AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 posts in this topic

1000 tak alle sammen!!! Det har været vildt og fantastisk!!! Glæder mig til at fortælle om det. Lige nu er vi fuldstændigt bombede. Den sidste uge op til brylluppet bød ikke på meget søvn og i nat blev det kun til 4 timer! Gab :D Vender stærkt tilbage, når søvnen er indhentet!

1

Annonce ♥

1000 tak alle sammen!!! Det har været vildt og fantastisk!!! Glæder mig til at fortælle om det. Lige nu er vi fuldstændigt bombede. Den sidste uge op til brylluppet bød ikke på meget søvn og i nat blev det kun til 4 timer! Gab :D Vender stærkt tilbage, når søvnen er indhentet!

Dejligt at høre fra dig, og at det har været en fantastisk dag! Men vi venter jo spændt på at se et billede!!! :pokey:

Okay, må nok lære at styre min utålmodighed :tunge: I må sove rigtig godt og længe! :7himmel:

0

SNEAK PEAK!!

Lidt billeder fra en helt perfekt dag! Alt var bare perfekt - selvom København endte med at blive oversvømmet, stoppede regnen hver gang vi gik uden for døren og velkomstdrinken kunne faktisk tages udenfor i en solstrål! Det var bare den bedste dag :heart: :heart: :heart: I morgen tager vi lige en lille tur til Italien og beretning kommer bagefter :biggrin:

post-65394-0-20190500-1409595235_thumb.j

post-65394-0-47824900-1409595281_thumb.j

post-65394-0-88473700-1409595328_thumb.j

post-65394-0-86100600-1409595352_thumb.j

post-65394-0-00690200-1409595373_thumb.j

post-65394-0-82975500-1409595426_thumb.j

post-65394-0-56825600-1409595636_thumb.j

0

Annonce ♥

Hold nu op hvor er du bare smuk.. Og manden din ser også godt ud...

Og sikke fint laden endte med at blive, det ser hammer godt ud med den bordløber :)

Rigtig god bryllupsrejse... Nyd det.. :)

0

Super fine billeder! Hvor fik i laden pyntet virkelig smukt op, det er jeg ret imponeret over, det ser så godt ud. Kjolen er også rigtig fin til dig :) Du havde slet ikke behøvet være så bekymret.

Håber I har en vidunderlig tur til Italien :) Ville ønske vi også havde råd til en lille tur efter brylluppet, men ender nok med en tur i sommerhus :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Oooh my!!!! Hvor er du bare smuk!!!

Hvor ser det vidunderligt ud.

Det gippede helt i mig, da jeg så der var sneak peak.

Jeres lokale blev så flot. Wauw. Bare Wauw.

Hav en skøn skøn bryllupsrejse!!!

Tak Josephine!! Hvor er du sød!! :) Følte mig også så godt tilpas og lokalet blev bedre end jeg havde drømt om! Bliver dejligt med en lille smuttur nu!

Hvor ser det bare godt ud! Og woooow hvor blev din kjole bare fantastisk til dig!!! :loveshower:

Tak!! <3

0

Hold nu op hvor er du bare smuk.. Og manden din ser også godt ud...

Og sikke fint laden endte med at blive, det ser hammer godt ud med den bordløber :)

Rigtig god bryllupsrejse... Nyd det.. :)

Tak!! :) Det hele blev bare så meget bedre, end jeg havde forestillet mig! Glæder mig til kvali-tid med min mand (!!) nu! :)

Super fine billeder! Hvor fik i laden pyntet virkelig smukt op, det er jeg ret imponeret over, det ser så godt ud. Kjolen er også rigtig fin til dig :) Du havde slet ikke behøvet være så bekymret.

Håber I har en vidunderlig tur til Italien :) Ville ønske vi også havde råd til en lille tur efter brylluppet, men ender nok med en tur i sommerhus :)

Tak!! :) ihh, glæder mig til vores lille tur. Det er kun 4 dage, men håber det er nok til at få nydt hinanden og fordøje alle indtrykkene! Er helt sikker på en tur i sommerhus også kan gøre det:) Vi fik heldigvis nogle penge til bryllupsrejse, så det behøver ikke at være helt så skrabet, som vi havde frygtet;)

0

Wow hvor er i bare flotte, du er simpelthen så smuk, og en meget flot mand du har fået:-)

Jeg sendte mange tanker til jer i løbet af lørdagen. Dejligt at høre at regnen var sød ved jer:-)

Stort tillykke:-)

Tak, hvor er du sød :) Taget vejrudsigten i betragtning var vi simpelthen så heldige med vejret!

Fantastisk smukt det hele

Tak Lena! Som du nok kan se endte jeg uden hårsmykke. Det virkede bare mest rigtigt! Tak for al din hjælp!!

0

Annonce ♥

Tillykke :). Ser fantastisk ud :)

Tak!!!! :)

Dejlige billeder fra Luther - hvem endte med at vie jer? :)

Det gjorde Lene Tvilling. Hun var virkelig god. Rigtig sjov og rammende tale hun holdt. Flere af gæsterne sagde det var det bedste bryllup de havde været til!

0

Hvor fantastisk!!!! Har glædet mig Så meget! Og I ser jo bare super smukke ud og lækker borddækning! Glæder mig til at læse beretningen, men indtil da, rigtig god ferie! :)

Tak!!!!! :) Ihh, det er så dejligt med alle de komplimenter! :) Det hele blev også fuldstændig som vi havde drømt om!

0

Annonce ♥

Det gjorde Lene Tvilling. Hun var virkelig god. Rigtig sjov og rammende tale hun holdt. Flere af gæsterne sagde det var det bedste bryllup de havde været til!

Lene er også en rigtig dejlig kvinde og god præst :)

Jeg glæder mig til at se mange flere billeder :)

Edited by GoldRumble
0

Åååh smukke A!! I ligner jo en million milliard!! :a1221:

Jeg elskede allerede billederne søndag på facebook... Hvor ser I bare fantastiske ud og din kjole sidder jo som smurt!! Fik du brug for at skifte senere på aftenen??

Sonnerupsgård lade har da pludselig fået det fedeste look!!!

Vintage - med fantastisk 20'er glam.... Jeg er sgu lidt misundelig. Jeg har ikke rigtig noget overblik over vores endelig look, men vi kører vist også lidt mere "laissez faire"...

0