lidt rundt efter fodbadet og landede i min seng kl. 01.00


Kan huske at jeg nåede at tænke, i morgen bliver jeg fru Berggreen :7himmel: og så sov jeg og var helt væk, lige indtil min datter vågnede kl. 07.00


Skyndte mig at hente hende og hoppede hurtigt ind i vores seng og håbede på, at hun ville falde i søvn igen, da hun jo var kommet så sent i seng... DET LYKKES, MEN... Jeg kunne simpelthen ikke falde i søvn igen. Lå bare og tænkte over om der var noget vi havde glemt og det var der....Men det var heldigvis noget vi fik styr på i løbet af dagen.



Nu kommer jeg desværre ikke videre før jeg har modtaget nogle flere billeder. Håber ikke at der går for lang tid, for jeg vil jo gerne selv videre med beretningen :cheerleader3:


Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wooop! :cheerleader3::toot:

Glæder mig til at læse mere

Ja så er jeg kommet igang... :-)

Ja mere end hvad "vi" andre er :blush::lol:
Der er da et par stykker flere som er i gang... Men venter jeg også på flere billeder, før jeg kan fortsætte...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wooop! :cheerleader3::toot:

Glæder mig til at læse mere

Ja så er jeg kommet igang... :-)
Ja mere end hvad "vi" andre er :blush::lol:
Der er da et par stykker flere som er i gang... Men venter jeg også på flere billeder, før jeg kan fortsætte...

Tænkte nu på mig selv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får du dine billeder i selve indlægget?

Jeg kan kun få den til at smide dem i bunden, via den upload mulighed :wink:

Når du har lagt billederne ind skal du efterfølgende stille dig der ved din tekst, hvor du gerne vil have billedet ind og så trykke på vedhæft filen, mener det er det knappen hedder) der er i hvert to forskellige knapper... Håber du forstår, ellers må jeg lige kigge nærmere på det og lave en mere brugervenlig vejledning, hi hi :-)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan får du dine billeder i selve indlægget?

Jeg kan kun få den til at smide dem i bunden, via den upload mulighed :wink:

Når du har lagt billederne ind skal du efterfølgende stille dig der ved din tekst, hvor du gerne vil have billedet ind og så trykke på vedhæft filen, mener det er det knappen hedder) der er i hvert to forskellige knapper... Håber du forstår, ellers må jeg lige kigge nærmere på det og lave en mere brugervenlig vejledning, hi hi :-)

Jeg tror jeg fattede det, er ved at lave lidt beretning, og vil ikke gerne have alle billederne "klasker" sammen i bunden af hvert indlæg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaa endnu en 7-9-13 beretning :cheerleader3:

Afbud dagen før er bare træls.. Vi fik faktisk også 2 afbud, havde jeg da helt glemt :oops:

Ja det er dejligt at være kommet igang og fedt at genopleve det hele igen....

Der skulle gerne komme flere billeder i dag, så jeg har mulighed for at fortsætte...

Ja afbud er bare træls, vi havde også et afbud på selve dagen :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer