CamillaMusen

Entre i kirken? hjælp

19 indlæg i dette emne

Jeg mangler stadig at få styr på hvordan vi skal gøre det i kirken... Jeg har 2 brudepiger, som skal gå ind foran mig. Så er spørgsmålet bare hvordan det skal foregå. For kirken er en lille landsby kirke, og gulvet meget kort. Så jeg havde egentlig tænkt at min søster gik først og når hun var nået op, så min veninde og når hun var oppe, så min far og jeg. Men da kirken er så lille, vil alle kunne se mig så snart dørene åbner. Og jeg vil jo gerne have at jeg er en "overraskelse"

Så overvejede at gemme mig lidt ude i våbenhuset, til den ene side. Men der vil de bagerste rækker stadig kunne se mig, OG jeg vil skulle lave et sving ud...
Alternativt skal dørene lukkes efter brudepigerne og så åbnes igen når jeg kommer ind? Men det vil måske også virke mærkeligt, og i så fald ville jeg skulle stå helt ude foran kirken mens de andre går ind?

Er der nogen som har nogle gode ideer til det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kirke vi skal vies i er også meget mikro lille... Men våbenhuset er stort.. Jeg tror godt jeg kan stå der, men overvejelserne har da også kørt på om jeg skulle gå helt ud af kirken når de åbner dørene...

Man kunne vel godt lukke dørerne mens pigerne går ind og så åbne igen, når du skal ind? Så får pigerne også¨opmærksomheden, og du behøver ikke at være bange for at blive set før tid...

Hvad vil du have det bedst med??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg ved det ikke helt.

Jeg ville have det bedst med en mellemgang, men tror ikke de når at bygge en på bare 19 dage :D

Jeg frygter vejret ved at skulle stå ude foran kirken... Hvis det blæser eller regner...
Omvendt ville det også være godt at stå klar inde i våbenhuset, hvor mine brudepiger har mulighed for at hjælpe mig med hår, slør og kjole. Tror ærlig talt ikke min far har meget styr på det. Men så bliver jeg jo set "før tid" :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ellers super simpelt. Kirken er en lang firkant..... Våbenhuset er den sidste 1/4 del af firkanten... Når dørene er åbne er der jo næsten frit udsyn gennem hele firkanten.... Og dermed kan man nemt se mig når dørene er åbne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, så lidt. En gang i mellem skal man lige have det visuelt ;)

Hm jah, kunne jeg self. Men ulemben er at pigerne nok ikke får samme opmærksomhed hvis jeg følger.. og at kirken er så kort, så derfor vil jeg gerne forlænge det lidt ved at der går lidt mellem vi kommer ud :/ Besværlig I know...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har fået svar fra graveren som er den der styrer dørene. Han forslog selv at nøjes med at åbne den ene dør, og lade brudepigerne gå gennem og så åbne begge til mig :) Så sådan bliver det :)

Hvor dejligt at få svar... så har du det på plads.... :loveshower:

Godt du kan blive "gemt væk" indtil det rigtige øjeblik... :c166::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer