Webmor

Til døden os skiller <3 .. 7.9.13 - Opdateret 13 okt.

159 posts in this topic

Hej alle sammen

Har ikke glemt min beretning. Men har ikke haft adgang til vores billeder de sidste mange uger :(
Fortsætter lige så snart jeg har adgang til dem igen!

Håber I alle har det godt?!

0

Annonce ♥

Jeg venter stadig med længsel, men ellers fint! Hvorfor har du ikke adgang til billederne?

0

Jeg venter stadig med længsel, men ellers fint! Hvorfor har du ikke adgang til billederne?

Fordi fotografernes server er brændt sammen, og vi har endnu ikke fået dem digitalt, men de skulle være på vej med posten.

0

Fordi fotografernes server er brændt sammen, og vi har endnu ikke fået dem digitalt, men de skulle være på vej med posten.

Åååååh nej et skræk scenarie!

0

Annonce ♥

Hej.... lige lidt nysgerrig, har i fået billederne?

0

Håber da godt nok I fik jeres billeder, for det må da godt nok være noget af et chok at få.

Men hvor er det dog bare nogle skønne billeder du har vist, du ser simpelthen SÅ glad ud på dem alle, lykken simpelthen lyser ud af dig :a1221:

Åh sangen med hjerter og indmarch er noget af det vi frygter allermest. Så vi frabeder os sange i den dur, og så er der heldigvis ikke nogen dør der kan lukkes til vores fest lokale, så skal de smide os helt udenfor :tunge:

0

Foretten, sang + det ekstra

Vores forret bestod af: Rejer, vendt med mango, melon og papaya, serveret med salat - Vin - Cuvée Prestige Blanc

Og det smagte bare mega godt! :happy:

attachicon.giffor1.jpg

attachicon.giffor2.jpg

Det var lige vi kun lige havde nået at synke forretten, så blev der slået på tallerkenerne

attachicon.giffor3.jpg

Ja og trampet i gulvet

attachicon.giffor4.jpg

Så kom den første sang, og Margrethe skålen de havde brugt som skjuler, var en vi havde ønsket os :) Ja og det var en af de der "irriterende sange" denne her med hjerter der skulle sættes på os, armen altså :rolleyes::happy:

attachicon.giffor5.jpg

attachicon.giffor1.jpg

attachicon.giffor2.jpg

attachicon.giffor3.jpg

Fortsættes i næste indlæg ...

Åh ja, den sang kender jeg - den blev vi også udsat for til vores bryllup.... ;)

Hvor ser det hele fint og flot ud. Og i ser lykkelige og dejlige ud! ❤

Men hov, håber da at i har fået jeres billeder?!

Tak for beretning, det er så dejligt at læse om bryllupper - også selvom jeg ikke længere har mit eget i vente :)

Edited by Aya84
0

Sikke en skøn beretning :loveshower:

En masse smukke billeder fra jeres store dag, som i stadig må mindes ved :)

0

Annonce ♥

Jeg skimmede lige tråden igennem og der er nogle ting jeg kan nikke genkendende til. Nemlig det her med brudeparrets entré og feststedernes/personalets indblanding. Det er meget forskelligt hvad folk gør men der oplever man nogle gange at personalet på feststederne vil diktere at de skal gå ind som de første. Det skal de ikke ! Der plejer jeg at sige til personalet det er brudeparrets fest og dem der beslutter om de vil gå ind sammen med gæsterne (hvad mange gør) eller have deres egen entré. Det jeg så ikke kan nikke genkendende til er det med DJ'en og dennes fravær under middagen. Det byder man bare ikke folk og jeg håber at der blev ydet en passende kompensation. :)

0