Webmor

Til døden os skiller <3 .. 7.9.13 - Opdateret 13 okt.

159 indlæg i dette emne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene op til

Torsdag d. 5 september, min sidste "arbejdsdag" inden min, mini ferie..
Det var dagen hvor min bedst veninde fra KBH skulle komme med toget (jeg bor i sønderjylland), og vi havde tilpasset det så det ville passe med jeg kom hjem fra skole, og fik hentet børnene i børnehave og SFO, men skæbnen ville så at 2 minutter inden jeg ankommer til SFO´en, falder min datter ned fra en ribbe i deres puderum, hun reagere ikke rigtig til at starte med, men får så ondt i armen, og med god grund der er en bule nogle cm fra håndledet oppe på armen! :o

Jeg kommer så da hun sidder ved en pædagog med tårene trillende ned af kinderne :( og havde frygtelig ondt! Min datter piver normalt ikke, så jeg vidste bare der var noget galt. Jeg fik hurtigt pakket hende og bonus sønnen i bilen + hurtigt hentede den sidste i børnehave, og havde imellem tiden fået ringet til H2B og sagt han skulle finde en ispose og komme og hente de to drenge ude ved bilen, fordi vi skulle på skadestuen...

Imens vi var på vej til skadestuen, fik H2B skaffet en barnepige til de 3 sidste unger, hos naboen. For han skulle altså hente min veninde på togstationen også, og ingen vidste jo hvor lang tid det ville tage på skadestuen! :huh:

Det tog 2½ time på skadestuen, og hun havde brækket armen min lille pige, 2 dage inden brylluppet. Hvor var det bare ærgeligt!

post-62088-0-59444700-1379242358_thumb.j

Hun fik en fin gips på, og valgte selv farven hvid/creme farvet bandage istedet for rød eller blå, for de to farver ville ikke passe til hendes brudepigekjole :happy: Det var næsten også hendes største bekymring, om hun nu ville kunne få brudepigekjolen på om lørdagen, heldigvis ingen problem da den jo havde stropper.

Bedste veninden var blevet hentet imellemtiden da vi var på skadestuen, og H2B, ungerne og hende hyggede sig der hjemme, indtil vi kom hjem.
Og Nadia viste stolt det papir med hendes brækkede arm på, til alle :) For som lægen også sagde, var det et pænt brud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Juhuuu endnu en beretning :)vil glædermig til at læse med :)

Beretninger bliver der vist rigeligt af fra den dag :lol: men det er dejligt med endnu en man kan følge med i :loveshower: jaaaaaaaa!! :wink:

Og hvor er det bare dejligt i også havde en helt fantastisk dag :cheerleader3:

Tak tak I 2 :) Vil løbende opdatere, men mangler at få de vigtige billeder fra fotograferne :blush: Der går nok ca. 14 dage endnu, men de er også værd at vente på, for det er jo dem der har fanget alle øjeblikkende :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med brylluppet - glæder mig til at læse meget mere fra jeres store dag. Og lad mig så fortælle dig, at du/I har vel nok den kønneste lille pige, jeg har set i mange år, hvor er hun dog en køn pige, som også ser utrolig sød ud. Hende kan I godt være stolte af :loveshower: .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :)

Tillykke med brylluppet - glæder mig til at læse meget mere fra jeres store dag. Og lad mig så fortælle dig, at du/I har vel nok den kønneste lille pige, jeg har set i mange år, hvor er hun dog en køn pige, som også ser utrolig sød ud. Hende kan I godt være stolte af :loveshower: .

Tusind tak, hvor er du bare sød :loveboard: bliver helt glad over din besked. :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen før dagen

Fredag d. 6 september, havde vi begge fri fra arbejde og skole, vi havde jo en del ting vi skulle nå inden den store dag :)
Vi startede dagen tidligt, da vi skulle have alle børnene ud af døren da de jo skulle i skole og i børnehave.

Vi aftalte med feststedet (Harmonien) at vi ville komme ved middagstid, og at vi ville komme med vores fotovæg, og vores bryllupslagkage. Fint fint sagde de.
Og vi begav os afsted efter bryllupslagkagen som en god bekendt havde lavet til os.
Den var lige som vi havde ønsket os, med 3 lag, enkel og med vores tema farver :heart:

post-62088-0-16086500-1380970503_thumb.j

Desværre var fredag d. 6 en varm dag, så selvom vi kørte så hurtigt vi kunne, og skyggede for solen, varmen osv. endte det faktisk med at fondanten nærmest skillede og faldt af kagen :( Jeg var grædefærdig, og var lige ved at smide den ud af vinduet !! :boohoo: !!

Pga. varmen blev den så grim, blomsterne begyndt at falde af, glide af, og man kunne se kagen "svedte" ... Forhelvede også!

Vi ankom til Harmonien, og fór ind i køkkenet med den, og de tog hurtigt imod den! Og de kunne godt se den ikke skulle se sådan ud normalt, og vi spurgte om ikke godt de ville prøve at rede den, smide noget frugt på, ændre farven eller hvad de nu kunne gøre for at rede den, og den kom til at se appetitlig ud igen. De lovede at de skulle gøre hvad de kunne, og de smed den i kølerummet med det samme for at få den nedkølet hurtigt igen!

- Så langt så godt ... :rolleyes:

Fotovæggen skulle jo så sættes op!
Men til vores STORE skuffelse var det som om de ikke lige havde tænkt på det, :blink: For de havde et arrangement fredag aften med, mener det var 550 spisende gæster, og hele første salen som vi skulle have dagen efter, var FYLDT op med stole, buffe borde osv.
ja hvor fanden havde de tænkt sig vores fotovæg skulle være nu! :td:
Vi kunne jo ligesom ikke komme dagen efter og samle den vel! :angry:

Jeg var ærlig talt ved at blive rasende, jeg kogte inden i og var så afmagtet pga. det med kagen og nu med fotovæggen ! Argh!!!!

- den ene overtjener (ting) fik den "geniale" ide at vi kunne jo samle den ude i sådan en lille gang. Ja problemet var jo bare at den er mange meter høj, og mange meter bred, + den skulle jo have støtte ben osv.! så den kunne jo ikke samles der ude! :huh:

H2B ringede til en vores gæster som også er tømre for at hører om ham og hans bror der også er tømre, ikke ville være super behjælpelige med at samle resten af fotovæggen til receptionen efterfølgende dag (altså bryllupsdagen)

Og det ville de heldigvis godt! :thumbsupsmileyanim: Og en stor sten faldt fra mit hjerte.

Imens vi var på Harmonien og hentede kage, sad min bedsteveninde hjemme hos os, og lavede rekvisitter til vores fotovæg, og hun havde fået helt frie tøjler, så da vi kom hjem, havde hun lavet butterfly´s , slips, kyssemunde, briller, hjerter osv. osv. så fedt altså! :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen før dagen, del 2

Vi havde fået et hint om at der ville blive sat en ranke op fredag eftermiddag/aften. :)
Så H2B havde været igang med at bage masser af boller, imens jeg var henne og få ordnet negle, skisme en god deal :lol:

Omkring kl. 1930 kunne vi pludselig hører en masse snak, og rumsteren uden for. Og jeg kiggede ud af vinduet imod døren, og der var alle naboerne igang med at sætte ranke op, så hyggeligt, men synes tidspunktet var ret sent? :unsure:

post-62088-0-95862400-1380980149_thumb.j

2030 var de færdige, og der blev banket på vinduet at vi godt måtte komme ud nu .. Beklager mit grimme fjæs, men er det eneste billede vi har fået af os ved ranken.

post-62088-0-20605900-1380980162_thumb.j

post-62088-0-53099100-1380980220_thumb.j

Alle gæsterne kom inden for til en bolle, og en masse kaffe og øl.
Gæsterne der satte ranken op foran vores dør på huset blev til omkring kl. 22, og så ventede vi på at H2B's tante og onkel kom fra deres tur på Harmonien hvor de skulle sætte ranke op, de var på Harmonien ved 19 tiden, men måtte ikke sætte ranken op pga. det selvskab der var :angry: Og det var ikke noget der ville genere de gæster der var der, overhovedet, så de var først her til kaffe og boller ved 22.30 tid, og de skulle jo også lige spise og drikke osv. men jeg var træt og jeg snerrede lidt at jeg går altså i bad nu og så i seng. Og da jeg var færdig i badet, var de gået heldigvis. Og min H2B og hans to sønner (mine bonus drenge) var taget med, de skulle nemlig overnatte der ude.
(Han havde været oppe og sige farvel da jeg var i bad :biggrin::heart: )

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om morgenen d. 7 september

Jeg vågnede kl. 0610, og var lysvågen! :o

Jeg havde sat vækkeuret til kl. 715 (så vidt jeg husker)
Men jeg lå i sengen, og fandt lidt romanstiske sange på min ipad og kneb en tårer ved en del af dem, puha idag var det min store dag! Fuuuuck! Nu var det nu!
Og jeg lå og tænkte på at det da var mega irriterende at det både regnede, og tordnede! :td:

Jeg stod ud af sengen kl. 630 og lullede rundt på badeværelset, og tog et dejligt bad, fik barberet ben mv. :blush: og ikke at forglemme hårene under armen! haha!

Omkring kl. 7 var der ved at være liv i huset, min bedsteveninde der kom om torsdagen og min far var også ved at vågne så småt.

De to brudepiger blev vækket, og blev sendt i bad. Efter badet fik de lidt morgenmad, og så stod den på frisør tid, det var brudepigerne der skulle til frisør, og jeg var frisøren :lol:
Det gik helt fint, stille og roligt, ingen stress. :biggrin:
Efter de havde fået sat hår, skulle jeg plukke roserne til brudepigerne de skulle smide når de gik op ad gulvet

post-62088-0-29098000-1381002968_thumb.j

Klokken nærmede sig 930, og vores to fotografer ankom, :wink: Og kl. 10 kørte den kvindelige fotograf og jeg til frisøren, og den mandlige fotograf kørte hen til min H2Bs tante og onkel, hvor han var, sammen med de 2 brudesvende.

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sminken

Jeg var ved frisøren omkring kl. 10.20 sammen med fotografen, vi fik lidt at drikke, jeg fik saftevand (drikker ikke kaffe, og te for jeg det for varmt af), og fotografen fik kaffe, og så gik vi så småt igang med sminken.

post-62088-0-83235300-1381062508_thumb.j

Farverne blev lyse, fordi jeg er så brun og mørkhåret (og nej ... jeg er altså 100% dansk :) )
og farverne var lys lilla og en lidt mørkere lilla.

post-62088-0-07452600-1381062597_thumb.j

post-62088-0-28376200-1381062605_thumb.j

Det sidste rettes lige inden vi går videre med frisuren :happy:

post-62088-0-18748300-1381062642_thumb.j

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer