Sign in to follow this  
Followers 0
JosephineL

Trash the Dress - spørgsmål til dem der har prøvet det

4 posts in this topic

Er ved at overveje at få taget billeder i havet eller et andet sted. Men til jer der har fået det gjort - måske fjollet spørgsmål - men hvordan får I kjolen transporteret hjem?

Altså vi skal jo på hemmelig (hemmelig forløbigt for HrMand) minihoneymoon næste weekend, og jeg har talt lidt med vores fotograf om at få taget billeder ved havet i Lønstrup om fredagen, som en del af det. Men vi skal jo være i Lønstrup fra fredag til lørdag og jeg tænker lidt at selvom det er trashthedress så kan jeg jo ikke helt bære at kjolen bliver totalt ødelagt af det. Hvordan vil den have det med at være i havet fredag, og så ikke kunne komme til rens før mandag? Eller skal jeg bede fotografen om at tage den med til mine forældre der så kunne køre den til rens lørdag (men bliver der så overhovedet gjort noget ved den før mandag alligevel??)? Og jer med skørt under, havde I det på under kjolen til dette fotoshoot? Og hvordan transporterede I megastor OG dyngvåd kjole??

Håber der er nogen der har lyst til at svare.

0

Annonce ♥

Vi fik taget billeder i vesterhavet efter brylluppet - helt fantastisk oplevelse

Jeg proppede kjolen i en bærepose (og mener virkelig proppede) da vi skulle hjem med den - da vi kom hjem smed jeg den på tørrestativet og gav den en tur med haveslangen og lod den hænge til den var tør og jeg tror at der gik en uge før vi fik sendt tøjet til rens og det var så fint som nyt da vi fik det tilbage så det er overhovedet ikke noget problem :)

0

Jeg har lavet en Trash the Dress i vand, og der hang kjolen bare til tørre hjemme bagefter. Den har ikke været til rens siden, men den har ikke taget nogen skade umiddelbart. Den er selvfølgelig ikke et stort skrud (nærmest bare et lag), men kan du ikke prøve at høre renseriet, hvad de siger?

post-65672-0-49789700-1379328057_thumb.j

0

I lørdags tog hun den hjem i badekaret og lagde den i blød, og så føntørrede hun den (det var fjer). Den blev fin igen. Hun sad så i den DRIV våde kjole hele vejen hjem.

Hvis det er, så skyl den under bruseren på hotellen, og hæng den til tørre. Det ville jeg nok personligt gøre.

0

Annonce ♥