Frklulo

Auberginefarvet papir.. Hvor er du?

15 posts in this topic

Hjæææææælp!

Ja overskriften siger vel sig selv.:(

Jeg har googlet, pinterestet, etsy'et papir i aubergine, men har ikke kunne finde det.

Panduro har ikke aubergine til jul, så det er væk(?)

Er der nogen søde zilla'er som har set det nogensteder??

Jeg gir' snart op med de der farver :'(

0

Annonce ♥

Hjæææææælp!

Ja overskriften siger vel sig selv. :(

Jeg har googlet, pinterestet, etsy'et papir i aubergine, men har ikke kunne finde det.

Panduro har ikke aubergine til jul, så det er væk(?)

Er der nogen søde zilla'er som har set det nogensteder??

Jeg gir' snart op med de der farver :'(

Jeg har fundet det!!!!

Det er her: (Floooot - skulle måske lige sætte linket ind også hva? hihi...)

Og har så fundet ud af at det er karton og ikke papir.... :( Kan du kun bruge papir????

http://hobbygaarden.dk/webshop/product_info.php?products_id=1132

Edited by britsen914
0

DU ER EN SKAT!!!!!!!

Det var selvfølgelig karton jeg mente, så det er SUPER!

På det første billede var den lidt for lys, men nr. 2 tror jeg er helt perfekt.

Jeg kan ikke indsætte smileys fra iPad, men hvis jeg kunne, skulle du ha' en ordentligt krammer :)

Det er mærkeligt at man kan bruge 3 dage på at Google og ikke finde en dyt, og så finder du det lige :)

Tusind tusind tak.

0

Annonce ♥

DU ER EN SKAT!!!!!!!

Det var selvfølgelig karton jeg mente, så det er SUPER!

På det første billede var den lidt for lys, men nr. 2 tror jeg er helt perfekt.

Jeg kan ikke indsætte smileys fra iPad, men hvis jeg kunne, skulle du ha' en ordentligt krammer :)

Det er mærkeligt at man kan bruge 3 dage på at Google og ikke finde en dyt, og så finder du det lige :)

Tusind tusind tak.

Var helt oppe at ringe, til jeg så at nr. 2 link var papir :(

Når det er til pocket-invitationer, skal det jo nok være karton.. Eller hva'?

0

Det kommer vel lidt an på om det er det du klistre indvendigt eller om det er det udvendige?

0

Det er til udvendig. :(

0

Annonce ♥

Der er desværre heller ikke nok!

Men tusind tak for hjælpen. :)

0

Øv altså... Og du har ikke fundet noget endnu?

0

Hejsa.

Jo. Jeg har lige bestilt noget fra USA idag. De havde så ikke levering til dk, så måtte sende det til Mærsk Oil i England hvor min faster underviser hver måned. Hun tager så med hjem til Kbh hvor min bror bor..... Hold nu op jeg bliver sur, hvis ikke farven er rigtig. Så står jeg med karton til 750.- som er lige til at smide ud....

Det skal lige siges at der er bordkort, menukort, invitationer og kuverter til ca. 60 personer. Så det er faktisk billigt. 12.50 pr næse. Så kommer der lidt klippe klistre derudover, men det er småting.

Så håber jeg bare ikke at det bliver taget i tolden..... :/

0

Havde lige håbet på du fandt noget, som blev sendt til DK, jeg er ude i samme dilemma. Hvordan kan man ikke have auberginefarvet karton i butikkerne? Jeg forstår det ikke? Er det gået af mode?

Lige i øjeblikket er jeg i hvert fald pænt frustreret... :pokey:

0

Annonce ♥

Havde lige håbet på du fandt noget, som blev sendt til DK, jeg er ude i samme dilemma. Hvordan kan man ikke have auberginefarvet karton i butikkerne? Jeg forstår det ikke? Er det gået af mode?

Jeg troede ikke det var noget problem at finde det, specielt ikke her op til jul. Så jeg lignede jo et spørgsmålstegn da ekspedienten i panduro oplyste at " det var udgået, da det jo ikke er en julefarve" ...... WHAT???????

Jeg håber håber håber bare at det ikke er en aubergine der er brunlig der kommer hjem... Så må du nemlig gerne købe det!!!! ;)

Ej, jeg håber du finder det et sted. Den er rigtig fin den farve :)

0

Jeg troede ikke det var noget problem at finde det, specielt ikke her op til jul. Så jeg lignede jo et spørgsmålstegn da ekspedienten i panduro oplyste at " det var udgået, da det jo ikke er en julefarve" ...... WHAT???????

Jeg håber håber håber bare at det ikke er en aubergine der er brunlig der kommer hjem... Så må du nemlig gerne købe det!!!! ;)

Min kæreste blev så træt at høre på mig, at han sendte en mail rundt til flere papirhandler i Kbh :blush:

Indtil videre har vi fået svar fra en, hvor det lyder som om, der måske rent faktisk er noget jeg kan bruge :cheerleader3:

0

Min kæreste blev så træt at høre på mig, at han sendte en mail rundt til flere papirhandler i Kbh :blush:

Indtil videre har vi fået svar fra en, hvor det lyder som om, der måske rent faktisk er noget jeg kan bruge :cheerleader3:[/

Stakkels kærester. :) Min h2b var også ved at gå i gulvet over mine frustrationer.

0