JannieLH

Bordplan!

9 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg tænker også på at sidde sammen med vores venner og lade "de gamle" sidde sammen med deres venner/familien. Ligemeget hvad bliver vores Bordplan ikke traditionel.

Men har ikke endeligt bestemt mig mht forældrene? Mere fordi jeg måske er liiiidt traditionsbundet og fordi vi ikke følger traditionerne på så mange andre punkter...?

0

Faktisk er det fuldstændigt ligemeget hvem i sidder sammen med i har ikke tid til at tale med dem alligevel....... der sker så meget denne aften med taler sange indslag osv så vi havde valgt den nærmeste familie, mor.far , søskende ved vores bord, det gik fin og der var bestemt ikke tid til at kede sig :-)

( vi var også inde at vende modellen med venner ved vores bord, men endte alligevel med traditionen og det har vi bestemt ikke fortrudt )

0

Annonce ♥

Vi sidder sammen med lidt søskende, en ven og to gæster fra USA - min kusine og hendes kæreste som vi faktisk ikke kender endnu. Men det skal nok blive hyggeligt.

Alle vores forældre sidder ved et bord sammen med kærestens mormor og hendes søster, samt min mors søster med vedhæng. Vi vendte denne model med vores forældre først og de er helt indforstået med det :)

Så jeg synes godt I kan gøre det, men vend den lige med jeres forældre, så de ikke lige pludselig bliver voldsomt skuffede, hvis de forventer noget traditionelt hvad angår bordplan.

Edited by Pernille pjuske
0

Når det en gang bliver min tur, satser jeg på at vi kommer til at sidde med søskende og venner. Både min mor og far er døde, så bordet vil være lidt tomt, hvis det skulle være med forældre.

0

Vi sad med vores bedste vennepar ved siden af os.

Desuden var min far + kone samt noget af min familie placeret ved vores bord (Ja, det var mig der havde lavet bordplanen, og derfor min familie der blev "tilgodeset")

Så var der et andet bord med min mands mor + mand, samt familie og venner af den familie, et tredje bord med udelukkende min familie, samt et fjerde bord med min mands far + kone samt noget mere af min mands familie.

Det fungerede alt sammen rigtig godt!

0

Annonce ♥