AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 posts in this topic

Annonce ♥

Ja, Anna Cambell gør da helt sikkert ikke ret meget godt for din figur, med undtagelse af at fremhæve din smukke talje, som den gør udmærket!

Jeg kan slet ikke se, at de andre skulle være for nedringede... Hvis man tror på Gud som skaber, så har han jo selv givet os den kavalergang :b223: og ligeledes givet os den kjoledesigner, :c166: så må de da også kunne bæres i kirken, eller...? :badgirl:

1

Det gør mig i øvrigt meget ondt med din farfar. Jeg har selv mistet min i dag, efter to år i smertehelvede for ham, så kunne ikke lige forholde mig til at skulle kondolere til en anden også.. :bearhug:

0

Stort kram til dig og tanker. Jeg kondolerer med din farfar, også selvom I ikke var tætte kan smerten jo bestemt være til at føle på. :hug:

Smukke kjoler du har kigget på btw.

0

Annonce ♥

Brudekjole prøvning nr. 2!

Sikke nogle dage...

Jeg synes klart at Raimon Bundo (2) og Rosa Clara er smukkest :a1221:

Min ærlige mening er at den viste fra Anna Campbell intet godt gør for din figur. Beklager.

Tak for din ærlige mening:)

Brudekjole prøvning nr. 2!

Åh, jeg er ked af at høre, din farfar døde,- og dit humør ikke var helt top i går:(

Måske kunne du tage derind og prøve de samme kjoler igen? Humøret på dagen har også betydning.

Til kjolerne, du har prøvet:

Wauw - sikke nogle flotte kjoler som jeg personligt selv gerne ville prøve!

Må besøge Celina Chr.sens butik når tiden er :biggrin:

Kjole nr. 4: Jeg er vild med blonden på kjolen,- udskæring både foran og bagpå, ja det hele!:-) men stoffet ser lidt løst ud på brystet?

Den er lidt svær at binde og ja, den kunne ikke sidde helt til under brystet. Men ja, tror jeg skalprøve dem igen en anden dag:)

Store overarme? Brede hofter? Tja, hvem har snart ikke det? Du har til gengæld en killer talje! Blandt andet takket være dine hofter :loveshower: Og med en personlig træner skal du nok få strammet armene lidt op. Jeg har også store arme! Sådan er det bare i min mors familie

Jeg er ked af at høre, at din farfar er sovet ind. Lige gyldig hvordan relationen er, så er det altid trist.

Jeg tror også, at det er denne tristhed, der har spillet ind på dine kjoleprøvninger + et stramt program. Giv dig selv lidt tid. Så skal du nok få følelsen i en af kjolerne. Eller en hel anden kjole :)

Generelt, når jeg har set på Anna Campbells kjoler på nettet, synes jeg, de har været rigtig flotte, men har samtidig også syntes, at de ikke var helt heldige hen over specielt barmen. Og dette endda på modeller, hvor det hele bare burde sidde perfekt! Derfor ville jeg ikke vælge den kjole. Den gør ikke din krop ret!

Til gengæld er de 3 første kjoler jo gudesmukke! Den første: wow! Jeg er dog ikke så forelsket i prisen hehe Du kan godt have ret i, at den midterste kjole måske ikke er helt vintage nok. Men med den rette styling kan den godt blive Den 3. kjole kunne jeg godt forestille mig ville være god til dig

Men du må en tur til Malmö og prøve kjoler. Så må du tage den derfra :)

Du får lige en :bearhug:

- og krydser fingre for jobbet!

Tak for de søde ord og de krydsede fingre:) Bliver også mere og mere vild med kjole 1 og 2, jo mere jeg kigger på dem. Dog tror jeg nr. 1 bliver en dyr affære med oplægning og har også på fornemmelsen at kjolerne er ekstra dyre i CPH bridal.

Sender lige et kram, det lyder til nogle hårde dage :(

XXXXXXX'er alle finger og tæer for jobbet :D

Nu til kjolerne... wauw nr 2 er bare så smuk.... Wauw....

Er normalt vild med vintage stilen, men den Anna campbell er bare ikke sagen

Nu må du ikke blive fornærmet for syntes ikke der hverken er noget galt med dine arme eller dine hofter.... desværre syntes jeg den får det til at se ud som om dine bryster sidder meget lavt undskylder, der er ingen pæn måde at skrive det på.

Er det er måske bare måden billedet er taget på :D

Ha ha, tak for dit ærlige svar:) Min mor sagde det samme. Tror jeg er ved at acceptere at den kjole ikke dur til mig, var bare så forelsket i den, at jeg nærmest allerede på forhånd havde besluttet mig for, det skulle være den. Så skulle lige have lidt tid til at skifte kurs inde i mit hoved:) Godt man kan komme ud og prøve og hvor ville jeg ønske man kunne tage billeder flere steder!

Øv! Jeg håber, det hjalp med lidt mor/veninde-hygge og en god krammer fra H2B.

Alle kjolerne er så smukke, faktisk med undtagelse af Anna Campbell. Jeg synes, du er smuk, men kjolen er slet ikke

lige så smuk som dine andre favoritter! Held og lykke med jagten!

Jeg er sikker på, du nok skal finde en smuk kjole :wink:

Mange tak:) Hvor er du sød!

Jeg stemmer for 2 , 3 og 1

beklager men du får lange babser i no 4 , :b223:

Ha ha, som sagt sagde min mor det samme!:)

Ja, Anna Cambell gør da helt sikkert ikke ret meget godt for din figur, med undtagelse af at fremhæve din smukke talje, som den gør udmærket!

Jeg kan slet ikke se, at de andre skulle være for nedringede... Hvis man tror på Gud som skaber, så har han jo selv givet os den kavalergang og ligeledes givet os den kjoledesigner, så må de da også kunne bæres i kirken, eller...?

Ha ha, well said:) Synes heller ikke de var slemme. Så meget har jeg heller ikke at udstille med!

0

Det gør mig i øvrigt meget ondt med din farfar. Jeg har selv mistet min i dag, efter to år i smertehelvede for ham, så kunne ikke lige forholde mig til at skulle kondolere til en anden også.. :bearhug:

Det er jeg ked af at høre Gybbelgobbel! Jeg håber, det kan give jer noget ro at vide, han ikke lider mere. Stort kram til dig også! :bearhug:

0

Lyder som en god H2B du har dig der :)

Umiddelbart synes jeg ikke, at der er nogen af kjolerne, der ser vildt udringede ud? Men de er selvfølgelig også vist på modeller, så det kan godt være, at de ser anderledes ud i virkeligheden. Dog tænker jeg, at der ikke er nogen af de modeller du har vist, som jeg personligt ville have et problem med at have på i en kirke.

Mht.den sidste kjole, så tror jeg bare at snittet er forkert til dig. Sådan som jeg ser det har du hverken overnaturligt store arme (mine er i hvert fald helt sikkert større) eller meget brede hofter. Faktisk synes jeg du ser helt velproportioneret ud :wink:

Må man i øvrigt spørge om hvilken personlig træner du benytter dig af, og hvad prislejet er? Overvejer det lidt selv, men ved ikke om jeg er for nærig :blush:

Tak skal du have :blush: Man er altid så meget mere kritisk mod sig selv...

Min træner hedder Kamilla Borgbjærg og hun er rigtig god og sød. Vi træner i fælledeparken eller rundt om søerne, så det er løb og styrketræning med egen kropsvægt både i solskin og regnvejr! Men man føler sig så sej efter man har været ude. Men ja, det koster jo! Jeg betaler 3600kr for et 8 ugers forløb hvor vi træner 2 timer om ugen sammen, og en gang om ugen møder jeg op til vejning/måle cm osv. Og så fik jeg også en kostplan og må spamme hende lige så meget jeg vil med mails :wink: Det samme gennem træner i fitness dk ville have kostet 10-11.000! Så synes prisen er helt ok og synes det er den bedste beslutning jeg har taget længe. Det er virkelig rart at gøre noget godt for sig selv og håber jeg kan få råd til at forlænge hende :biggrin:

0

Det er jeg ked af at høre Gybbelgobbel! Jeg håber, det kan give jer noget ro at vide, han ikke lider mere. Stort kram til dig også! :bearhug:

Det gør det ganske bestemt. Det var ikke værdigt for ham at ligge sådan. Flere gange har han tigget og bedt sygeplejerskerne om de ikke nok ville give ham for meget smertestillende så han kunne få fred. Jeg finder ro og styrke i at vide han ikke har flere smerter. Jeg er faktisk mere bekymret for min bedstemor, for de to havde det ægteskab jeg har idealiseret siden jeg var lille! Fyldt med oprigtig kærlighed til det sidste.

0

Annonce ♥

Stort kram til dig og tanker. Jeg kondolerer med din farfar, også selvom I ikke var tætte kan smerten jo bestemt være til at føle på. :hug:

Tak Namak! Det har i hvert fald slået mig lidt mere ud end jeg regnede med! Tak for kram og tanker :)

0

Tak Namak! Det har i hvert fald slået mig lidt mere ud end jeg regnede med! Tak for kram og tanker :)

Du kan tro jeg sender både dig og gybbel en masse smukke drømme i jeres retning i nat. :)

0

Det gør det ganske bestemt. Det var ikke værdigt for ham at ligge sådan. Flere gange har han tigget og bedt sygeplejerskerne om de ikke nok ville give ham for meget smertestillende så han kunne få fred. Jeg finder ro og styrke i at vide han ikke har flere smerter. Jeg er faktisk mere bekymret for min bedstemor, for de to havde det ægteskab jeg har idealiseret siden jeg var lille! Fyldt med oprigtig kærlighed til det sidste.

Åh, det lyder hårdt! Det er forfærdeligt at være vidne til at ens nære har det så skidt og man ikke kan gøre noget! Er også bekymret for min farmor. De mødtes da hun var 16!

Dejligt dine bedsteforældre fik lov at opleve et langt ægteskab med massere kærlighed til hinanden!

0

Det gør mig ondt, at du har mistet din farfar :(

Det kan jeg sagtens forestille mig sætter en dæmper på at skulle prøve kjoler. Men lyder til, at

det alligevel blev en hyggelig dag :)

Det er så ærgerligt, at der ikke er flere steder man må tage billeder, men synes bestemt at kjolerne nr. 2 og 3,

ser utroligt smukke ud. Er nok med på holdet om at nr. 4 ikke gør så godt i pasform.

Håber at du får en god kjoleprøvning i Sverige - det glæder jeg mig til at høre om :wink: Og at du får jobbet! (Hvis du vel og mærke stadig selv vil have det)

0

Annonce ♥

Det kan jeg sagtens forestille mig sætter en dæmper på at skulle prøve kjoler. Men lyder til, at

Det er så ærgerligt, at der ikke er flere steder man må tage billeder, men synes bestemt at kjolerne nr. 2 og 3,

ser utroligt smukke ud. Er nok med på holdet om at nr. 4 ikke gør så godt i pasform.

Håber at du får en god kjoleprøvning i Sverige - det glæder jeg mig til at høre om :wink: Og at du får jobbet! (Hvis du vel og mærke stadig selv vil have det)

Mange tak Miclinc! :) Og værdsætter at i er ærlige! Er stadig helt vild med kjole nr 4, men bare ikke til mig desværre. Var du ikke også ude og prøve kjoler i lørdags?? Hvordan gik det?:)

0

Trist det med din farfar. Uanset forholdet i familien tror jeg altid, at det vil være lidt underligt et miste.

Men hvor er det bare nogle smukke kjoler, som du har prøvet. Meget romantiske.

Kunne jeg bære det, ville jeg have elsket sådan en kjole!

0

Trist det med din farfar. Uanset forholdet i familien tror jeg altid, at det vil være lidt underligt et miste.

Men hvor er det bare nogle smukke kjoler, som du har prøvet. Meget romantiske.

Kunne jeg bære det, ville jeg have elsket sådan en kjole!

Tak Josephine! Kan så tydeligvis heller ikke bære kjole nr. 4;D

0

Annonce ♥

Sender lige et kram, det lyder til nogle hårde dage :(

XXXXXXX'er alle finger og tæer for jobbet :D

Nu til kjolerne... wauw nr 2 er bare så smuk.... Wauw....

Er normalt vild med vintage stilen, men den Anna campbell er bare ikke sagen

Nu må du ikke blive fornærmet for syntes ikke der hverken er noget galt med dine arme eller dine hofter.... desværre syntes jeg den får det til at se ud som om dine bryster sidder meget lavt undskylder, der er ingen pæn måde at skrive det på.

Er det er måske bare måden billedet er taget på :D

Ha ha, tak for dit ærlige svar:) Min mor sagde det samme. Tror jeg er ved at acceptere at den kjole ikke dur til mig, var bare så forelsket i den, at jeg nærmest allerede på forhånd havde besluttet mig for, det skulle være den. Så skulle lige have lidt tid til at skifte kurs inde i mit hoved:) Godt man kan komme ud og prøve og hvor ville jeg ønske man kunne tage billeder flere steder!

Man forelsker sig let i en kjole på billeder! Den sidder oftest på en model, der er gudesmuk i ens øjne og når kjolen så er ens stil føler man det er "match made in heaven". Sådan havde jeg det i hvert fald med den Maggie Sottero jeg var blændet forelsket i. Jeg er stadig vild med den - men i forhold til det koncept vi har valgt passede den bare overhovedet ikke til.

Mit eneste råd: Giv dig selv tid til at forlige dig med tanken om at den nok ikke lige var det du havde regnet med...

Så skal KJOLEN nok findes når du mindst venter det!

Det var vel også Maggie Sottero's du skulle over at prøve i Sverige? Hvis jeg må være så fræk at komme med et forslag synes jeg du skal prøve deres model Saywer - evt. med et bælte med yderligere bling. Det var også en af mine favoritter hvor blonden var vildt lækker, men med lidt for "meget" bling der ikke kunne tages af.... Men når det kommer til bling tror jeg det vil være noget for dig... Se den evt. på min tråd...

Ellers stemmer jeg på din 3'er...

Kavalergangen skal du bare selv være komfortabel med - hvad du føler dig tilpas i - vil også være passende!

Og til slut... Jeg kondolerer!

0

Mange tak Miclinc! :) Og værdsætter at i er ærlige! Er stadig helt vild med kjole nr 4, men bare ikke til mig desværre. Var du ikke også ude og prøve kjoler i lørdags?? Hvordan gik det? :)

Jeg tror nu bare ikke at den kjole klæder nogen, men det er jo bare min mening :blush: Men så at sige, at det vist intet har at gøre med, at den sidder på dig :)

Ja, jeg var ude og prøve, og endte med at købe en kjole i går. Jeg har lige skrevet en mindre roman om det i min beretning :lol:

0

Ihh nej altså, ikke også dig! Hvor er det trist med alle dem der går bort :( kram fra mig til dig

Mange tak Miss-Rina! Det er den første af mine 4 bedsteforældre, der går bort. Så har jo været meget priviligeret at have dem alle så længe, men nu går det pludselig også hurtigt, og på en eller anden måde, var jeg alligevel ikke helt forberedt på det...

0

Man forelsker sig let i en kjole på billeder! Den sidder oftest på en model, der er gudesmuk i ens øjne og når kjolen så er ens stil føler man det er "match made in heaven". Sådan havde jeg det i hvert fald med den Maggie Sottero jeg var blændet forelsket i. Jeg er stadig vild med den - men i forhold til det koncept vi har valgt passede den bare overhovedet ikke til.

Mit eneste råd: Giv dig selv tid til at forlige dig med tanken om at den nok ikke lige var det du havde regnet med...

Så skal KJOLEN nok findes når du mindst venter det!

Det var vel også Maggie Sottero's du skulle over at prøve i Sverige? Hvis jeg må være så fræk at komme med et forslag synes jeg du skal prøve deres model Saywer - evt. med et bælte med yderligere bling. Det var også en af mine favoritter hvor blonden var vildt lækker, men med lidt for "meget" bling der ikke kunne tages af.... Men når det kommer til bling tror jeg det vil være noget for dig... Se den evt. på min tråd...

Ellers stemmer jeg på din 3'er...

Kavalergangen skal du bare selv være komfortabel med - hvad du føler dig tilpas i - vil også være passende!

Og til slut... Jeg kondolerer!

Ja det er det! Og har faktisk også Saywer med på listen over modeller, jeg gerne vil prøve. Så håber de har den. Men vidste ikke der var bling på, det ligner det ikke umiddelbart på billederne, men det passer jo nok meget fint med mine ønsker:)

Og tak for kondolencen!

0

Annonce ♥

Fotograf forvirring!!

Nå, fik desværre at vide i går, at jeg ikke havde fået det job, jeg var til samtale på i lørdags. Synes ellers samtalen var gået rigtig godt, og jeg havde alle de kompetencer de efterspurgte, så troede faktisk den var ret sikker! Og det var så lige det, der skulle til for at vippe mig over kanten - den sidste uge har bare været rigtig dum!! :( Så i går gik jeg lige ned i et sort hul. Det var jo nok mest min farfar det handlede om, for der skal jo nok komme andre studiejobs (selvom jeg snart er ved at være ret desperat!). Men fik så i det mindste sørget og ringede og snakkede med min farmor, og det var rigtig rart. Har gået og sagt lidt til mig selv, at der ikke var nogen grund til at være ked af det, når nu jeg ikke var så tæt på ham, og det jo er naturens gang.

Nå, men angående overskriften - det dårlige humør gør, at jeg slet ikke kan overskue det fotograf dilemma, vi har rodet os ud i! Ved godt det er meget individuelt, hvad man synes en god fotograf er og hvilken stil man er til, men kunne virkelig godt bruge nogle input!! HJÆLP! :( H2B er vist ved at opgive lidt på det, og synes det er op til mig, og det er også en vigtigere post for ham end for mig. Skal prøve at gøre det kort:

Vi bookede faktisk fotograf som noget af det første! Netop fordi jeg synes, det er sådan en vigtig post. Og de fleste vil nok synes det er helt vildt, vi bruger så mange penge på det.

1) Efter lang tids søgen faldt jeg over AP - jeg er helt forelsket i hendes stil. Hun skal have 17.500 danske kroner for 12 timer og efterfølgende 300 billeder og slideshow. Oven i det kommer tog til/fra Sverige (ca. 400kr) og én overnatning lørdag-søndag. Hende har vi allerede booket og betalt 1500kr i depositum.

• Det positive: Elsker stilen og farverne på billederne. Hun er rigtig god til at fange detaljer. Hun er den billigste af de to.
  • Det negative: Måske ikke så mange billeder, synes ikke hun er helt så god til at fange følelser (kiggede jeg slet ikke efter dengang vi bookede). Og portrætbillederne er virkelig ens: meget bryllupsblog stil med "hold hinanden i hånden, kig lige frem mod kameraet uden udtryk i ansigtet". Og så et billede af brud og gom hver for sig. Ikke så meget forelskelse og følelser.
  • MEN værst af alt, og det der virkelig går mig på: Da vi mødte hende, var der ingen kemi overhovedet. Hun virkede enormt genert og akavet og sad hele tiden og rettede på sit hår, make-up og tøj. Vi havde jo ikke rigtig forberedt noget, vi tænkte bare hun ville spørge lidt ind til brylluppet og fortælle lidt om, hvordan tingene "plejer" at være. H2B er dog ret god til svensk (mails havde foregået på engelsk, men til mødet tænkte vi det da nok kunne gå på svensk/dansk) så de havde egentlig en fin nok kemi og hun henvendte sig også mest til ham. Men jeg følte mig virkelig akavet og utilpas og sådan VIL JEG IKKE HAVE DET PÅ MIN BRYLLUPSDAG! :boohoo:

Det er pga. mødet, jeg er blevet ved med at søge på nettet efter en ny fotograf. H2B har dog ellers prøvet at overbevise mig om, at det nok skulle gå og sikkert er noget helt andet, når hun er bag et kamera. Jo tættere vi kommer på brylluppet, jo mere går det mig nu på. Så jeg faldt over en anden fotograf, og skrev til hende "bag om ryggen" på H2B. Og det var selvfølgelig også en svensker :lol: Ved ikke hvad jeg har for de svenskere!

2) Nye fotograf mulighed: Therese Winberg (TW). Hun skal have 20.900 danske kroner for ubegrænset fotografering, 500-800 billeder, slideshow og det er inkl. et "engagement shoot" så man kan føler sig bedre tilpas foran kameraet på selve dagen. Dog skal hun ud over dette have betalt fly t/r fra Stockholm og 2 overnatninger (fredag-søndag). Dog er hun gået med til at give rabat, da jeg fortalte hende, at vi allerede har en fotograf og vil miste depositum der og bare ikke kan strække budgettet mere (H2B's strenge (men fornuftige) ordre). Ny pris: 18.400 INKL fly, så det eneste der kommer oven i, er 2 overnatninger.

• Det positive: Har indtil videre virket meget sødere over mail. Hun har anmeldelser fra andre par på sin hjemmeside, der skriver rigtig godt om hende (sjovt nok, men alligevel :) ). Flere billeder, vi skal ikke tælle timer og vi får også et fotoshoot inden dagen, hvilket jeg tror vil berolige mig MEGET! Hun er virkelig god til at fange følelser/der er mere action i hendes billeder.
  • Det negative: Hun kan først komme til dk i februar og oven på sidste oplevelse, tør jeg altså ikke booke hende, før jeg har mødt hende (skype kunne være en mulighed for at fornemme kemi?). Hun har ikke den samme bløde/pudderfarvede redigering af billeder, som jeg faldt helt for ved AP. (Dog stadig fantastiske billeder) Vi vil miste vores depositum til AP og med dette indberegnet vil det alt i alt blive ca. 2500kr dyrere for os at skifte.

TW's hjemmeside: http://theresewinberg.com/portfolio-brollopsfotograf/

Okay, det blev ret lang! Sorry :blush: Vil virkelig være glad, hvis nogen af jer har mod på at komme med jeres mening alligevel - skal vi skifte fotograf!?!?! :shooter:

Edited by AS2014
0

Har lige kigget lidt på begge hjemmesider. Stilen er meget ens, men jeg kan bedst li' TW's billeder. AP laver skam fine billeder, men synes der er mange som er rent "fyld". I stedet for at fokusere på bruden/gommen/parret, så synes jeg der for mange vinflasker/pyntegenstande/by-/havnebilleder UDEN nogen som helst mennesker. Why..?! Helt sikkert, der skal da være plads til sådan nogle billeder, men med kun 300 stk, så synes jeg hun laver lige rigeligt af dem.

TW får, som du selv er inde på, fokuseret mere på følelserne. Selv dem hvor hun tager brud og gom hver for sig, så udtrykker de følelser. Med den smule action der er i hendes billeder, så bliver de også mere levende. Synes helt klart bedst om TW :)

Hvad angår prisen, er der så slet ingen danske fotografer i er faldet for? Personligt tænker jeg på applepark, men det er jo en smagssag :rolleyes:

0

TWs billeder er der med følelser og varmere i, så jeg ville vælge TW, hvis det var mig.

Men følg din mavefornemmelse,

det handler om selve billederne og ikke om kemi med fotografen. ( Ved, det kan være en vigtig faktor, men fotografen vil jo ikke være der efter evig minde i billederne)

I skal jo kunne smile, når I kigger på billederne når I er oldgamle;-)

0

Hvor er i skønne i orkede at læse hele indlægget igennem og komme med kommentarer! Det sætter jeg virkelig pris på :)

Har lige kigget lidt på begge hjemmesider. Stilen er meget ens, men jeg kan bedst li' TW's billeder. AP laver skam fine billeder, men synes der er mange som er rent "fyld". I stedet for at fokusere på bruden/gommen/parret, så synes jeg der for mange vinflasker/pyntegenstande/by-/havnebilleder UDEN nogen som helst mennesker. Why..?! Helt sikkert, der skal da være plads til sådan nogle billeder, men med kun 300 stk, så synes jeg hun laver lige rigeligt af dem.

TW får, som du selv er inde på, fokuseret mere på følelserne. Selv dem hvor hun tager brud og gom hver for sig, så udtrykker de følelser. Med den smule action der er i hendes billeder, så bliver de også mere levende. Synes helt klart bedst om TW :)

Hvad angår prisen, er der så slet ingen danske fotografer i er faldet for? Personligt tænker jeg på applepark, men det er jo en smagssag :rolleyes:

Ja, du har ret i, at der er lidt mange "fyld" billeder. Har godt nok kigget på mange fotografer - og især danske, det ville jo være det nemmeste :wink: Og ja, har også kigget på applepark... Og af en eller anden grund fangede det mig ikke lige, selvom det er fantastiske billeder. Kan nok ikke give nogen god forklaring.

Puha, sikke en omgang!

Det er meget på én gang....... kan næsten ikke andet end: :bearhug:

Jeg har lige set på de to fotografers hjemmeside. Hvis der slet ikke var et budget at tage hensyn til, så ville jeg vælge TW. APs billeder siger mig intet. For mig er de flade og gammeldags, hvorimod TWs har varme, sjæl og lidt journalistisk tilgang, hvilket jeg hellere vil se på til sølvbrylluppet om 25 år.

Penge gør bare altid tingene mere besværlige. Og jeg kan godt forstå, at du ikke tør booke hende uden et møde, baseret på din dårlige oplevelse ved AP.

Hvis det er TW, du helst vil have, er der så mulighed for, at I kan møde hende i Stockholm og lave en tur ud af det? Romantisk weekend før brylluppet? (selvom dét også koster penge, I know!)

Eller kan du finde et lige så godt alternativ i Danmark?

Jeg glæder mig fx til vores fotograf Kim K. Sørensen: http://2000miles.dk/

Han skal have omkring 12.000 kr for heldags, ink. connection shoot inden (mener jeg det er). Derudover kommer der kun transport. Han har base i Odense.

Suk, forstår din frustration....... :blink:

Tak for krammet! :) Og for din mening! Vi har kigget lidt på, om vi kunne tage til Stockholm, men det løber i hvert fald op i 2500kr bare for fly og én hotel overnatning (tænk fly er billigere end tog!!). Det vil være lidt billigere i januar, men vi kan nok ikke strække den så længe uden at booke hende. Altså tænker hun i hvert fald ikke holder dagen til os så. Men tror vi tager en snak med hende på skype (selvom jeg det er lidt akavet i sig selv, synes jeg). Uh, jeg lyder besværlig!! :)

Har også kigget på Kim. Igen - virkelig flotte billeder (OG pris!). Var faktisk lige ved at skrive til ham også, om han er ledig på dagen. Men synes, det er lidt stressende at have samtaler i gang med flere forskellige, føler mig altid så forpligtet til at svare tilbage hurtigt :) Men synes godt nok det er en svær beslutning!!

følg din mavefornemmelse - det gjorde jeg og endte med og booke en ny fotograf :)

Havde brug for lidt hjælp til at finde ud af, hvad min mavefornemmelse siger :lol: Ej, synes det er svært at finde ud af hvad man føler for, når man generelt er lidt nede.. Så det er dejligt med input.

TWs billeder er der med følelser og varmere i, så jeg ville vælge TW, hvis det var mig.

Men følg din mavefornemmelse,

det handler om selve billederne og ikke om kemi med fotografen. ( Ved, det kan være en vigtig faktor, men fotografen vil jo ikke være der efter evig minde i billederne)

I skal jo kunne smile, når I kigger på billederne når I er oldgamle;-)

Tak for din mening! Tænker bare at fotografen har betydning for om man føler sig tryg og tilpas i en ellers uvant situation.

Og så ja.... Det er jo bare business! Men hader at føle jeg skuffer nogen/sårer nogen, så har nok også lidt svært ved, hvordan jeg lige skal skrive til AP, at vi af-booker hende...

0