AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 posts in this topic

Halløjsa - her har jeg ikke været før! Stort tillykke med det forestående bryllup! :denmarkflag::balloon:

Jeg må sige, at jeg er HELT VILD med jeres tema!! Glæder mig til at se mere!! :)

Mange tak :) Håber det hele går op i en højere enhed på et tidspunkt, synes jeg har mange planer og ikke så meget tid :lol:

Mht. ringene, så tror jeg at I har fået det til en meget favorabel pris! Min egen er næsten magen til din (faktisk ligner de umiddelbart hinanden fuldstændig), og jeg har her i DK givet 7700 for en ring med 0,26 Top Wesselton diamanter i. Så uanset om det er 0,42 eller 0,52 ct. der sidder i din ring, vil du nok ikke kunne få det billigere her i Danmark :)

Ok, er glad for at høre vi nok har gjort en god handel - eller i hvert fald ikke er blevet snydt :) Har du et billede af din ring?? Den lyder flot :wink:

Her er et hurtigt mobilbilleder af den fra guldsmeden, hvor den stadig ligger. Jeg har sat den sammen med min forlovelsesring, som jeg regner med at bære med den, så vores billeder er faktisk skræmmende ens :tunge:6e1fd8af-78df-444a-afab-6a6ec57e1d8f_zps

Og så sidder jeg da og bliver helt kagesulten af at se på de billeder! Hvorfor skal jeg også lige bo i Jylland, så kan vi jo ikke få kager fra Couture Cakes :td:

Du siger bare til hvis jeg skal anbefale nogen i Århus der er ligeså dygtige som couture cakes =)

As2014d sikke meget du har nået siden jeg var her inde og kigge sidst. Er vild med gæstebogen, både udseende og pris ;)

0

Annonce ♥

Ja det kommer lidt i bølger, hvor meget man får lavet. Og nu sidder jeg og skriver kandidatopgave og så sidder man jo alligevel ret meget ved en computer :biggrin: Og tror det er rigtig sundt med lidt bryllupsadspredelse, så min hjerne ikke brænder sammen :lol: Eller..... Må nok hellere komme igang med at skrive nu!! :blush:

0

Her her jeg har selv barsel så alt for meget tid til planlægningen, dog har jeg ikke fået meget på min tråd endnu. Men lige pludselig bliver den bombarderet =)

Det vil jeg glæde mig til :cheerleader3: Dit link i din signatur virker ikke :(

0

Annonce ♥

Her her jeg har selv barsel så alt for meget tid til planlægningen, dog har jeg ikke fået meget på min tråd endnu. Men lige pludselig bliver den bombarderet =)

Det vil jeg glæde mig til :cheerleader3: Dit link i din signatur virker ikke :(

Hmm det er nok fordi det er lavet fra tablet. Øv.

Må ordne en dag jeg kommer nær en ordentlig pc. Gad vide om det virker ved at kopier det op i baren, kan ikke engAng tjekke det, dobbelt øv

0

Og her er nogle af mine inspirationsbilleder :wink:

Gad vide om du ligger inde med vejledning til hvordan man lave en båd ud fra bogen? Min H2B er jo lystfisker;-)

post-68624-0-71515000-1383737356_thumb.j

0

Gad vide om du ligger inde med vejledning til hvordan man lave en båd ud fra bogen? Min H2B er jo lystfisker;-)

Nej desværre! Hende der laver dem har dem udstillet alle mulige steder og sælger dem for maaaaange penge. Du kan se flere her: http://wetcanvas.deviantart.com/gallery/

Så havde bare tænkt mig at forsøge mig frem......!

0

Nej desværre! Hende der laver dem har dem udstillet alle mulige steder og sælger dem for maaaaange penge. Du kan se flere her: http://wetcanvas.deviantart.com/gallery/

Wauw, fine sager ,- åh bare vi havde vejledning til dem- utrolige smukke ting - respekt til dig der vil forsøge dig frem! måske jeg også skulle det..... :wink:

kan også godt lide denne her:

post-68624-0-20610900-1383740390_thumb.j

0

Annonce ♥

Wauw, fine sager ,- åh bare vi havde vejledning til dem- utrolige smukke ting - respekt til dig der vil forsøge dig frem! måske jeg også skulle det..... :wink:

hm.. måske man skulle rive siderne ud og klippe formen som en vase..... ja jeg tror jeg vil forsøge :blink::):blink:

0

hm.. måske man skulle rive siderne ud og klippe formen som en vase..... ja jeg tror jeg vil forsøge :blink::):blink:

Min H2B var ikke helt begejstret for den der papir-vase - MEN han er helt vild med havfruen! :biggrin:

0

Ja den er også flot! Tror jeg har set en guide til noget lign. Du skal ikke rive siderne ud, men skære HELE bogen ud i den form du ønsker og så vende bogen på "vrangen" så alle siderne netop står ud og du kan lime for- og bagside på bogen sammen. Måske kan man skære for- og bagside af og lime siderne lige under dem sammen.

0

Ja den er også flot! Tror jeg har set en guide til noget lign. Du skal ikke rive siderne ud, men skære HELE bogen ud i den form du ønsker og så vende bogen på "vrangen" så alle siderne netop står ud og du kan lime for- og bagside på bogen sammen. Måske kan man skære for- og bagside af og lime siderne lige under dem sammen.

Hehe selvfølgelig skal jeg ikke rive siderne ud :griner:-

Hvis der forelægger en guide til havfruen, vil jeg meget gerne bede om den :-) Igår sagde min H2B, at jeg er hans HAVFRUE! Var det en hentydning til at jeg skulle lave papirhavfruen til ham? :heart:

Øh, tænkt, hvis han følger med herinde! :sm:

0

Annonce ♥

Brudedag og kjoleprøvning næste lørdag!

Var til "Inspirerende brudedag" hos Celina Christensen i går, og det var virkelig hyggeligt. Lidt ærgerligt at det ligger så langt ude i ingenting, for da jeg ikke kunne låne en bil, måtte vi tage taxa fra Roskilde st og det blev 300kr i alt :blink: For at køre 2 x 4km!

Så nogle meget flotte kjoler, som jeg GLÆDER mig til at prøve næste lørdag, hvor jeg har en tid der kl 16! Vandt desværre ikke nogen af de ting de udlovede, men alle fik en rabatkupon på 1000kr til brudekjolekøb hos Celina Christensen! Jubii! Så håber jeg virkelig, jeg finder KJOLEN :happy:

Der var også gode bud på lidt utraditionel bordopdækning - bl.a. med gamle bøger, som jeg jo allerede er i fuld gang med :thumbsupsmileyanim: Se billederne :wink: Dog lige en tand for overpyntet synes jeg, der var jo næsten ikke plads til gæsterne :lol: . Men Eby, som havde stået for borddækningen, har jeg faktisk hentet inspiration fra, da jeg så billeder fra hendes bryllup på nettet. De kan også ses på Celina Christensens blog. Hun er virkelig kreativ!

post-65394-0-88848300-1384079475_thumb.jpost-65394-0-19386300-1384079493_thumb.jpost-65394-0-39957400-1384079510_thumb.jpost-65394-0-68767700-1384079526_thumb.jpost-65394-0-87551900-1384079537_thumb.j

Og der var også cupcakes fra Agnes cupcakes, som smagte virkelig godt! Mums!

post-65394-0-67813500-1384079579_thumb.j

Næste lørdag skal jeg jo så ud og prøve kjoler! Jubiii! Først i Copenhagen Bridal kl. 13 og så hos Celina Christensen kl. 16 - og for at gøre det rigtig spændende spæder jeg da da lige op med en JOBSAMTALE KL 15!!!!!! Fik lige en mail i dag, om at jeg er blevet kaldt til samtale på et studiejob, jeg har søgt. Hvilket er rigtig fedt, for har virkelig søgt meget, og var ved at blive lidt desperat. Til februar skal jeg tilbage på studiet og SU (har holdt et forskningsår nu og er blevet lønnet via fonde og scholarstipendier), så har virkelig brug for et job, hvis jeg skal kunne lægge til side til brylluppet. Men på lørdag - aaargh!! :blink: Frygter bare jeg ikke får jobbet, hvis jeg siger jeg ikke kan den dag. Heldigvis er det kun 1km fra Copenhagen bridal og rejseplanen siger, det kun tager 36min til Roskilde fra der, hvor jeg skal til samtale, så der burde være plads til en samtale til præcis kl 15.00 til 15.25! Så må brudekjoleprøvningsfølget vente i bilen..... Åh, det bliver kaos :lol:

0

Var til "Inspirerende brudedag" hos Celina Christensen i går, og det var virkelig hyggeligt. Lidt ærgerligt at det ligger så langt ude i ingenting, for da jeg ikke kunne låne en bil, måtte vi tage taxa fra Roskilde st og det blev 300kr i alt :blink: For at køre 2 x 4km!

Der er nu altså også lidt lidt mere end de 4 km du beskriver, der er faktisk over 10... :wink: Ellers kan jeg anbefale, hvis du skal derud igen, at tage toget til lejre st., og så enten ringe til lejre taxa (ja, der findes noget sådan) og bestille en taxa, eller bare gå, vil tro, der er omkring 4 km fra stationen til slottet, og det er en herlig tur :tunge:

Men super fedt med jobsamtale :thumbsupsmileyanim:

0

Der er nu altså også lidt lidt mere end de 4 km du beskriver, der er faktisk over 10... :wink: Ellers kan jeg anbefale, hvis du skal derud igen, at tage toget til lejre st., og så enten ringe til lejre taxa (ja, der findes noget sådan) og bestille en taxa, eller bare gå, vil tro, der er omkring 4 km fra stationen til slottet, og det er en herlig tur :tunge:

Synes Google map sagde 3,9km, men så må jeg have set forkert:) Men tak for tippet! Regner nu med jeg er i bil næste gang;)

0

Næste lørdag skal jeg jo så ud og prøve kjoler! Jubiii! Først i Copenhagen Bridal kl. 13 og så hos Celina Christensen kl. 16 - og for at gøre det rigtig spændende spæder jeg da da lige op med en JOBSAMTALE KL 15!!!!!! Fik lige en mail i dag, om at jeg er blevet kaldt til samtale på et studiejob, jeg har søgt. Hvilket er rigtig fedt, for har virkelig søgt meget, og var ved at blive lidt desperat. Til februar skal jeg tilbage på studiet og SU (har holdt et forskningsår nu og er blevet lønnet via fonde og scholarstipendier), så har virkelig brug for et job, hvis jeg skal kunne lægge til side til brylluppet. Men på lørdag - aaargh!! :blink: Frygter bare jeg ikke får jobbet, hvis jeg siger jeg ikke kan den dag. Heldigvis er det kun 1km fra Copenhagen bridal og rejseplanen siger, det kun tager 36min til Roskilde fra der, hvor jeg skal til samtale, så der burde være plads til en samtale til præcis kl 15.00 til 15.25! Så må brudekjoleprøvningsfølget vente i bilen..... Åh, det bliver kaos :lol:

Tillykke med kommende jobsamtale :) Overvejet at udsætte kjoleprøvningen eller at høre dem ad, om du kan få en tidligere/senere tid? Studiejobbet er jo vigtigst.

Ja, har overvejet mangle muligheder her til formiddag. Problemet er, at min mor plejer at arbejde om lørdagen, så denne her dag blev planlagt for 2 måneder siden, så min mor kunne nå at lægge vagtplanen anderledes. Og i hverdagene arbejder hun gerne til kl 22. Så hvis vi skal finde en anden lørdag, bliver det nok først nærmest i januar eller februar:( Men tror jeg vil skrive til Celina Christensen, at det kan være jeg først er der 16.15 eller lign, det håber jeg hun er ok med. Så tror jeg godt, det hele kan nås:)

0

Annonce ♥

Synes Google map sagde 3,9km, men så må jeg have set forkert:) Men tak for tippet! Regner nu med jeg er i bil næste gang;)

Det er også klart det nemmeste :) Men den har nok sagt, at der var ca 4 km til Ledreborg Allé, hvilket passer meget godt. Den har så bare lige glemt de ca 7 km, der fra Alléen ud til slottet :-P

0

Jeg følger lige med her.... (Tror jeg har skrevet på din tråd før, men ser ikke ud til at hilsnen er gemt !)

Synes du har nogle herlige ideer,- jeg vil også gerne have et rolling stamp - har du undersøgt hvad det koster i dk?

Du skal være så velkommen og mange tak:)

Jeg har ikke undersøgt hvad det koster i dk nej, gik bare ud fra Sydkorea var billigere;) Gav omkring 200kr for stemplet og stempelpude og fragt.

0

Brudekjole prøvning nr. 2!

Har sovet det meste af dagen i dag oven på nogle meget hektiske dage. Torsdag blev min farfar meget syg og fredag aften sov han desværre ind :( Jeg nåede ud til ham både torsdag og fredag, så det er jeg rigtig glad for, men øv for en warm-up til kjoleprøvning. Var slet ikke i humør til det og havde fået lavet alt for mange planer om lørdagen, så fik et mindre melt-down både fredag aften og lørdag morgen. Det var dog rigtig dejligt at være sammen med min mor og mine veninde, så det blev en rigtig hyggelig dag. Der har altid været mange intriger i min fars familie, så vi er ikke særlig tæt knyttede, trods at vi ses til alle tænkelige lejligheder, hvor alle sidder og smiler pænt og lader som ingenting. Så jeg er ikke sønder knust slået ud, men synes det har været rigtig hårdt og trist alligevel. Dog besluttede min mor og jeg, at vi ville holde os til planen lørdag.

Jeg var tidligt oppe, da jeg skulle træne 8.30 (Jep, har allieret mig med en personlig træner, hvilket har resulteret i minus 4 kg på 4 uger! Så havde egentlig glædet mig utroligt meget til kjoleprøvning før min farfar blev syg).

Da jeg kom hjem fra træning - melt-down, tårer og skælde ud på H2B :( Heldigvis holdt han bare om mig, og kunne godt se, det ikke var fordi, jeg var sur på ham.

Kl. 11 kom min mor og 3 veninder til brunch. Så kom der bobler på bordet og humøret lettede.

Kl. 13 første kjoleprøvning hos Copenhagen bridal. Trods at jeg har hørt lidt blandet om dem, var det en rigtig god oplevelse. Havde en mandlig ekspedient! Så fik man lige udfordret sin generthed. Han var nu rigtig god til at være diskret. Vi måtte desværre ikke tage billder:( Men her er min to favoritter:

En fra Aire Barcelona, som jeg mener koster omkring 15.000kr. Dog bliver den nok ret dyr at lægge op, da den har noget ret specialet "tjavset" blonde i kanten. Det er vist ikke så nemt at se på billedet.

1)post-65394-0-96000700-1384708598_thumb.j

Og en fra Raimon Bundo, der koster 17.900kr!!! Hos dem i hvert fald, mere om det senere :wink:

2)post-65394-0-45722800-1384709197_thumb.j

1 var jeg selv ret vild med. Den var så let og dejlig at have på (silke underkjole med blondekjolen over). Hverken min mor eller mine veninder var dog begejstrede for den. Tror ikke de synes den var "brudeagtig" nok, og min mor synes den var for udringet til kirken. Da jeg fik et "cape" slør på til med blondekant var de dog ret solgte. MEN ikke så solgte, som på kjole 2. Den var de alle enige om og helt vilde med. Man kan ikke se det på billedet, men den har faktisk havfruefacon i tyk silke inden under og så er der silketyl over. Så i solen vil man kunne se silhuetten under tyllet, men i kirken vil den være fin prinsesse :a1221: Var også selv ret vild med den, men jeg føler ikke den er vintage nok! Og er blevet lidt vild med bling... Måske den kan styles med vintage bling smykker og headpiece.

Der blev overhovedet ikke presset på, for at jeg skulle købe noget, og det var rigtig rart. Vi skyndte os videre til næste stop: Jobsamtale kl. 15!

Det var desværre den forkerte adresse jeg havde fundet, da de havde flyttet for nylig, så kom lidt for sent. Og så snakkede de rigtig meget (men tror det gik godt!!) Så kl. var 15.40 da jeg kom løbende ud til mine veninder og min mor i bilen, der havde hygget sig med kage og snak. Fuld fart afsted til Roskilde!

Kl. 16.15 hos Celina Christensen.

Og hold da op hvor er hun sød! Og virkelig dejlige lokaler. Brudekjoleprøvningsfølget blev forkælet med saft, vand, chokolade, nødder og frugt. Så der er ingen tvivl hos dem, det er der, jeg skal købe min kjole uanset hvad :lol: Og så har jeg jo også et gavekort på 1000kr til hendes butik, efter jeg har været til inspirationsdag hos hende.

Hun har den samme kjole fra Raimon Bundo (2), så den kom jeg i igen. Og følget udbrød et samlet wauw... Prisen hos Celina Christensen: 14.900 og med gavekortet ville det så blive 13.900kr!! :thumbsupsmileyanim: MEGET bedre end de 17.900kr. Og endnu en god ting ved Raimon Bundo - man bestiller dem efter sine mål! Så hvis man får taget mål hos en skrædder og har de rigtige sko, så kan man få den hjem så den ikke behøver yderligere tilretning!

Derudover prøvede jeg denne fra Rosa Clara:

3)post-65394-0-04320000-1384710320_thumb.j

Den var veninder og jeg ret vilde med, men min mor synes den er for udringet/nedringet. Desværre havde Celina Christensen ikke nogen slør man kunne prøve(!!), så kunne ikke prøve at overvinde min mor på den måde. :happy:

Og så kom jeg i en masse af Anna Campbells kjoler. Synes selv de er ret fine, men mange af dem sad desværre ret dårligt over barmen på mig. Alle kjolerne består af et avanceret bindesystem, så hvordan de sidder, kommer meget an på, hvordan de er bundet. Mange af dem har meget bling ( :a1221: ), men det var følget ikke helt solgt på.

Så her kommer kjole nr. 4! Det var aller sidste sekund jeg lige skulle prøve den (kl. var blevet 6 om aftenen!) og vi havde bare opgivet tanken om, at man måtte tage billeder nogen steder, men det måtte vi så godt! Så lige denne kjole har jeg et billede af, hvor jeg selv har den på. Det er den kjole, jeg har posted i kjoleinspiration tidligere, og den har et virkelig flot slæb af blonde, der dog er sat op på billedet. Dog havde hun ikke versionen med indbygget bling, så her prøvede vi selv at sætte lidt på.

4)post-65394-0-24071100-1384711498_thumb.j

Hvad synes i?? Kan ikke finde ud af, om jeg ser lidt konet ud i den :td:

Nå, hvis jeg får overskud til det, kan jeg ligge billeder op af de kjoler jeg ellers prøvede. Fik dog ikke den der følelse med nogen af dem :( Synes simpelthen det er så svært!! Selvom de her kjoler er favoritterne, synes jeg, jeg prøvede en del andre, som jeg også var ret vilde med. Men tror problemet i går var, at humøret ikke var så godt, og så følte jeg mig ikke så godt tilpas. Det eneste jeg kan få øje på er min KÆMPE overarme og brede hofter :td: ØV.

På søndag skal jeg til Malmø og prøve kjoler. Og så ved jeg ellers ikke helt hvad planen er.....

0

Annonce ♥

Har sovet det meste af dagen i dag oven på nogle meget hektiske dage. Torsdag blev min farfar meget syg og fredag aften sov han desværre ind :( Jeg nåede ud til ham både torsdag og fredag, så det er jeg rigtig glad for, men øv for en warm-up til kjoleprøvning. Var slet ikke i humør til det og havde fået lavet alt for mange planer om lørdagen, så fik et mindre melt-down både fredag aften og lørdag morgen. Det var dog rigtig dejligt at være sammen med min mor og mine veninde, så det blev en rigtig hyggelig dag. Der har altid været mange intriger i min fars familie, så vi er ikke særlig tæt knyttede, trods at vi ses til alle tænkelige lejligheder, hvor alle sidder og smiler pænt og lader som ingenting. Så jeg er ikke sønder knust slået ud, men synes det har været rigtig hårdt og trist alligevel. Dog besluttede min mor og jeg, at vi ville holde os til planen lørdag.

Jeg var tidligt oppe, da jeg skulle træne 8.30 (Jep, har allieret mig med en personlig træner, hvilket har resulteret i minus 4 kg på 4 uger! Så havde egentlig glædet mig utroligt meget til kjoleprøvning før min farfar blev syg).

Da jeg kom hjem fra træning - melt-down, tårer og skælde ud på H2B :( Heldigvis holdt han bare om mig, og kunne godt se, det ikke var fordi, jeg var sur på ham.

Kl. 11 kom min mor og 3 veninder til brunch. Så kom der bobler på bordet og humøret lettede.

Kl. 13 første kjoleprøvning hos Copenhagen bridal. Trods at jeg har hørt lidt blandet om dem, var det en rigtig god oplevelse. Havde en mandlig ekspedient! Så fik man lige udfordret sin generthed. Han var nu rigtig god til at være diskret. Vi måtte desværre ikke tage billder:( Men her er min to favoritter:

En fra Aire Barcelona, som jeg mener koster omkring 15.000kr. Dog bliver den nok ret dyr at lægge op, da den har noget ret specialet "tjavset" blonde i kanten. Det er vist ikke så nemt at se på billedet.

1)attachicon.gifAire bareclona lille.jpg

Og en fra Raimon Bundo, der koster 17.900kr!!! Hos dem i hvert fald, mere om det senere :wink:

2)attachicon.gifRaimon Bundo lille.jpg

1 var jeg selv ret vild med. Den var så let og dejlig at have på (silke underkjole med blondekjolen over). Hverken min mor eller mine veninder var dog begejstrede for den. Tror ikke de synes den var "brudeagtig" nok, og min mor synes den var for udringet til kirken. Da jeg fik et "cape" slør på til med blondekant var de dog ret solgte. MEN ikke så solgte, som på kjole 2. Den var de alle enige om og helt vilde med. Man kan ikke se det på billedet, men den har faktisk havfruefacon i tyk silke inden under og så er der silketyl over. Så i solen vil man kunne se silhuetten under tyllet, men i kirken vil den være fin prinsesse :a1221: Var også selv ret vild med den, men jeg føler ikke den er vintage nok! Og er blevet lidt vild med bling... Måske den kan styles med vintage bling smykker og headpiece.

Der blev overhovedet ikke presset på, for at jeg skulle købe noget, og det var rigtig rart. Vi skyndte os videre til næste stop: Jobsamtale kl. 15!

Det var desværre den forkerte adresse jeg havde fundet, da de havde flyttet for nylig, så kom lidt for sent. Og så snakkede de rigtig meget (men tror det gik godt!!) Så kl. var 15.40 da jeg kom løbende ud til mine veninder og min mor i bilen, der havde hygget sig med kage og snak. Fuld fart afsted til Roskilde!

Og hold da op hvor er hun sød! Og virkelig dejlige lokaler. Brudekjoleprøvningsfølget blev forkælet med saft, vand, chokolade, nødder og frugt. Så der er ingen tvivl hos dem, det er der, jeg skal købe min kjole uanset hvad :lol: Og så har jeg jo også et gavekort på 1000kr til hendes butik, efter jeg har været til inspirationsdag hos hende.

Hun har den samme kjole fra Raimon Bundo (2), så den kom jeg i igen. Og følget udbrød et samlet wauw... Prisen hos Celina Christensen: 14.900 og med gavekortet ville det så blive 13.900kr!! :thumbsupsmileyanim: MEGET bedre end de 17.900kr. Og endnu en god ting ved Raimon Bundo - man bestiller dem efter sine mål! Så hvis man får taget mål hos en skrædder og har de rigtige sko, så kan man få den hjem så den ikke behøver yderligere tilretning!

3)attachicon.gifRosa clara lille.jpg

Den var veninder og jeg ret vilde med, men min mor synes den er for udringet/nedringet. Desværre havde Celina Christensen ikke nogen slør man kunne prøve(!!), så kunne ikke prøve at overvinde min mor på den måde. :happy:

Og så kom jeg i en masse af Anna Campbells kjoler. Synes selv de er ret fine, men mange af dem sad desværre ret dårligt over barmen på mig. Alle kjolerne består af et avanceret bindesystem, så hvordan de sidder, kommer meget an på, hvordan de er bundet. Mange af dem har meget bling ( :a1221: ), men det var følget ikke helt solgt på.

Så her kommer kjole nr. 4! Det var aller sidste sekund jeg lige skulle prøve den (kl. var blevet 6 om aftenen!) og vi havde bare opgivet tanken om, at man måtte tage billeder nogen steder, men det måtte vi så godt! Så lige denne kjole har jeg et billede af, hvor jeg selv har den på. Det er den kjole, jeg har posted i kjoleinspiration tidligere, og den har et virkelig flot slæb af blonde, der dog er sat op på billedet. Dog havde hun ikke versionen med indbygget bling, så her prøvede vi selv at sætte lidt på.

4)attachicon.gifanna campbell rl lille.jpg

Nå, hvis jeg får overskud til det, kan jeg ligge billeder op af de kjoler jeg ellers prøvede. Fik dog ikke den der følelse med nogen af dem :( Synes simpelthen det er så svært!! Selvom de her kjoler er favoritterne, synes jeg, jeg prøvede en del andre, som jeg også var ret vilde med. Men tror problemet i går var, at humøret ikke var så godt, og så følte jeg mig ikke så godt tilpas. Det eneste jeg kan få øje på er min KÆMPE overarme og brede hofter :td: ØV.

På søndag skal jeg til Malmø og prøve kjoler. Og så ved jeg ellers ikke helt hvad planen er.....

Sikke nogle dage...

Jeg synes klart at Raimon Bundo (2) og Rosa Clara er smukkest :a1221:

Min ærlige mening er at den viste fra Anna Campbell intet godt gør for din figur. Beklager.

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

1)attachicon.gifAire bareclona lille.jpg

2)attachicon.gifRaimon Bundo lille.jpg

3)attachicon.gifRosa clara lille.jpg

4)attachicon.gifanna campbell rl lille.jpg

Åh, jeg er ked af at høre, din farfar døde,- og dit humør ikke var helt top i går:(

Måske kunne du tage derind og prøve de samme kjoler igen? Humøret på dagen har også betydning.

Til kjolerne, du har prøvet:

Wauw - sikke nogle flotte kjoler som jeg personligt selv gerne ville prøve!

Må besøge Celina Chr.sens butik når tiden er :biggrin:

Kjole nr. 4: Jeg er vild med blonden på kjolen,- udskæring både foran og bagpå, ja det hele!:-) men stoffet ser lidt løst ud på brystet?

0

Sender lige et kram, det lyder til nogle hårde dage :(

XXXXXXX'er alle finger og tæer for jobbet :D

Nu til kjolerne... wauw nr 2 er bare så smuk.... Wauw....

Er normalt vild med vintage stilen, men den Anna campbell er bare ikke sagen :(

Nu må du ikke blive fornærmet for syntes ikke der hverken er noget galt med dine arme eller dine hofter.... desværre syntes jeg den får det til at se ud som om dine bryster sidder meget lavt :( undskylder, der er ingen pæn måde at skrive det på.

Er det er måske bare måden billedet er taget på :D

0

Lyder som en god H2B du har dig der :)

Umiddelbart synes jeg ikke, at der er nogen af kjolerne, der ser vildt udringede ud? Men de er selvfølgelig også vist på modeller, så det kan godt være, at de ser anderledes ud i virkeligheden. Dog tænker jeg, at der ikke er nogen af de modeller du har vist, som jeg personligt ville have et problem med at have på i en kirke.

Mht.den sidste kjole, så tror jeg bare at snittet er forkert til dig. Sådan som jeg ser det har du hverken overnaturligt store arme (mine er i hvert fald helt sikkert større) eller meget brede hofter. Faktisk synes jeg du ser helt velproportioneret ud :wink:

Må man i øvrigt spørge om hvilken personlig træner du benytter dig af, og hvad prislejet er? Overvejer det lidt selv, men ved ikke om jeg er for nærig :blush:

0

Øv! Jeg håber, det hjalp med lidt mor/veninde-hygge og en god krammer fra H2B.

Alle kjolerne er så smukke, faktisk med undtagelse af Anna Campbell. Jeg synes, du er smuk, men kjolen er slet ikke

lige så smuk som dine andre favoritter! Held og lykke med jagten!

Jeg er sikker på, du nok skal finde en smuk kjole :wink:

0