Sign in to follow this  
Followers 0
Du og Jeg

stor syrefri kasse - sam-køber søges i Nordsjælland

8 posts in this topic

Hejsa...

Jeg har fundet en sælger af disse kasser i England, og man kan få sendt 3 for samme porto pris.

De er 82x52x19 - og der medfølger en gratis tiara-kasse på 20x20x20.

Ekstra tiara kasser koster ca 10 kr, hvis nu man vil have til slør også.

Man kan også få kasserne med navn og bryllupsdato på - det er ca 15 kr det koster.

Hvis vi er 3 der køber sammen, er prisen 200-250 for en stor kasse og en tiara box.

Jeg kender en herinde (sarahchr), som er med på ideen, men måske er der en mere? Det er rigtig billigt, og kvaliteten er god nok.

Jeg bor i Helsingør og arbejder i Kokkedal, så den skal hentes der. :-)

Fortæller gerne mere eller sender billeder hvis nogle er interesseret.

Hvis der er flere der er en interesseret, vil jeg gerne undersøge prisen for os allesammen. :-)

Edited by Du og Jeg
0

Annonce ♥

Hej

Hvis du kan finde en som XXXXXL stor så vil jeg måske gerne være med.

Jeg har selv søgt på en men den gerne være ca. 50X100X50 før min kjole kan være i den.

Og den eneste jeg har kunne finde er hos Panayotis Brudekjoler og der koster den 2000,-

0

Det her er en største jeg har fundet :-/

0

Okay så er den desværre for lille. Lige nu ligger min kjole i en blå IKEA pose og den kan lige være der.....

Så vil gerne have noget andet, men kan desværre ikke finde noget der passer i størrelsen.

0

Annonce ♥

Okay så er den desværre for lille. Lige nu ligger min kjole i en blå IKEA pose og den kan lige være der.....

Så vil gerne have noget andet, men kan desværre ikke finde noget der passer i størrelsen.

Hold da op en kæmpe kjole.. Jeg troede at min var kæmpe, men kan godt se den er lille i forhold til din.. Hihi :tunge:

0

Hold da op en kæmpe kjole.. Jeg troede at min var kæmpe, men kan godt se den er lille i forhold til din.. Hihi :tunge:

Hæ hæ ja den er stor :cheerleader3: Vedhæfter lige lidt billeder og elsker den :kiss:

post-60015-0-31879100-1379859176_thumb.j

post-60015-0-88324500-1379859191_thumb.j

post-60015-0-03464000-1379859203_thumb.j

0

Orv ja, den er ikke helt lille. Super smuk kjole :loveshower: . Sådan et slæb er også temmelig tykt, og hvis der tilmed er indsyet skørt, fylder den en del :cheerleader3:

0

Ja den har nemlig indbygget skørt, så nej den er ikke lille :biggrin: Så skal som sagt bruge en Mega stor en :biggrin:

Men held og lykke med at finde nogle som vil være med :biggrin:

0

Annonce ♥