AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er simpelthen så flotte billeder :-) Det hele ser så skønt og gennemført og romantisk ud :-)

Tak :heart: Det var den mest perfekte dag! :)

Det lyser ud af alle billederne hvor skønt og fantastisk det har været :-)

0

Jeg er fuldstændig blown away af de flotte billeder, men nok allermest af hvor gennemført det hele er! Det ligner jo fuldstændig noget fra et stort bryllupsmagasin! Tak for en skøn beretning og alle de mange billeder - Det er sådan noget der gør at man som kommende brud får (endnu flere) sommerfugle i maven!!

0

Annonce ♥

Jeg er fuldstændig blown away af de flotte billeder, men nok allermest af hvor gennemført det hele er! Det ligner jo fuldstændig noget fra et stort bryllupsmagasin! Tak for en skøn beretning og alle de mange billeder - Det er sådan noget der gør at man som kommende brud får (endnu flere) sommerfugle i maven!!

er blæst helt omkuld af jeres smukke billeder :loveshower::loveshower:

Tusinde tak, hvor er i søde :)

0

Annonce ♥

Det var slut på billede-spam! Tusinde tak til alle, der har fulgt med og kommenteret undervejs :loveboard: Det har været mindst lige så hyggeligt at følge med hos alle jer andre!

Hvor er det nogle skønne, skønne billeder I har fået! Synes ikke det er helt retfærdigt, at det er slut, har virkelig nydt at at følge med i din tråd :) Ved ikke helt hvad jeg skal forsøde alle regnvejrsdagene med nu :wink:

Hvor er det i øvrigt fedt med fyrværkeriet, det stod også på min ønskeseddel, men der rakte budgettet simpelthen ikke længere, og det var jo ikke decideret "need to have".

0

Waow, det er altså bare nogle helt fantastiske billeder! Meget smukt!

Det har været dejligt at følge med :)

Kg er helt enig med de andre, det er virkeligt virkeligt en lækker beretning, og et meget gennemført bryllup i har haft:-)

Waaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw en smuk beretning :a1221: :a1221:

Tusind tak fordi du ville dele!!

Tusinde tak piger! Er så glad for, at I har villet følge med :) Det hele blev fuldstændig som vi havde drømt om. Og nu er næste projekt fotobøger!

Det var slut på billede-spam! Tusinde tak til alle, der har fulgt med og kommenteret undervejs :loveboard: Det har været mindst lige så hyggeligt at følge med hos alle jer andre!

Hvor er det nogle skønne, skønne billeder I har fået! Synes ikke det er helt retfærdigt, at det er slut, har virkelig nydt at at følge med i din tråd :) Ved ikke helt hvad jeg skal forsøde alle regnvejrsdagene med nu :wink:

Hvor er det i øvrigt fedt med fyrværkeriet, det stod også på min ønskeseddel, men der rakte budgettet simpelthen ikke længere, og det var jo ikke decideret "need to have".

Tusinde tak Frederikke! Hi hi, du skal forsøde dine regnvejrsdage med din egen beretning, som jeg glæder mig MEGET til at læse :wink: Har faktisk lokket manden til at lave en mini-beretning også og den er næsten færdig. Han vil ikke lade mig se den, før den er helt færdig. Er ret spændt, for han er ikke så god til at udtrykke sine følelser, sådan når man snakker sammen, men hvis han får lov at skrive i fred og ro, kan der komme dybe tanker frem :lol: Hvis han giver lov, kan det være, den også kan få plads herinde i tråden :)

0

Tusinde tak Frederikke! Hi hi, du skal forsøde dine regnvejrsdage med din egen beretning, som jeg glæder mig MEGET til at læse :wink: Har faktisk lokket manden til at lave en mini-beretning også og den er næsten færdig. Han vil ikke lade mig se den, før den er helt færdig. Er ret spændt, for han er ikke så god til at udtrykke sine følelser, sådan når man snakker sammen, men hvis han får lov at skrive i fred og ro, kan der komme dybe tanker frem :lol: Hvis han giver lov, kan det være, den også kan få plads herinde i tråden :)

Hehe, ja, jeg skal nok komme i gang, men vil altså lige have billederne fra fotografen inden jeg går i gang, nu har jeg nemlig endelig (det tog kun et år) fundet ud af, hvordan man sætter billeder ind midt i teksten :lol:

Lyder vildt spændende med beretning fra S, lidt anderledes og virkelig fedt, kunne være jeg skulle sætte min mand til det også. Han har efter brylluppet fået lov til at læse min tråd (han var næsten ukontaktbar i en halv dags tid), det kunne være ret fedt også at få hans version af begivenhederne :)

0

Hej Anine - Du kommer nok ikke forbi BK så tit mere, men håber at du måske stadig får besked når nogen skriver i din tråd :)

Jeg har lige siddet og kigget hele din (fantastiske!) planlægningstråd igennem, da jeg er meget inspireret af dine forskellige DIY projekter, bl.a. dine guldrammer med sorte skilte til fx bordplan, drinks og photobooth.

Mit store spørgsmål er: Hvordan har du lavet dem? Kan ikke helt finde ud af om det er sort karton som du har skrevet på med nogle specielle tusser (hvilke mon?) eller om det faktisk er tavler som du har brugt kridt til?

Håber meget på en opklaring så jeg kan få lavet vores lige så fine :help::bearhug:

0