AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 posts in this topic

Kæmpe stort tillykke med dit 12-tal!! :thumbsupsmileyanim:

Du har en utroligt smuk figur og jeg synes den type kjole er SOM SKABT til dig :loveboard: De ændringer du beskriver kan jeg også godt både se for mig og følge - det bliver bare SÅ perfekt (virkelig en kjole jeg gerne ville have "hapset", hvis jeg havde været så rig som jeg er fræk :lol:).

Jeg er VILD med ryg-perlekæden til - det er helt utroligt elegant.

Sløret tror jeg altså også selv du kan lave - men hårsmykket synes jeg faktisk ikke passer til..

Ha ha, tusinde tak :) og ja, det 12-tal gjorde mig også lige ekstra flyvende!

Håber også det bliver rigtig godt! Tror ikke halskæden kommer til at passe helt så godt til, når ryggen bliver i et V og med blondekant (selvom jeg er slem til at overpynte og tænke more is more :D) og så synes jeg den er for voldsom foran. MEN etsy er jo fyldt med den slags, så der kunne nok findes en løsning på et andet design.

Tror jeg skal på jagt efter noget silketyl. Men tror det koster over 500kr meteren og Jannie tager vist 1300kr for sit slør, så det er jo snart ikke den store forskel, hvis det alligevel skal være langt! Nå, må på jagt, andet stof kan vel gøre det, hvis bare det er blødt og falder tungt.

Er også selv lidt i tvivl om headpiecet. Det skulle i hvert fald være i en sølv og ivory version i stedet for guld og brune perler som på billedet. Men ved slet ikke om det ville klæde mig! Øv Susanne Gadegaard bor så langt væk! :)

0

Annonce ♥

Lige din kjole har jeg godt nok været spændt på at se/høre om.. Du har godt nok holdt os hen med spænding længe, din bandit :wink:

Kæft altså hvor bliver den flot!! Er ikke ét sekund i tvivl om, at kjolen bliver lige som du drømmer om, og det slør... Wow altså.. Det vil passe så sygt godt til.. Uhh altså.. Man kan da ikke andet end blive begejstret på dine vegne! :loveshower:

0

Annonce ♥

Lige din kjole har jeg godt nok været spændt på at se/høre om.. Du har godt nok holdt os hen med spænding længe, din bandit :wink:

Kæft altså hvor bliver den flot!! Er ikke ét sekund i tvivl om, at kjolen bliver lige som du drømmer om, og det slør... Wow altså.. Det vil passe så sygt godt til.. Uhh altså.. Man kan da ikke andet end blive begejstret på dine vegne! :loveshower:

Ha ha, tak :) Og ja, undskyld, ved jeg holdt jer lidt hen, men det var vigtigt for mig at tage beslutningen helt selv!

Er godt nok også spændt på hvordan det ender! Er overlykkelig MEN har også en lille smule ondt i maven - ville oprindelig ikke have syet noget, fordi jeg er så perfektionistisk, men har meget svært ved at sige min ærlige mening/trumfe igennem, hvis nogen meget begejstret vil overbevise mig om at et eller andet vil være SÅ perfekt - vil jo ikke fornærme designeren :) Men har til D. 22 april til at øve mig i at sige min mening! :D Øv der er lang tid til!!! :D

0

JO - man kan nemlig blive MISUNDELIG :tunge::lol:

Ha ha, så må i udskyde brylluppet, så du kan låne kjolen bagefter :wink: Synes nu det tegner ret godt med din kjole også! Glæder mig til at se den med pynt!! :)

1

Eeeeeej. Tror at din kjole bliver helt fantastisk!!!

Glæder mig til det endelige resultat.

Stort tillykke med din flotte karakterer. Sikke dejligt det hele lyder!!

Taaak :) Det er bare sådan en god uge den her! Og 2014 bliver fantastisk og livet er bare skønt lige nu :D

0

Tillykke med 12-tallet! Det må være dejligt med en god afslutning på forskningsår :-)

Wauw, hvor jeg glæder mig til at se den endelige kjole. Tror beslutningen med ryggen er god, så bliver den endnu mere classy!

0

Annonce ♥

Tillykke med 12-tallet! Det må være dejligt med en god afslutning på forskningsår :-)

Wauw, hvor jeg glæder mig til at se den endelige kjole. Tror beslutningen med ryggen er god, så bliver den endnu mere classy!

Det bliver da total HOT med din kjole! Super lækkert, feminint og smuk på én gang! :thumbsupsmileyanim:

Tak skal i have! :) Glæder mig også helt vildt til det endelige resultat! Lidt mærkelig at have købt en kjole, man egentlig ikke har et billede af, eller helt ved hvordan kommer til at se ud på en i færdig form. Men nu har jeg efterhånden prøvet så meget, og er sikker på det her bliver alt hvad jeg har drømt om!! :heart:

0

:loveshower: :a1221: KJOLEN!!!!! :7himmel: :loveshower:

Endelig! Beslutningen er taget, kjolen er fundet og jeg er IKKE i panik :tunge:

Var hos Rikke Gudnitz i går og betale depositum, så nu er det officielt! Min mor kiggede endda forbi også og så mig i det, der på et tidspunkt skal blive min kjole, men lige nu er en bunke stof og en masse knappenåle! Så i må bruge jeres fantasi, for har desværre ikke et færdigt billede jeg kan vise jer!

Kjolen bliver bygget op af en af hendes grundkjoler fra 2014 kollektionen, som ikke er på nettet endnu, og så ændrer vi lige 117 ting. Jeg skal forklare det så godt som jeg kan :wink:

Denne kjole er brugt som inspiration (den koster dog 39.900kr, så det blev ikke liiiige den):

attachicon.gifGudnitz_wedding_Lace_back.jpgattachicon.gifGudnitz_wedding_Lace_front2.jpg

Det er bunden/skørtet jeg rigtig godt kan lide med den 3D effekt. Hun har en kjole fra white label kollektionen, som har helt samme snit. På den syr Rikke så et lignende skørt med denne blonde med påsatte blomster, sten og perler:

attachicon.gifimage (13).jpegattachicon.gifimage (14).jpeg

OG så skal overdel ændres, for den dur ikke så godt på mig. Kjolen bliver off-shoulders med blondeærmer og så skal blonden fortsætte rundt om armen og ned i et V i ryggen, så kjolen bliver knap så bar. Og tror også det klæder mine arme bedre med et V i stedet for stropper, der ligner de forsvinder ind i fedtet :tunge: Off-shoulder OG dyb ryg bliver selvølgelig en udfordring, så der skal nogle stropper af "englehud" til, for at sørge for, at kjolen bliver hvor den skal :b223::wink:

Her er skitsen af kjolen:

attachicon.gifimage (15).jpeg

Og her er lidt billeder af mig i "grund-model kjolen". Prøver lige en halskæde til, tror dog ikke den lige bliver en del af det endelige look, selvom jeg elsker lang ryg-perlekæder.

attachicon.gifgrund kjole.jpg

Kan faktisk ikke rigtig lide billederne af mig selv i grundkjolen :blush: Har tabt mig 9 kilo nu og det er som om hovedet ikke helt følger med - følte mig meget slank, da jeg stod foran spejlet, men synes, jeg ser meget buttet ud på billederne. Er dog sikker på MIN kjole bliver fantastisk og snittet bliver lidt anderledes, så det klæder mig bedre. :)

Tænker følgende tilbehør til kjolen:

attachicon.gifheadpiece.jpgattachicon.gifslør.jpg

Ihhh tror det bliver SÅ godt!!! :a1221:

Og lige et par ekstra gode nyheder, for denne uge er bare mega god :biggrin: Var til eksamen i tirsdags i min kandidatopgave/afslutning på mit forskningsår og fik 12!! Det er så lækkert og har bare lyst til at gå amok med bryllupsplanlægning nu, hvor to store sten er faldet fra mit hjerte - opgave og kjolen! OG vi har også fået booket vores engagement session med vores fotograf, så nu er der romantisk weekend i Stockholm i vente i slutningen af marts! Så skal lige finde ud af, hvad jeg skal have på der også - bliver dog NØD til at købe noget nyt, for er gået ca 2 tøjstørrelser ned jo, hihi

Tillykke med en fine karakter!

Det ser da super spændende ud med den kjole, kan godt forstå, at du slet ikke kan vente, til du får resultatet at se! Hvor er det dejligt for dig, at du har fundet noget, du har en god mavefornemmelse omkring, det er virkeligt vigtigt. Prisen synes jeg egentlig er okay, du får jo en kjole, der er specialdesignet til dig, til en pris, som man sagtens kan finde en "off the rack" kjole til. De penge du har brugt allerede, kan du jo, som du også selv er inde på et sted, sagtens bruge til tilbehør. Det var sikkert det du ville have endt med at bruge alligevel :tunge: Nu har du bare en god undskyldning for at gøre det :wink:

0

:loveshower: :a1221: KJOLEN!!!!! :7himmel: :loveshower:

Endelig! Beslutningen er taget, kjolen er fundet og jeg er IKKE i panik :tunge:

Var hos Rikke Gudnitz i går og betale depositum, så nu er det officielt! Min mor kiggede endda forbi også og så mig i det, der på et tidspunkt skal blive min kjole, men lige nu er en bunke stof og en masse knappenåle! Så i må bruge jeres fantasi, for har desværre ikke et færdigt billede jeg kan vise jer!

Kjolen bliver bygget op af en af hendes grundkjoler fra 2014 kollektionen, som ikke er på nettet endnu, og så ændrer vi lige 117 ting. Jeg skal forklare det så godt som jeg kan :wink:

Denne kjole er brugt som inspiration (den koster dog 39.900kr, så det blev ikke liiiige den):

attachicon.gifGudnitz_wedding_Lace_back.jpgattachicon.gifGudnitz_wedding_Lace_front2.jpg

Det er bunden/skørtet jeg rigtig godt kan lide med den 3D effekt. Hun har en kjole fra white label kollektionen, som har helt samme snit. På den syr Rikke så et lignende skørt med denne blonde med påsatte blomster, sten og perler:

attachicon.gifimage (13).jpegattachicon.gifimage (14).jpeg

OG så skal overdel ændres, for den dur ikke så godt på mig. Kjolen bliver off-shoulders med blondeærmer og så skal blonden fortsætte rundt om armen og ned i et V i ryggen, så kjolen bliver knap så bar. Og tror også det klæder mine arme bedre med et V i stedet for stropper, der ligner de forsvinder ind i fedtet :tunge: Off-shoulder OG dyb ryg bliver selvølgelig en udfordring, så der skal nogle stropper af "englehud" til, for at sørge for, at kjolen bliver hvor den skal :b223::wink:

Her er skitsen af kjolen:

attachicon.gifimage (15).jpeg

Og her er lidt billeder af mig i "grund-model kjolen". Prøver lige en halskæde til, tror dog ikke den lige bliver en del af det endelige look, selvom jeg elsker lang ryg-perlekæder.

attachicon.gifgrund kjole.jpg

Kan faktisk ikke rigtig lide billederne af mig selv i grundkjolen :blush: Har tabt mig 9 kilo nu og det er som om hovedet ikke helt følger med - følte mig meget slank, da jeg stod foran spejlet, men synes, jeg ser meget buttet ud på billederne. Er dog sikker på MIN kjole bliver fantastisk og snittet bliver lidt anderledes, så det klæder mig bedre. :)

Tænker følgende tilbehør til kjolen:

attachicon.gifheadpiece.jpgattachicon.gifslør.jpg

Ihhh tror det bliver SÅ godt!!! :a1221:

Og lige et par ekstra gode nyheder, for denne uge er bare mega god :biggrin: Var til eksamen i tirsdags i min kandidatopgave/afslutning på mit forskningsår og fik 12!! Det er så lækkert og har bare lyst til at gå amok med bryllupsplanlægning nu, hvor to store sten er faldet fra mit hjerte - opgave og kjolen! OG vi har også fået booket vores engagement session med vores fotograf, så nu er der romantisk weekend i Stockholm i vente i slutningen af marts! :loveshower: Så skal lige finde ud af, hvad jeg skal have på der også - bliver dog NØD til at købe noget nyt, for er gået ca 2 tøjstørrelser ned jo, hihi :cheerleader3:

Nuj, hvor er det spændende! Det projekt glæder jeg mig da virkelig til at følge!

Måske er det godt, du ikke står med en færdig kjole. Så kan du ikke helt se på den og finde fejl? Haha.

Ej, jeg synes, det er SÅ flot en kjole, du har på, og jeg er sikker på, at din egen bliver endnu pænere –

og i øvrigt er det da mega sejt, at du er gået to størrelser ned – thumps up!

Og så sidst men ikke mindst – tillykke med den flotte karakter! Endelig lidt medgang.

0

Annonce ♥

Nye farve/tema tanker!

Selvom jeg officielt har været lidt i "karantæne" fra bryllupsklar mens kandidatopgaven blev færdig, så har tankerne selvfølgelig kørt på højtryk med bryllup :wink: Og min dejlige H2B er vist ved at miste tålmodigheden med mig, for skifter konstant mening. På bryllupsmessen så jeg en reklame for arbejdermuseets festsal - et lokale jeg tidligere har savlet over fordi det er SÅ flot (i får lige et billede)

post-65394-0-23086200-1391267806_thumb.j

MEN droppede det i sin tid fordi vi gerne vil have noget udendørs areal med natur og mulighed for at gæsterne kunne overnatte. Men da jeg nu så billedet af festsalen på en stor plakat til bryllupsmessen gav det et lille sug - For den er så Gatsby agtig! Og så slog det mig - alt det med blonde-pusse-nusse-rene-pastel farver - det er jo slet ikke OS! Jeg ELSKER glimmer og overpyntede ting, men alt det med blonder/doilies, gamle blomstermønstrede tallerkener var nok noget jeg lod mig rive med af. For synes virkelig det er flot, men det virker for kunstigt. Vi har allerede smidt depositum væk på både fotograf og bryllupskjole, så vi skal IKKE til at smide flere depositumer væk eller skifte lokale. Vi holder os til laden på Sonnerupgård!

Udfordringen bliver: Dekadent glimmer Gatsby bryllup i rustik gammel lade!! OG vil stadig gerne bibeholde mit bogtema - på en dekadent glimmer måde... Hmmm...

Farver: Elsker guld og elsker glimmer = Guldglimmer :loveshower: og elsker stadig peach, så den er helt sikkert også med. Mint er jeg lidt i tvivl om.

Håber det hele kan komme sammen i en højere enhed og blive perfekt :)

Inspiration:

post-65394-0-56038500-1391268447_thumb.j

post-65394-0-46147300-1391268458_thumb.j

post-65394-0-50959600-1391268471_thumb.j

post-65394-0-30272100-1391268490_thumb.j

post-65394-0-91174500-1391268502_thumb.j

post-65394-0-31933500-1391268513_thumb.j

post-65394-0-10202000-1391268524_thumb.j

post-65394-0-85999600-1391268545_thumb.j

post-65394-0-13431900-1391268566_thumb.j

post-65394-0-41374800-1391268580_thumb.j

0

lidt flere inspirationsbilleder:

post-65394-0-80463400-1391268736_thumb.jpost-65394-0-42641600-1391268716_thumb.jpost-65394-0-26600700-1391268703_thumb.jpost-65394-0-10763600-1391268678_thumb.jpost-65394-0-65001700-1391268665_thumb.j

H2B er ret vild med orange, så overvejer om man kan lave peach, orange, guld?

Hvad siger I? Passer det sammen og kan man have Gatsby tema kombineret med bog tema i en lade??

Edited by AS2014
0

Nuj, hvor er det spændende! Det projekt glæder jeg mig da virkelig til at følge!

Måske er det godt, du ikke står med en færdig kjole. Så kan du ikke helt se på den og finde fejl? Haha.

Ej, jeg synes, det er SÅ flot en kjole, du har på, og jeg er sikker på, at din egen bliver endnu pænere –

og i øvrigt er det da mega sejt, at du er gået to størrelser ned – thumps up!

Og så sidst men ikke mindst – tillykke med den flotte karakter! Endelig lidt medgang.

Ha ha, måske har du ret :tunge: Og tusinde tak!

0

Det ser da super spændende ud med den kjole, kan godt forstå, at du slet ikke kan vente, til du får resultatet at se! Hvor er det dejligt for dig, at du har fundet noget, du har en god mavefornemmelse omkring, det er virkeligt vigtigt. Prisen synes jeg egentlig er okay, du får jo en kjole, der er specialdesignet til dig, til en pris, som man sagtens kan finde en "off the rack" kjole til. De penge du har brugt allerede, kan du jo, som du også selv er inde på et sted, sagtens bruge til tilbehør. Det var sikkert det du ville have endt med at bruge alligevel :tunge: Nu har du bare en god undskyldning for at gøre det :wink:

Tak! Og ja, det er så spændende! Der var take offer tilbud på en hotel overnatning inkl middag i Malmø, så slog til og skal nu med en af mine veninder på Malmø-shopping-brænd-penge-af-i-brudekjolebutikken-og-hæng-ud-i-hotellets-spa-hygge-tur om 3 uger! :biggrin:

Hvad med dig og din kjole???? Hvordan gik det hos Celina - får vi en update? :wink:

0

Annonce ♥

Tak! Og ja, det er så spændende! Der var take offer tilbud på en hotel overnatning inkl middag i Malmø, så slog til og skal nu med en af mine veninder på Malmø-shopping-brænd-penge-af-i-brudekjolebutikken-og-hæng-ud-i-hotellets-spa-hygge-tur om 3 uger! :biggrin:

Hvad med dig og din kjole???? Hvordan gik det hos Celina - får vi en update? :wink:

Det viste sig, at jeg ikke har styr på ret meget af det jeg foretog mig på bryllupsmessen, men den var også bare et stop på vejen fra begravelse på Fyn til sommerhusferie i Sverige, så jeg var ret stresset... Det var hos lucca i denne uge og hos Celina på fredag. Hader, når jeg ikke har styr på tingene, men i det mindste lykkedes det mig at finde ud af det i tide.

Det gik super godt hos dem til gengæld! Designeren var der, så det blev en ret interessant prøvning, og min mor blev lokket med (og det gik også rigtig godt), så er meget positivt stemt. Håber på at få lagt det ind i min beretning snart, men skal ligge finde ud af, hvordan jeg fjerner mit ansigt på mac (er mest vant til paint). Overskuddet er heller ikke ikke det største, efter semesterstart med obligatorisk undervisning og samtidig skal jeg også forsøge at passe job... Så billeder bliver lige når jeg tid :tunge:

0

Det viste sig, at jeg ikke har styr på ret meget af det jeg foretog mig på bryllupsmessen, men den var også bare et stop på vejen fra begravelse på Fyn til sommerhusferie i Sverige, så jeg var ret stresset... Det var hos lucca i denne uge og hos Celina på fredag. Hader, når jeg ikke har styr på tingene, men i det mindste lykkedes det mig at finde ud af det i tide.

Det gik super godt hos dem til gengæld! Designeren var der, så det blev en ret interessant prøvning, og min mor blev lokket med (og det gik også rigtig godt), så er meget positivt stemt. Håber på at få lagt det ind i min beretning snart, men skal ligge finde ud af, hvordan jeg fjerner mit ansigt på mac (er mest vant til paint). Overskuddet er heller ikke ikke det største, efter semesterstart med obligatorisk undervisning og samtidig skal jeg også forsøge at passe job... Så billeder bliver lige når jeg tid :tunge:

Ja, det lyder også lidt stressende/hårdt :( Godt du nåede at opdage det og håber du får tid til at skrive om det! Dejligt det gik godt med at have din mor med :) Og nej - kender det godt! Velkommen til 37 timers obligatorisk klinik + transport + læsning + studiejob +++..... Starter selv i klinik på mandag, men har så slet ikke været til undervisningen denne uge, så brude nok sidde og læse lidt op på skizofreni mm i stedet for at bruge al min tid på BK :biggrin:

0

Ja, det lyder også lidt stressende/hårdt :( Godt du nåede at opdage det og håber du får tid til at skrive om det! Dejligt det gik godt med at have din mor med :) Og nej - kender det godt! Velkommen til 37 timers obligatorisk klinik + transport + læsning + studiejob +++..... Starter selv i klinik på mandag, men har så slet ikke været til undervisningen denne uge, så brude nok sidde og læse lidt op på skizofreni mm i stedet for at bruge al min tid på BK :biggrin:

Haha, ja, jeg burde nok også læse op på det der hæmatologi, som jeg aldrig har haft før, inden jeg starter i klinik på mandag... Meeen lige nu står den på kærestehygge, BK og afslapning. Har dog hørt at 7. semester ikke skulle være så læsetungt igen, men man ved jo aldrig.

Synes i øvrigt Gatsbytemaet er vildt fedt. Elsker 1920'ernes stil. Jeg synes i dine billeder at der går meget af den gamle inspiration igen, der er stadig meget der oser af vintage (hvilket jo heller ikke er en dårlig ting). Nu ved jeg ikke hvor stilren du vil være, man kan jo sagtens mikse de to temaer lidt (strengt taget er Gatsby jo også et vintagetema bare begrænset til en bestemt tidsperiode og stil). Din kjole ser ud som om den kommer til at være ret Gatsby-agtig. Tror jeg personligt ville være lidt forsigtig med orange, da den generelt ikke er så pæn til nordisk hud. Men ellers et spændende temaskift.

0

Nye farve/tema tanker!

Selvom jeg officielt har været lidt i "karantæne" fra bryllupsklar mens kandidatopgaven blev færdig, så har tankerne selvfølgelig kørt på højtryk med bryllup :wink: Og min dejlige H2B er vist ved at miste tålmodigheden med mig, for skifter konstant mening. På bryllupsmessen så jeg en reklame for arbejdermuseets festsal - et lokale jeg tidligere har savlet over fordi det er SÅ flot (i får lige et billede)

attachicon.gifarbejdermuseet2_550px.jpg

MEN droppede det i sin tid fordi vi gerne vil have noget udendørs areal med natur og mulighed for at gæsterne kunne overnatte. Men da jeg nu så billedet af festsalen på en stor plakat til bryllupsmessen gav det et lille sug - For den er så Gatsby agtig! Og så slog det mig - alt det med blonde-pusse-nusse-rene-pastel farver - det er jo slet ikke OS! Jeg ELSKER glimmer og overpyntede ting, men alt det med blonder/doilies, gamle blomstermønstrede tallerkener var nok noget jeg lod mig rive med af. For synes virkelig det er flot, men det virker for kunstigt. Vi har allerede smidt depositum væk på både fotograf og bryllupskjole, så vi skal IKKE til at smide flere depositumer væk eller skifte lokale. Vi holder os til laden på Sonnerupgård!

Udfordringen bliver: Dekadent glimmer Gatsby bryllup i rustik gammel lade!! OG vil stadig gerne bibeholde mit bogtema - på en dekadent glimmer måde... Hmmm...

Farver: Elsker guld og elsker glimmer = Guldglimmer :loveshower: og elsker stadig peach, så den er helt sikkert også med. Mint er jeg lidt i tvivl om.

Håber det hele kan komme sammen i en højere enhed og blive perfekt :)

Inspiration:

lidt flere inspirationsbilleder:

attachicon.gifmint-pink-peach-gold-inspiration-board.jpgattachicon.gifgold2.jpgattachicon.gifc569ce7a0a6c31189fd45f60a8857bb8.jpgattachicon.gif462013722160c73ac7912a5afea6712d.jpgattachicon.gif63c8340e7fe645d8eb2e8a06ca37f4c2.jpg

H2B er ret vild med orange, så overvejer om man kan lave peach, orange, guld?

Hvad siger I? Passer det sammen og kan man have Gatsby tema kombineret med bog tema i en lade??

​WOOOOOOOOOW ….. I LOVE IT…

Det ser da super godt ud - Fede farver og tema… Det bliver da total gennemført…. :loveshower: hihi..

Jeg kender alt til det med en masse ideer og nye lokaler osv osv osv.. selvom at jeg har drømt om Lokalet på dalvangsvej siden jeg var 12 år, så er der stadig den indre Prinsesse (som er gemt meget langt inde i mig selv) som HUNGRER efter et "slots" "gods" Prinsesse Bryllup.. :tunge::7himmel:

Jeg er jo personligt mest til MASSER AF TYL OG DIAMANTER … Jeg er helt skudt i det… Så lige der kan jeg ikke ændre så meget på det - Men kender godt tanken …

Jeg kan vildt godt lide det du har sat sammen … Det lyder til at blive super nice og det lokale i har valgt (sonnerupgård?) Så jo hammer fedt ud - der er SÅ mange muligheder… Det bliver top fedt…. :cheerleader3::BKSTREET::toot:

0

Annonce ♥

Haha, ja, jeg burde nok også læse op på det der hæmatologi, som jeg aldrig har haft før, inden jeg starter i klinik på mandag... Meeen lige nu står den på kærestehygge, BK og afslapning. Har dog hørt at 7. semester ikke skulle være så læsetungt igen, men man ved jo aldrig.

Synes i øvrigt Gatsbytemaet er vildt fedt. Elsker 1920'ernes stil. Jeg synes i dine billeder at der går meget af den gamle inspiration igen, der er stadig meget der oser af vintage (hvilket jo heller ikke er en dårlig ting). Nu ved jeg ikke hvor stilren du vil være, man kan jo sagtens mikse de to temaer lidt (strengt taget er Gatsby jo også et vintagetema bare begrænset til en bestemt tidsperiode og stil). Din kjole ser ud som om den kommer til at være ret Gatsby-agtig. Tror jeg personligt ville være lidt forsigtig med orange, da den generelt ikke er så pæn til nordisk hud. Men ellers et spændende temaskift.

Nej, 7. er ret stille og roligt - NYD det! Jeg har nogle ret ambitiøse hæma noter jeg lavede - købte en ekstra bog på iTunes, fordi jeg synes det var spændende og lidt sjovere at læse en engelsk bog hvor cellerne fik navne som "popcorn celler" og lign (Gud, kan allerede ikke huske en skid af det) - Den hed "The complete haemopathology guide" tror jeg. Der var også en ret god gratis bog om anæmi. Skriv en PM hvis du vil have noter.

Anyway :back2topic::biggrin: Ja, der er mange ting, der går igen fra det gamle tema. Peach er stensikker - hvis man slog peach op i en ordbog, ville der nok stå mit navn ud for :lol: ELSKER den farve. Med orange tænker jeg nok nærmere en peach-orange, ikke sådan en knald brændt stærk orange. Men de sugerør vi har købt er f.eks. mere orange end peach ville jeg mene. Og synes det er pænt med de der orange agtige bær i buketterne. Så det kan godt være mint må ofres, for at det ikke bliver for forvirrende. Og så GULDGLIMMER - den er ny! Og så kan det være jeg sælger de ca. 500 doilies jeg har nået at købe :oops: Hovedbudskabet er vel bare - mere glimmer, mindre blonde :wink:

0

​WOOOOOOOOOW ….. I LOVE IT…

Det ser da super godt ud - Fede farver og tema… Det bliver da total gennemført…. :loveshower: hihi..

Jeg kender alt til det med en masse ideer og nye lokaler osv osv osv.. selvom at jeg har drømt om Lokalet på dalvangsvej siden jeg var 12 år, så er der stadig den indre Prinsesse (som er gemt meget langt inde i mig selv) som HUNGRER efter et "slots" "gods" Prinsesse Bryllup.. :tunge::7himmel:

Jeg er jo personligt mest til MASSER AF TYL OG DIAMANTER … Jeg er helt skudt i det… Så lige der kan jeg ikke ændre så meget på det - Men kender godt tanken …

Jeg kan vildt godt lide det du har sat sammen … Det lyder til at blive super nice og det lokale i har valgt (sonnerupgård?) Så jo hammer fedt ud - der er SÅ mange muligheder… Det bliver top fedt…. :cheerleader3::BKSTREET::toot:

Ha ha, tak hvor er du sød :) Ja, Sonnerupgård er virkelig flot, så vi holder fast i det :wink: Der skal bare mere glimmer og mindre blonde til!

0

MEGA flotte inspirationsbilleder - jeg er fuldstændig vild med det :cheerleader3: Glæder mig til at se det færdige resultat :biggrin:

Enig; det ser meget elegant og romantisk ud!

Tak begge to! :) Håber også det bliver fantastisk og går op i en højere enhed!

0