Malene C

Billedeprogram til at sætte flere billeder sammen i ramme

11 indlæg i dette emne

Hej alle Bk'ere

Der må være nogle derude der er langt mere billederedigeringskyndige end mig.... :)

Jeg leder efter et program, hvor jeg kan sætte flere billeder sammen, så jeg ender med et billede til sidst. Det skal bare være sådan at man har mulighed for at vælge nogle forskellige rammer eller layouts og så sætter man billederne derind, gemmer og så har man ét billede, med f.eks. 4 små....

Jeg har flere gange på facebook set folk lægge billeder op via IOS photo, hvor de har gjort sådan. eksempelvis sådan her:

935700_10152895017415721_873006946_n.jpg

Det kunne jeg også godt tænke mig at kunne på min pc. Findes der et program der kan det - helst gratis...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger et program der hedder Fotor, det er helt vildt let at bruge, og så er det gratis. Man kan både lave collager og redigere enkelte billeder. "Problemet" er bare, at jeg har en Mac, og jeg ved ikke om man kan få det til en PC, hvis det er det, du har, men det er da værd at prøve at finde ud af :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke de fleste der smider billeder op på facebook på den måde bruger Instagram efterhånden :)

En app til din smartphone, der fås i mange forskellige udgaver :)

Men det skal jo netop ikke være en app til mobilen da det er computeren jeg har billederne på og vil bruge til at lave dette... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger et program der hedder Fotor, det er helt vildt let at bruge, og så er det gratis. Man kan både lave collager og redigere enkelte billeder. "Problemet" er bare, at jeg har en Mac, og jeg ved ikke om man kan få det til en PC, hvis det er det, du har, men det er da værd at prøve at finde ud af :)

Jeg har pc ja.. Jeg må lige se om det findes til pc også for så er det måske bare det jeg skal bruge.. Tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer