AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Virkelig fine billeder din kusine har fået taget! Kan næsten ikke vente på at se jeres fotografbilleder! Vildt at I alligevel har så meget slik tilbage! Du må sende noget af det med din mand på arbejde, så er jeg sikker på at han vil blive meget vellidt blandt plejepersonalet :wink:

Jeg tænkte virkelig meget på jer i fht. regnen på dagen, og krydsede fingre for i klarede den. Men det lyder til at det har været okay, selvom I måske ikke har fået taget de billeder I havde forestillet jer. Men der er jo altid muligheden for at få taget trash/love the dress billeder, hvis du ikke kan slippe tanken :)

Hvor er det sjov, at din mor gik så meget op I at alle skulle se bilen, når nu hun havde pyntet den :lol: Kunne lige se min mor gøre det samme :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, var det ikke rimelig uheldigt! Var faktisk pænt bitter over det. Ej, synes bare den første uge efter brylluppet var lidt svær, og det blev så ikke bedre af at være i kulde og regn, blive syg og være rastløs, fordi der ikke var noget at foretage sig.. Er ikke så god til ikke at have travlt :wink:

Det er gået hverdag i den i den forstand, at vi jo er tilbage på arbejdet. Men livet er helt fantastisk nu :) Er kommet op på den lyserøde sky og den er også begyndt at lette lidt :wink::lol: Savner min mand hvert sekund vi ikke er sammen og ELSKER at se en ring på hans finger :):loveshower:

Kan godt følge dig - det lyder også som om at du havde mere end almindeligt stress op til brylluppet :o Jeg havde på forhånd sagt til både mand, søster og især mor at vi IKKE måtte (små)skændes op til brylluppet - overhovedet! Kender mig selv godt nok til at vide, at selv et lille skænderi ville påvirke mig meget :blush: Negative ting har det ligesom med at ligge et låg på glæden.. Det lykkedes heldigvis og det er jeg såååå glad for :)

Så jeg forstår godt at du har været ekstra "sart" :) Var alt klappet op til brylluppet, så tror jeg også at du havde haft lettere ved at acceptere dårligt vejr på bryllupsrejsen :)

Hvor er det bare skønt at alt er godt nu :7himmel: :hug: Godt og flot at du har fået det vendt - sådan skal det jo også være ! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Venter altså spændt på, at du får skrevet videre på din beretning!! :pokey::tunge::biggrin:

Virkelig sjovt med din far og den slikbuffet! :lol: Har han fået skiltet 'Love is sweet' med, eller vil du sælge det videre til mig?

Åh ja! Tiden går!! Må hellere komme videre så jeg ikke når at glemme noget :) Har bare så travlt med at få gjort noget forskning færdig inden mit semester starter igen næste uge!

Ville meget gerne sælge skiltet til dig, men "is" er gået tabt, så det er måske knapt så sjovt :( Ved ikke om du har mod på at lave et "is" selv? :wink: Det kostede dog kun 70kr inkl fragt fra Australien, så jeg kan evt se om jeg kan finde linket til dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha det er virkelgit skægt med din far og den slik buffet:-) Fedt du aldrig har måtte købe bland selv slik, og så går han selv all in på det. Det er jo helt perfekt:-)

Hi hi, ja det er så sjovt! Og han stillede ikke engang en håndsprit op ved siden af :lol:

Virkelig fine billeder din kusine har fået taget! Kan næsten ikke vente på at se jeres fotografbilleder! Vildt at I alligevel har så meget slik tilbage! Du må sende noget af det med din mand på arbejde, så er jeg sikker på at han vil blive meget vellidt blandt plejepersonalet :wink:

Jeg tænkte virkelig meget på jer i fht. regnen på dagen, og krydsede fingre for i klarede den. Men det lyder til at det har været okay, selvom I måske ikke har fået taget de billeder I havde forestillet jer. Men der er jo altid muligheden for at få taget trash/love the dress billeder, hvis du ikke kan slippe tanken :)

Hvor er det sjov, at din mor gik så meget op I at alle skulle se bilen, når nu hun havde pyntet den :lol: Kunne lige se min mor gøre det samme :tunge:

Vi har fået et slideshow fra fotografen med de første 150 billeder og det lover virkeligt godt!! :loveshower: Har så meget lyst til at dele det med jer, men der er jo mange close-ups af gæsterne, så synes ikke helt jeg kan være det bekendt :)

Min far fik alt slikket, pånær nogle bøtter, der ikke har været åbnet, som vi vil sælge. Og han tog resterne med på arbejde. S er i almen praksis nu, så tror der ville gå meeeeget lang tid før de fik spist sig igennem det hele :)

Ja, i betragtning af vejrudsigten var vi ret heldige. Men luftede også lige tanken for S her forleden om ikke vi skal få taget bryllupsdags billeder næste år og satse på lidt sol :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Venter altså spændt på, at du får skrevet videre på din beretning!! :pokey::tunge::biggrin:

Virkelig sjovt med din far og den slikbuffet! :lol: Har han fået skiltet 'Love is sweet' med, eller vil du sælge det videre til mig?

Åh ja! Tiden går!! Må hellere komme videre så jeg ikke når at glemme noget :) Har bare så travlt med at få gjort noget forskning færdig inden mit semester starter igen næste uge!

Ville meget gerne sælge skiltet til dig, men "is" er gået tabt, så det er måske knapt så sjovt :( Ved ikke om du har mod på at lave et "is" selv? :wink: Det kostede dog kun 70kr inkl fragt fra Australien, så jeg kan evt se om jeg kan finde linket til dig.

Jeg skal nok væbne mig med tålmodighed, dit forskning er nok også liiidt vigtigere :wink:

For 70 kr, må du gerne sende mig et link, hvis du lige kan finde det. Så gider jeg ikke selv at lave det. Men bare det kan nå frem - det overvejer jeg i hvert fald med alle ting jeg bestiller nu. Kun 31 dage tilbage!! :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkomst - beretning del 6

Ja, det bliver lige delt op i lidt små bidder :wink: Men efter at have fået taget billeder med forældre, søskende og bedsteforældre, var klokken vist blevet over velkomstdrinkstid. Det havde jo øset ned en halv time inden, men nu kom der pludselig en solstråle frem!! Hvilket betød at serveringspersonalet egentlig havde stillet op til velkomstdrink indenfor, men i sidste øjeblik fik rykket det hele udenfor - under det store træ - som jeg havde ønsket :) Der er desværre ikke nogen af gæsterne, der har taget billeder af opstillingen, men ved fotografen har nogen (som jeg kun har på slideshow indtil videre).

Vi havde købt 2 drinksdispensere og lavet 25L sangria! Vi elsker sangria, men vi fik aldrig øvet os på forskellige opskrifter, som ellers var tanken. Så det var S der havde lavet det sent torsdag aften, af en opskrift vi aldrig havde prøvet før. Det smagte godt, men det smagte mest af glögg! Vi var dog blevet enige om at det sikkert var fint nok med lidt (kold) glögg når nu sommeren tilsyneladende var ovre i den weekend. Der var dog RIGTIG meget tilbage. Men okay.... 25L til 82 mennesker...

Havde ikke lige overvejet rød sangria i forhold til en hvid brudekjole. Der var en der stødte ind i mig, da jeg holdt mit glas i hånden, men undveg på mirakuløs vis at få noget på kjolen. I det hele taget var den kjole rimelig mad- og vinafvisende - alt der var på vej mod kjolen den aften fløj lige en bue rundt om i stedet :lol:

Skørterne var blevet ret våde og tunge efter fotograferingen. Tror det trak lidt i hele kjolen, så havde resten af aftenen fornemmelsen af, at min kjole var lidt for lang. Det var næsten ikke nok kun at holde op i slæbet. På nogle af billederne kan i også se jeg er fuldt beskæftiget med at løfte skørter op. Ved ikke lige hvad det er for nogle ansigtsudtryk jeg laver :) Der er også en af gæsterne, der har taget et billede af min ryg! Jubii :) Det er ellers næsten en hemmelighed, som kun dem der var der ved. Alle billeder af en bliver jo taget forfra! Så er glad for, der lige var en af mine veninder, der bad mig vende ryggen til :lol: I kan også skimte æresport-buen i baggrunden. Det var jo lidt en overraskelse for os en måneds tid inden brylluppet, at Sonnerupgaard havde anskaffet sig sådan en. Og da vi først modtag lokalet på dagen, var der ikke tid til at begynde at lave en stor blomsterport. Det var også en udgift vi ikke lige havde regnet med, og der er ikke tradition for æresporte i nogen af vores familier (kommer jo selv af en familie hvor det mest normale er at tage på rådhuset i hemmelighed, så der bliver generelt ikke gjort så meget ud af det der "bryllups-pjat" :wink: ). Nå, men løsningen blev at binde bånd rundt om. Fandt nogle rimelig billige stofrester, som havde nogen lunde den rigtig farve. Klippede selv den ene halvdel i strimler (tog faktisk ret lang tid) og så klippede min lillebror den anden halvdel - aldrig har jeg set så skævt og hakket klippede strimler (fik en mindre zilla-flip over det torsdagen inden brylluppet), men det kunne man selvfølgelig overhovedet ikke se! Måske er det OK at lade nogle andre gøre nogle af tingene engang imellem :lol:

S bød velkommen og vi prøvede at få gæsterne indenfor, men der var ikke mange der rykkede sig. Så igen måtte vi selv vise vej og gå ind først.

post-65394-0-77013100-1411118225_thumb.j

post-65394-0-78403600-1411118238_thumb.j

post-65394-0-37114400-1411118247_thumb.j

post-65394-0-60505900-1411118257_thumb.j

post-65394-0-98922900-1411118267_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Laden og bordpynt - beretning del 7

Bordpyntet får lige et afsnit for sig selv! HOLD DA OP hvor blev det bare bedre end vi kunne have drømt om. De foldede bøger tog altså bare vildt lang tid at lave og alle de loppemarkeder vi har været på.. Tror vi endte med at fremskaffe 73 messing lysestager og måske 72 krystalvaser i forskellige størrelser :blink: Og de gamle bøger har jeg slet ikke tal på. Men vi endte med at udhule 10 og folde 8. S foldede endda også et stort hjerte - tror han synes, det var det mest kedelige han nogensinde har gjort i sit liv :lol: Det blev også liiiidt mere kantet end de andre måske, og det lignede lidt, at det var det hjerte, der havde fået en plads i en vindueskarm i stedet for på bordet. Så vi grinede lidt af, at hans hjerte var kommet i skammekrogen :lol: Det der tog aller længst tid at folde var "LOVE" bogen. Bryllups arrangøren Sofie Brink gjorde det simpelthen så godt - de havde under 3 timer til at få borde og stole frem, duge på, dække op til 82, få guirlander i loftet, pynte bordene, pynte gavebordet, gøre klar til velkomstdrink, stille op til photobooth og stille et bord frem til nøgleudlevering plus at hun havde sagt, at hun nok skulle sørge for, at folk ikke parkerede, så de ville være i vejen for fyrværkeriet senere. Hun får i hvert fald de varmeste anbefalinger fra os!! Hun havde en praktikant med og så kom 3 tjenere også fra kl. 14. Og det viste sig, at de havde fået lov til at komme til i laden fra kl. 13 i stedet for 14 og da de første gæster ankom omkring kl. 16, havde de næsten været færdige. Og det med parkering var slet ikke et problem. Selvom vi havde sendt et kort ud med fint afmærkede områder til parkering, havde folk nærmest parkeret alle mulige andre steder :lol: Tror det hjalp at vi skrev "hvis I vil undgå fyrværkeriskader på bilen, så hold passende afstand til marken" og wush ingen biler i miles omkreds :lol:

Nå, BILLEDER :biggrin:

post-65394-0-82386300-1411119684_thumb.j

post-65394-0-56532400-1411119694_thumb.j

post-65394-0-26257100-1411119706_thumb.j

post-65394-0-11794800-1411119714_thumb.j

post-65394-0-89789500-1411119724_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet :-) Det ser så dejligt ud - og den oppyntning! Wauw hvor fedt !!!!

Vi er glade aftagere af giulanderne hvis de skal sælges ;-)

Glæder mig til at læse mere fra jeres dag <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med brylluppet :-) Det ser så dejligt ud - og den oppyntning! Wauw hvor fedt !!!!

Vi er glade aftagere af giulanderne hvis de skal sælges ;-)

Glæder mig til at læse mere fra jeres dag <3

Tak :) Ja oppyntningen blev bare så god!! Gæsterne var også meget imponerede og der er blevet taget virkelig mange billeder af det hele!

Guirlanderne skal sælges ja! Der er 5 af ca 6m! Hvor meget skal du bruge? Her i weekenden har vi aftalt at få styr på alle tingene og sætte det vi ikke skal bruge til salg. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med brylluppet :-) Det ser så dejligt ud - og den oppyntning! Wauw hvor fedt !!!!

Vi er glade aftagere af giulanderne hvis de skal sælges ;-)

Glæder mig til at læse mere fra jeres dag <3

Tak :) Ja oppyntningen blev bare så god!! Gæsterne var også meget imponerede og der er blevet taget virkelig mange billeder af det hele!

Guirlanderne skal sælges ja! Der er 5 af ca 6m! Hvor meget skal du bruge? Her i weekenden har vi aftalt at få styr på alle tingene og sætte det vi ikke skal bruge til salg. :)

Det kan jeg godt forstå de var :-)

Jamen så kan I jo tænke over hvad i skal have for dem alle sammen. Vi skal have et stort 12*12 meter telt så tænker at jeg skal lave lidt flere også :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en smuk fest i har haft! Og dit hår er så font - det er lige det hår jeg ønskede mig (blev aldrig tilfreds med mit hår på dagen, men kunne heldigvis tænke 'pyt').

Og kjolen, du var meget yndig og smuk :) tillykke!

Tusinde tak! :) Men hvor sjovt med håret, for jeg blev nemlig heller ikke helt tilfreds :lol: Kunne være vi skulle have byttet hår/frisør :wink:

Hvor ser det lækkert ud det hele!!!

TAK!!! :biggrin:

hvor ser det hele bare flot ud :loveshower::loveshower:

Tusinde tak!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med brylluppet!

Jeg har slet ikke læst din tråd før - og har vist også mest bare skimmet rundt nu men NEEEEJ hvor er det hele bare blevet flot. Elsker stilen og jeres kreative pynt og ELSKER din kjole... Hvor er du bare smuk :a1221:

Ville bare lige sige tillykke - og så tror jeg da lige jeg skal have sat mig ned og læst din tråd fra ende til anden, er slet ikke i tvivl om at der er en del gode tips at hente her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bedre sent end aldrig - det er sgu hårdt at starte job efter 14 mdr. hjemme :blink: Jeg har fulgt med, men ikke fået skrevet :blush:

Du ser SÅ smuk ud i din flotte kjole.. Og feststedet med al den smukke oppyntning er to die for! Det ser så indbydende og varmt ud med de smukke farver! Virkelig flot gået! Tak for beretning, jeg glæder mig til at læse mere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med brylluppet!

Jeg har slet ikke læst din tråd før - og har vist også mest bare skimmet rundt nu men NEEEEJ hvor er det hele bare blevet flot. Elsker stilen og jeres kreative pynt og ELSKER din kjole... Hvor er du bare smuk :a1221:

Ville bare lige sige tillykke - og så tror jeg da lige jeg skal have sat mig ned og læst din tråd fra ende til anden, er slet ikke i tvivl om at der er en del gode tips at hente her :)

Tusinde tak! :blush::) Du må endelig sige til, hvis du har nogen spørgsmål til noget. Har vist ikke været så god til at beskrive hvordan jeg har lavet alt det DIY. Men dejligt du kan lide det hele :biggrin:

Bedre sent end aldrig - det er sgu hårdt at starte job efter 14 mdr. hjemme :blink: Jeg har fulgt med, men ikke fået skrevet :blush:

Du ser SÅ smuk ud i din flotte kjole.. Og feststedet med al den smukke oppyntning er to die for! Det ser så indbydende og varmt ud med de smukke farver! Virkelig flot gået! Tak for beretning, jeg glæder mig til at læse mere :cheerleader3:

Du er SÅ velkommen til at følge med, selvom du ikke kan overskue at svare :) Og tusinde tak!! Nu må jeg vist også hellere komme videre med beretningen! Det er hårdt at komme tilbage til hverdagen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Middagen - beretning del 8

Da vi satte os til bord begyndte jeg at slappe meget mere af. Jeg vidste min far - som var toastmaster - havde helt styr på planen og tog sin opgave meget seriøst (og nød den) og vi havde valgt at bryllupsarrangøren Sofie Brink skulle blive frem til midnat, så hun kunne fungere som "overhoved" over alle leverandørerne, der ikke kendte hinanden, hjælpe med at arangere kagebuffeten, have kontakten til fyrværkeri-manden osv. Ja, egentlig ved vi jo ikke helt hvad hun rendte rundt og lavede, men vigtigst af alt blev vi ikke kontaktet omkring noget som helst.

Vi havde valgt en bordopstilling med langborde, da vi synes det giver bedst mulighed for at snakke med flest mulige, passede godt til laden og til vores bordpynt. Det havde været rimelig svært at lave bordplan, dog blev den lavet i ét langt sejt træk et par uger inden brylluppet. Da vi tog den frem om fredagen inden brylluppet, kom der lige et par sidste ændringer i den, og så havde vi det ellers sådan lidt "så må det være fint nok". Men det fungerede super godt! Der er virkelig mange, der har sagt til os, at de er helt overbeviste om, at de sad det aller bedste sted, og jeg var meget imponeret over, hvor gode vores venner bare var til at snakke med alle mulige. Der var ingen, der holdt sig i "grupper". Jeg er normalt lidt for god til at tilsidesætte egne behov for først at fremmest andre skal have det godt, så da jeg så at alle hyggede sig og at snakken gik lystigt med det samme, slappede jeg endelig helt af :) Jeg kan også se fra de billeder folk har taget, at selv dem ude i enderne af langbordene har haft godt udsyn til os. Så tror alle var glade :) Og så var det også rigtig fedt at vi sad med venner overfor os!

Min far indledte med at sige, at der var 14 indslag på programmet, så på et eller andet tidspunkt måtte vi nok smide urene væk og bare vælge at huske det som om alt skete inden midnat. Kokken kom ind og præsenterede sig selv, og sagde han ville komme ind inden hver ret og fortælle hvad vi skulle have. Det var ikke noget vi havde arrangeret med kokken, men tror måske min far havde. Vi havde valgt en tapas menu med 11 små anretninger, der skulle komme ind på fade, og så skulle folk selv række fadet videre. Maden var fra Rickys køkken og helt vildt fantastisk! Vi havde aldrig smagt hans mad før, så vi havde bare krydset fingre og håbet at maden ville være lige så god som servicen, og det var den bestemt! Og så var det oven i købet det billigste tilbud vi havde fået også. Folk var så vilde med maden, at min far måtte ud mellem en af retterne og hente en stak visitkort at dele ud :lol: Så hvis nogen mangler catering, så kan vi i hvert fald anbefale Rickys køkken. Tror faktisk aldrig jeg har fået vist menu'en, men den kan i lige få her:

Stegt tigerreje i rød karry og hvidløg
Tun i det halve af Japan
Radise, havesyreemulsion, sesam, hvidløgssne og maltjord
Laks modnet i lime og rødbede med mousseline sauce

Torske brandade med dehydreret oliven og basilikum
Kalvefilet med demiglace

Tomateventyr (langtidsbagte tomater med hver deres "sovs", bl.a. lakrids, kanel mm.)

Svinekæber med smørristet majs, citrontimian og mærk sky
Oksefilet rullet om rødder i timianolie
Nye kartofler med ai oli og langtidstørret tomat
Broccoli med soja mandler og stenbiderrogn i cremefraise med spegeskinke
Menuen er serveret med filone, elefantbrød og smør

Tomateventyret bliver der stadig snakket meget om :lol:

Jeg havde ikke spist så meget hele dagen, og var heller ikke sulten, men jeg fik faktisk spist ret meget af aftensmaden. Det var lækkert at spise en masse små retter - hver gang en ret kom ud tænkte jeg "ah, det er jo bare lige 3 mundfulde, det kan jeg godt spise". Der er også flere af gæsterne, der har nævnt, at det var en rigtig rar måde at spise på. Dels fordi man hele tiden fik lidt og der ikke kom laaange pauser med taler mellem retterne, men i stedet flere små pauser og dels fordi man ikke blev proppet og overmæt.

Den første tale var min fars. Han ringede op til min mormor under talen (min mormor og morfar bor i Jylland og er over 90 år gamle og kunne derfor ikke være med) og hun kom med på højtaler. Der kom der lige en tåre i øjenkrogen. Det var så dejligt at høre min mormors stemme. Det var helt klart aftalt spil, for hun accepterede med det samme, at der skulle lægges på, da min far sagde farvel igen :lol: Jeg kan faktisk ikke huske så meget fra talen! Vi har fået alle taler videofilmet (vil jeg virkelig anbefale!!!!), men den tale er lige en af dem, vi ikke har fået genset endnu. Kan dog huske han bl.a. lagde vægt på hvor meget ham og S ligner hinanden, selvom man ikke lige skulle tro det og at de var glade for at have fået ham i familien :)

Nr 2 tale var selvfølgelig gommens! Han fik en lidt uventet aflevering - vi havde netop været oppe på stolene for at kysse og så sagde min far "nu du alligevel står op, så kan vi jo tage din tale". Stakkels S, han blev lidt hylet ud af det, men han vidste jo godt, det var ved at være hans tur :) Han havde selvfølgelig ikke skrevet noget ned eller overhovedet øvet sig i at sige det højt, så det gav nogle lidt sjove vendinger engang imellem med en del latter til følge. Bl.a. sagde han, at noget af det han særligt godt kunne lide ved mig er, at jeg er så arbejdssom - hvorefter alle begyndte at grine, og han skyndte sig at sige "ih, det lød så meget bedre inde i mit hoved". Søde mand :lol::heart: Så det blev egentlig en ret humoristisk tale - han havde vist valgt lidt samme taktik som mig - heller få folk til at grine end selv bryde sammen i følelsesmæssige tårer! Han har heller ikke så nemt ved at snakke om følelser, men talen blev dog sluttet af med, at han synes jeg er det mest fantastiske menneske han har mødt og at han elsker mig meget meget højt - så der kom lige en "nåååhhhh" fra salen :)

Klokken var allerede ved at være mange her, selvom vi gik til bords omkring kl. 18. Vi havde aftalt med fotografen, at vi lige skulle smutte ud og tage nogle billeder i "den gyldne time"/når solen er ved at gå ned. Der var jo så ingen sol at se overhovedet, men i følge fotografen giver det alligevel er flot lys at fotografere i skumringstimen og vi fik lige 10 min for os selv, hvor vi bare skulle stå midt på en mark og kramme. Lidt sjovt at gå fra en fest der er i fuld gang, til larmende stilhed ude på en mark.

Da vi kom ind igen var det tid til min tale. Jeg havde fået lov til at sprænge talerrækken, så jeg ikke skulle sidde og være nervøs alt for længe. Jeg havde dog min tale skrevet ned på et stykke papir og havde fået øvet den en del gange for mine veninder, der også havde hjulpet med at få de sidste ord på plads. Så da det kom til stykket, var jeg faktisk ikke så nervøs. Havde også valgt den humoristiske tilgang og fortalte zombie-historien (har måske beskrevet den i første indlæg i denne tråd :) ). Jeg havde fokuseret på at gøre den kort, med en sjov indledning og lidt følelsesmæssig til sidst. Det fungerede rigtig godt. Kan huske jeg lagde mærke til, at S overhovedet ikke kiggede på mig under hele talen og på billederne ser det også nærmest ud som om han læner sig væk fra mig :lol: Men han var vist ret følelsesladet og sad med en tåre i øjenkrogen. Tror han var bange for at begynde at græde, hvilket han bestemt ikke er en mand, der gør (har set ham græde 2 gange i de år vi har været sammen). Han virkede også meget rørt og jeg fik en del kys bagefter hvilket resulterede i klirren på glassene, trampen i gulvet og klirren på glasset igen!

post-65394-0-51245500-1411904180_thumb.j

post-65394-0-79412400-1411904204_thumb.j

Puha, det bliver langt det her! Holder lige en pause og ser om jeg kan finde nogle gode billeder :lol: Kan virkelig anbefale app'en WedPics. Pga. den havde vi allerede få dage efter brylluppet over 160 billeder taget af gæsterne. Det gør ventetiden på fotografens billeder lidt nemmere :wink:

Og lige et billede fra en kysserunde! S skulle selvfølgelig ret hurtigt på toilettet efter vi havde sat os. Synes det her billede viser meget godt hvordan det føles. Man har ingen anelse om, hvem der kysser en og man skal passe på med at dreje hovedet for at kigge :lol: Bagefter var mine kinder godt slidte af alle de skægstubbe!!

post-65394-0-32592700-1411904241_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer