Sign in to follow this  
Followers 0
TrineVesti

Blomsterhandler i Kolding

9 posts in this topic

Nogen som kan anbefale en god blomsterhandler i Kolding?

Ideer til forskellige blomster er det også meget velkommne. Vi har snakket om en dråbeformet buket i råhvide og grønne farver, og jeg vil rigtig gerne have orkideer i, evt. sammen med roser. Til gengæld siger callaer mig intet. Men her til efteråret kunne det godt tænkes der var nogen slags blomster, som er rigtig svære at få fat i.

Takker :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg benyttede mig at butik125 omme på haderslevvej ;-)

Valgte en simpel kirkegårdsbuket med bånd på som brudebuket (den blev kastet og kæmpet om senere på aftenen) til 100kr, og min fars brystbuket kostede 30kr. Og hun fortalte at brystbuketten altid er med i prisen, hvis du bestiller brudebuketten der ;-)

Www.butik125.dk :-)

0

OK det er en fin pris, og dejligt at det er incl brystbuket. Jeg havde også tænkt på dem, men nogle venner blev gift for et par år siden, og de havde bestilt derfra og havde haft billeder med på hvordan buketten skulle se ud. Det var også til en god pris, men da de så skulle hente den på dagen, så den ikke ud som de havde forventet og prisen var steget gevaldigt. Det var stadig en flot buket, men ikke hvad de havde bestilt. De fik den dog til den oprindelige pris.

Så jeg er bare lidt tøvende ved det, fordi jeg ved hvordan jeg vil have den skal se ud.

0

Hvad med Madam Grøn på Vejlevej?

0

Annonce ♥

Hvad med Madam Grøn på Vejlevej?

Kender dem ikke personligt, men en anden bekendt har også sagt de var gode, så jeg tror jeg tager derop og snakker med dem. :)

0

Jeg har ofte købt blomster - både buketter og sammenplantninger - altid flot og ikke voldsomt dyrt :)

0

Jeg har ofte købt blomster - både buketter og sammenplantninger - altid flot og ikke voldsomt dyrt :)

:thumbsupsmileyanim: Lyder godt. Vi køber ikke så mange blomster, så jeg er ikke så kendt med de forskellige.

0

Hej

Der er også Levison på Esbjergvej - de er MEGET gode (men også lidt dyre)... men altså de laver også bare meget flotte buketter...

0

Annonce ♥

Hej

Der er også Levison på Esbjergvej - de er MEGET gode (men også lidt dyre)... men altså de laver også bare meget flotte buketter...

Takker - det koster heldigvis ikke at spørge :)

0