akrotøsen

Overraskende indmarch! Se vores her <3

55 posts in this topic

hvor er det super sejt, men hvordan fik i sat det sammen ;) kender i de andre der danser?? :) eller har i betalt for at få det sat op :)

0

Annonce ♥

hvor er det super sejt, men hvordan fik i sat det sammen ;) kender i de andre der danser?? :) eller har i betalt for at få det sat op :)

Alle der er med er en del af Team Jiyo Performance, ligesom min mand er. Min man laver så akrobatik i en trio, de andre er parkour/freerunnere, breakdancere og dansere. Derudover har de artister som laver capoiera, ninjargo, pole osv. Så generelt når Jiyo laver shows er det primært parkour og akrobatik, men ved særlige ønsker eller store shows bruger de flere af de artister de har "i stald". Men vi har ikke betalt noget, da det er venner. Den ene akrobat er fx min mands bror :) Min mand og jeg fandt selv på ideen og musikken, som vi præsenterede for de andre. Helt lavpraktisk stod lederen af Jiyo for den helt detaljerede koordinering af performere og koreografi :)

Men hvis det var noget du synes kunne være fedt siger du bare til :) Det kunne også være et fedt event under receptionen evt. med workshop bagefter hvis der er børn eller mange unge mennesker :)

0

Okay ja så er det jo super og gratis :) Jo tak vil tænker over det, for det kunne da være så sjovt

0

Fedt indslag!

0

Annonce ♥

Fed fed performance. Stor respekt for det! Tror også lige jeg kommer til at smide det på facebook :)

0

Fedt indslag!

Top cool :)

Fed fed performance. Stor respekt for det! Tror også lige jeg kommer til at smide det på facebook :)

Tak :)

Vi blir kun meget glade hvis videoen blir delt :loveshower: Bliver helt stolt når I roser :heart: (en lille del af mig var bange for at det ville blive et flop og falde helt til jorden)

0

Alle der er med er en del af Team Jiyo Performance, ligesom min mand er. Min man laver så akrobatik i en trio, de andre er parkour/freerunnere, breakdancere og dansere. Derudover har de artister som laver capoiera, ninjargo, pole osv. Så generelt når Jiyo laver shows er det primært parkour og akrobatik, men ved særlige ønsker eller store shows bruger de flere af de artister de har "i stald". Men vi har ikke betalt noget, da det er venner. Den ene akrobat er fx min mands bror :) Min mand og jeg fandt selv på ideen og musikken, som vi præsenterede for de andre. Helt lavpraktisk stod lederen af Jiyo for den helt detaljerede koordinering af performere og koreografi :)

Men hvis det var noget du synes kunne være fedt siger du bare til :) Det kunne også være et fedt event under receptionen evt. med workshop bagefter hvis der er børn eller mange unge mennesker :)

Altså når jeg skal holde bryllup igen (med min mand), så henvender jeg mig. Det der, det vil jeg have!! :)

0

Annonce ♥

Ej jeg fik helt tårer i øjnene - det var så fint :)

Hvor er din kjole fra? Den er så flot.

0

Erj hvor var det mega fedt!! Cool måde at give gommen en flot entre også - og så den traditionelle brude-entre bagefter! Håber I havde en dejlig dag!

0

Ej jeg fik helt tårer i øjnene - det var så fint :)

Hvor er din kjole fra? Den er så flot.

Nårh :7himmel: Tak!

Kjolen er en White One model Tigris :heart:

0

Annonce ♥

Erj hvor var det mega fedt!! Cool måde at give gommen en flot entre også - og så den traditionelle brude-entre bagefter! Håber I havde en dejlig dag!

Jeg synes også det er mega cool, og helt sikkert noget af en brudgom entré!

Det var en vidunderlig dag, med fantastisk stemning lige fra starten af og dans til den lyse morgen :)

Hvor er det såååå fedt :D

:cheerleader3:

0

FEEEDT! Helt igennem fantastisk start på din dag! :loveshower::cheerleader3:

0

FEEEDT! Helt igennem fantastisk start på din dag! :loveshower::cheerleader3:

Tak!

Ja en fantastisk start på min, mandens og gæsternes dag!

0

Annonce ♥

Tænke på dig den anden dag, da jeg så jeres video på facebook ;-) hold fast den er delt mange gange efterhånden :)

I er helt berømte ;-)

0

Som alle de andre siger, så er det bare så fedt lavet! Tak for at du/I har delt det med os :super: og tillykke med den store dag.

0

Det jo ubeskriveligt fedt!! Virkeligt helt ekstremt... Hvor er det bare gennemført:-)

0

Kald mig bare hormonella, men sad og tudede lidt.. Hvor er det bare sejt! Og hvor er I bare smukke begge to! Håber I havde en fortryllende dag :loveshower:

0

Annonce ♥

Ej var det dig? Din mand har jo haft sendt den til mig på Facebook og jeg har delt den, da det er genialt :)

0

Hvor er det bare fedt lavet! Sad da og blev helt rørt til tårer, hihi :-)

0

Ej hvor er det fedt... Misundelig.dk.... Måske man sku lave sån noget.. Elsker den sang også den er kanon.. <3

0

Lørdag d. 3. August 2013 blev vi viet :loveshower: En dag vi havde planlagt i 2 år....

Asminderød Kirke var fyldt med forventningsfulde og festklædte gæster, klokkerne havde kimet færdigt og gommen (min MAND :heart: ) stod klar ved alteret, og pludselig skete der noget uventet.....

Hvad skete der???

(Er du på mobil så brug dette link )

Behøver jeg sige at det var starten på verdens bedste dag!

BK-love fra

Helle :balloons:

I LOVE IT :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0