Maj-bruden 2014

Vægttab inden bryllup

138 indlæg i dette emne

Jeg endte selvfølgelig til fest i går, men drak faktisk ikke så meget. Til gengæld fik jeg en ordentlig omgang McDonald's på vejen hjem. Jeg var rigtig glad for at tage afsted, så det var fint, og jeg spiste til gengæld ingen aftensmad.

I dag har jeg målt mig, og der er røget en del cm - så skønt!

Nu står den på faste til i morgen kl 17 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du tog afsted... Ville jeg også have skrevet til dig hvis jeg havde set din besked igår.... Og ja så fik du måske mac d. men der skal altså også være plads til lidt engang imellem..

Her er weekenden gået såen lidt bob-bob..

Fredag var vi ude og købe gaver, og så endte vi altså på vivaldi for at spise, og senere blev der hygget med popcorn og noget chokolade.. Spiste en ½ plade og smed resten i skraldespanden...

Lørdag var vi til føsdag hos mit gudbarn og der spiste jeg 1 bolle og 1 lille stykke lagkage og så nogle gulerødder og agurker.. Og så endte vi sørme med at kører til kæresten bror til aftensmad og lidt is til dessert..

Idag har jeg så været til spinning i formiddags og ellers på pulver resten af dagen.. Til trods for at vi igen idag har været til føsdag med boller og kage... Men spiste ikke noget... :)

Er du gået igang med 5:2 kuren???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De der weekender er bare dyre på kaloriekontoen. Jeg kan se, du også kæmper i weekenderne.. Men mega sejt, du ikke tog noget i dag! :)

Hvad siger dine omgivelser til dit pulver?

Jeg har været lidt on and off på 5:2. Jeg startede med det i efteråret, men gik så lidt fra det igen. Nu prøver jeg så at få sat det i system igen, så jeg kan gøre det fast to gange om ugen. Det er virkelig nemt, kræver bare lidt planlægning :)

På tirsdag melder jeg mig ind i fitness igen. I morgen skal vi endelig ind og se vores bryllupslokaler, og derefter spise hos mine svigerforældre. Tirsdag aften skal vi mødes med præsten :)

I dag har vi fået lavet vaser og lys. Nu er det sgu snart den 17. maj..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen mine omgivelser siger ikke så meget.. Tror de har accepteret at det er mit valg og sådan jeg vil gøre det på... :wink:

Synes dog den har været hård at komme igennem idag, tankerne har konstant kredset om ting jeg gerne ville spise, og kunne ikke holde mig fra kakao mandler, lidt slik og 1 stykke chokolade.. og så en skive toastbrød med ketchup da jeg ordnede mad til manden.. :oops:

Håber dagen imorgen går bedre og det hjælper at jeg også skal træne...

ja den 17 maj kommer hurtigt... Jeg har føsdag den 16 maj, og tæller også lidt ned til det.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger...

Jeg melder mig også lige på herinde... Jeg vil SÅ gerne nå at tabe mig inden vores bryllup i august... havde oprindeligt tabt 15 kg, men de er begyndt at snige sig på igen... :/
Jeg har kørt lidt on-off med 5:2 kuren også, men er hurtigt faldet i hvis jeg har planer på en fastedag... og nogle uger har det bare ikke kunnet lade sig gøre at rykke rundt på dagene...

Men nu skal den have en skalle, og vil gerne igang med min træning igen... Håber der med det gode vejr også følger lidt mere overskud... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger...

Jeg melder mig også lige på herinde... Jeg vil SÅ gerne nå at tabe mig inden vores bryllup i august... havde oprindeligt tabt 15 kg, men de er begyndt at snige sig på igen... :/

Jeg har kørt lidt on-off med 5:2 kuren også, men er hurtigt faldet i hvis jeg har planer på en fastedag... og nogle uger har det bare ikke kunnet lade sig gøre at rykke rundt på dagene...

Men nu skal den have en skalle, og vil gerne igang med min træning igen... Håber der med det gode vejr også følger lidt mere overskud... :)

Rigtig meget velkommen til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det vist ved at være tid til en opdatering.

Min kæreste og jeg talte i mandags om, at jeg måske ikke indtager nok kalorier, og at min krop måske derfor er i dvale-tilstand, som den jo gør helt automatisk. Derfor har jeg i denne uge ædt som et svin. Resultat: vægten siger HELT det samme.. Hvad så? Hmmmmm...

Til gengæld har jeg fået gang i min træning, så det er bare fantastisk!

Nu overvejer jeg, om jeg skal hoppe tilbage på Fit På 100 Dage. Jeg følger stadig med i gruppen på facebook, og hold nu op, nogle flotte resultater. Åh, jeg synes, det er sådan en jungle, og jeg hader, at jeg nu er blevet sådan en, der surfer rundt i mellem alle mulige forskellige kure :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger...

Jeg melder mig også lige på herinde... Jeg vil SÅ gerne nå at tabe mig inden vores bryllup i august... havde oprindeligt tabt 15 kg, men de er begyndt at snige sig på igen... :/

Jeg har kørt lidt on-off med 5:2 kuren også, men er hurtigt faldet i hvis jeg har planer på en fastedag... og nogle uger har det bare ikke kunnet lade sig gøre at rykke rundt på dagene...

Men nu skal den have en skalle, og vil gerne igang med min træning igen... Håber der med det gode vejr også følger lidt mere overskud... :)

Rigtig meget velkommen til :)

Rigtig mange tak... ! :D Lige de her dage står det godt nok stille.. men jeg kæmper så også med rigtig stærke menses smerter for tiden... :/ Så lige de dage hvor jeg ligger med kramper, kvalme og rygsmerter er lysten ikke så stor til at tænke i slankekur... Til gengæld har jeg nu meldt mig på nogle fitness hold med en veninde, så det håber jeg bliver en god start... :)

Så er det vist ved at være tid til en opdatering.

Min kæreste og jeg talte i mandags om, at jeg måske ikke indtager nok kalorier, og at min krop måske derfor er i dvale-tilstand, som den jo gør helt automatisk. Derfor har jeg i denne uge ædt som et svin. Resultat: vægten siger HELT det samme.. Hvad så? Hmmmmm...

Til gengæld har jeg fået gang i min træning, så det er bare fantastisk!

Nu overvejer jeg, om jeg skal hoppe tilbage på Fit På 100 Dage. Jeg følger stadig med i gruppen på facebook, og hold nu op, nogle flotte resultater. Åh, jeg synes, det er sådan en jungle, og jeg hader, at jeg nu er blevet sådan en, der surfer rundt i mellem alle mulige forskellige kure :(

Hvis du har tabt dig ved kun at ændre i din kost, rammer du på et tidspunkt et platau, hvor du ikke rigtig kan tabe dig mere... så er det nemlig træningen nok skal startes eller intensiveres... :) Så det er jo super godt hvis du er kommet igang med det, så skal vægttabet nok begynde igen... :)

Nu ved jeg jo ikke hvor meget du har tabt dig og hvad du har gjort for det, men synes da det lyder som om du klarer det super godt! :D :D :D

Det er inspirerende og meget motiverende at følge med og se andre der KAN gøre det synes jeg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå lige en update herfra... Havde en RIGTIG skidt dag igår... :/ hmm... det er ikke nemt når man bare ligger derhjemme og har det rigtig skidt... Men vægten imorges sagde da -0,5 kg... Det er bedre end ingenting ;)

Idag har jeg det lidt bedre og har fastedag på 5:2 kuren... fik noget at spise kl. 13.30 : 2 æg, 2 riskiks, 2 tomater og en stor gulerod...(250 kcal) ikke et vildt sindsoprivende måltid, men blev da mæt :wink: Senere idag skal jeg ud og træne, så indtil da står den på masser af kaffe og smøger :/ (Dem håber jeg på at kvitte når træningen kommer op at køre igen)

Er der andre herinde der følger 5:2 kuren, andre kure eller bare regulær kostomlægning?? Det nemme ved 5:2 synes jeg er at man ikke skal tælle kalorier konstant.. Det har jeg ikke rygrad til... :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kørte 5:2 i efteråret og var glad for det. Jeg har brug for et hurtigt vægttab nu, så kører den ikke sådan rigtigt.

Jeg har fået godt gang i min træning nu. Det er virkelig fedt! Jeg løber længere og længere på 20 min, og det føles skønt. Til gengæld står vægten fuldstændig stille! 85,5. Ret langt fra de 84,1 jeg var nede på for nylig :( Det kommer forhåbentlig nu... Jeg er bange for, mit rygestop har spillet ind på vægten. Det er sgu træls...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kørte 5:2 i efteråret og var glad for det. Jeg har brug for et hurtigt vægttab nu, så kører den ikke sådan rigtigt.

Jeg har fået godt gang i min træning nu. Det er virkelig fedt! Jeg løber længere og længere på 20 min, og det føles skønt. Til gengæld står vægten fuldstændig stille! 85,5. Ret langt fra de 84,1 jeg var nede på for nylig :( Det kommer forhåbentlig nu... Jeg er bange for, mit rygestop har spillet ind på vægten. Det er sgu træls...

Ja okay, så kan jeg godt se den ikke fungerer... Jeg har stadig 5 mdr. så tænker den er fin at starte ud på, så jeg kan komme stille og roligt igang igen...

Hmm det lyder da godt nok frustrerende... Jeg kan sagtens sætte mig ind i det.. Jeg tabte mig 6 kg da jeg begyndte at ryge, og det har gjort at jeg virkelig frygter de berømte ryge-stop-kilo når jeg engang stopper... :(

Men mener bare jeg har læst mig frem til at rygestop kun vil medføre vægtstigning, hvis man giver efter for den ekstra appetit man får, når smøgerne ikke længere holder appetitten nede....

Det giver egentlig meget god mening i mit hovede, da jeg tydeligt kan mærke at smøgerne sænker min appetit væsentligt...

Men nu ved jeg jo ikke hvordan rygestoppet har påvirket dig ? :/ Har du prøvet at skrive maddagbog og følge med i hvor meget du egentlig spiser, hvad og hvornår? Så kan du både se om du får for meget eller for lidt...

Men som du skriver tidligere kan det jo være du har skåret for meget væk, hvis du ikke får de daglige sunde fedtstoffer du skal have?

Personligt hader jeg at skrive maddagbog, men det er da lidt af en øjenåbner må jeg nok indrømme... :/

Nu skriver jeg bare mine tanker omkring det... Håber jeg er okay ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror selv, rygestoppet har sat mit vægttab lidt i stå. Men hold nu op, hvor er det fedt at være ikke-ryger nu! Bare følelsen, når jeg er på løbebåndet :)

Jeg har tabt mig to dage i streg, så nu har jeg sat NY REKORD: 84,0!!!! Har ellers altid nået til 84,1 og så taget på igen.

Jeg har fået lov til at spise min egen mad i børnehaven, så det hjælper noget på det, at jeg ikke bliver tvunget til at spise ris, pasta, rugbrød osv.

Iiih, hvor er jeg glad!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået! Så går det jo den rigtige vej igen!! :)
Ja, jeg ville ønske jeg havde rygrad til at stoppe, samtidig med at skulle have rygrad til at holde gang i både kost og motion ;).. Mon ikke det lykkes en dag... :)

Hehe du er også pædagog?? :) Men ja det er da NOGET nemmere når man selv kan kontrollere hvad man får at spise... :)

Jeg har fastedag igen idag... Er lidt spændt på hvordan aftenens træning går... Det er et hold jeg har prøvet én gang før, og der var jeg ved at dø!! :blink: Så det bliver spændende på tom mave...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig også på banen. Jeg vil gerne tabe 20 kg inden d.28/6-14.

Jeg tog 23 kg på i min graviditet og kom ikke igang med at tabe dem lige efter (troede jeg kunne amme fedtet væk) NOT!!!

Jeg var godt klar over at der skulle ske noget, men motivationen var der bare ikke... Først sidst i januar, da jeg fandt "kjolen" kom krigeren op i mig.. Nu skulle det være og bestilte med vilje kjolen for lille.. Og det går rigtig godt!

Jeg løber 4-5 gange om ugen og styrketræner de andre dage... Jeg spiser sundt og holder mig fra pasta, ris, brød, kartofler, slik og kage.

Jeg har på 7 uger tabt 8,5 kg og jeg er blevet 12 cm mindre i taljen.. Jeg kan ikke få armene ned lige pt :D

Jeg har tidligere prøvet at tabe 35 kg, så jeg ved hvad der skal til... Det er bare surt at jeg skal igennem det en gang til... Forhåbentlig den sidste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig også på banen. Jeg vil gerne tabe 20 kg inden d.28/6-14.

Jeg tog 23 kg på i min graviditet og kom ikke igang med at tabe dem lige efter (troede jeg kunne amme fedtet væk) NOT!!!

Jeg var godt klar over at der skulle ske noget, men motivationen var der bare ikke... Først sidst i januar, da jeg fandt "kjolen" kom krigeren op i mig.. Nu skulle det være og bestilte med vilje kjolen for lille.. Og det går rigtig godt!

Jeg løber 4-5 gange om ugen og styrketræner de andre dage... Jeg spiser sundt og holder mig fra pasta, ris, brød, kartofler, slik og kage.

Jeg har på 7 uger tabt 8,5 kg og jeg er blevet 12 cm mindre i taljen.. Jeg kan ikke få armene ned lige pt :D

Jeg har tidligere prøvet at tabe 35 kg, så jeg ved hvad der skal til... Det er bare surt at jeg skal igennem det en gang til... Forhåbentlig den sidste :)

Hvor er det sejt gået! Kan sagtens forstå du er stolt af dig selv, det har du god grund til! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen. Jeg vil gerne tabe 20 kg inden d.28/6-14.

Jeg tog 23 kg på i min graviditet og kom ikke igang med at tabe dem lige efter (troede jeg kunne amme fedtet væk) NOT!!!

Jeg var godt klar over at der skulle ske noget, men motivationen var der bare ikke... Først sidst i januar, da jeg fandt "kjolen" kom krigeren op i mig.. Nu skulle det være og bestilte med vilje kjolen for lille.. Og det går rigtig godt!

Jeg løber 4-5 gange om ugen og styrketræner de andre dage... Jeg spiser sundt og holder mig fra pasta, ris, brød, kartofler, slik og kage.

Jeg har på 7 uger tabt 8,5 kg og jeg er blevet 12 cm mindre i taljen.. Jeg kan ikke få armene ned lige pt :D

Jeg har tidligere prøvet at tabe 35 kg, så jeg ved hvad der skal til... Det er bare surt at jeg skal igennem det en gang til... Forhåbentlig den sidste :)

Velkommen til! Og stort tillykke!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig også på banen. Jeg vil gerne tabe 20 kg inden d.28/6-14.

Jeg tog 23 kg på i min graviditet og kom ikke igang med at tabe dem lige efter (troede jeg kunne amme fedtet væk) NOT!!!

Jeg var godt klar over at der skulle ske noget, men motivationen var der bare ikke... Først sidst i januar, da jeg fandt "kjolen" kom krigeren op i mig.. Nu skulle det være og bestilte med vilje kjolen for lille.. Og det går rigtig godt!

Jeg løber 4-5 gange om ugen og styrketræner de andre dage... Jeg spiser sundt og holder mig fra pasta, ris, brød, kartofler, slik og kage.

Jeg har på 7 uger tabt 8,5 kg og jeg er blevet 12 cm mindre i taljen.. Jeg kan ikke få armene ned lige pt :D

Jeg har tidligere prøvet at tabe 35 kg, så jeg ved hvad der skal til... Det er bare surt at jeg skal igennem det en gang til... Forhåbentlig den sidste :)

Velkommen til! Og stort tillykke!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I bare seje allesammen!! Jeg bliver lidt misundelig.

Jeg har taget et kilo på i dag. Jeg ved godt, man ikke kan regne med det som sådan, men det virker bedst for mig at veje mig hver dag.

Jeg var ved lægen i onsdags, fordi jeg har lidt rigtig meget af svimmelhed, kvalme, hovedpine osv. Hun sagde, at jeg måske havde for lavt stofskifte. Det ville virkelig give mening for mig! Jeg har før tabt mig 15 kilo, og der var det absolut ikke så svært, som det er nu. Nu venter jeg spændt på svar på mine blodprøver.

Min kæreste er godtnok svær at få lokket med i motionscentret. Jeg tror, jeg har spurgt ham hver dag, men han siger altid nej. Han var ellers også kommet ind i en rigtig god rutine, og var begyndt at tænke på, hvordan han kunne få sin krop til at se ud. Han er absolut ikke tyk, men han ville godt være mere trænet. Desværre kom han ud af rutinen, og nu kan han slet ikke komme i gang igen. Derfor er det bare ekstra vigtigt, at jeg træner lige efter arbejde!

Og apropos arbejde.. Jeg er uddannet lærer, men sagde op og startede derefter i praktik i en børnehave mhp at blive pædagog. Nu har jeg så besluttet mig for at stoppe praktikken da det er et sted, jeg ikke kan holde ud at være. Jeg har meldt mig syg i dag, og så må vi lige se, hvad der sker. Jeg begynder at sende ansøgninger til nogle midlertidige Jobs i dag, og så håber jeg at komme ind på kandidat til sommer - jeg har allerede søgt. Puha, jeg synes, det er svært, at jeg pludselig ikke ved, hvad jeg vil....

Sikke en lang smøre - det beklager jeg! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I bare seje allesammen!! Jeg bliver lidt misundelig.

Jeg har taget et kilo på i dag. Jeg ved godt, man ikke kan regne med det som sådan, men det virker bedst for mig at veje mig hver dag.

Jeg var ved lægen i onsdags, fordi jeg har lidt rigtig meget af svimmelhed, kvalme, hovedpine osv. Hun sagde, at jeg måske havde for lavt stofskifte. Det ville virkelig give mening for mig! Jeg har før tabt mig 15 kilo, og der var det absolut ikke så svært, som det er nu. Nu venter jeg spændt på svar på mine blodprøver.

Min kæreste er godtnok svær at få lokket med i motionscentret. Jeg tror, jeg har spurgt ham hver dag, men han siger altid nej. Han var ellers også kommet ind i en rigtig god rutine, og var begyndt at tænke på, hvordan han kunne få sin krop til at se ud. Han er absolut ikke tyk, men han ville godt være mere trænet. Desværre kom han ud af rutinen, og nu kan han slet ikke komme i gang igen. Derfor er det bare ekstra vigtigt, at jeg træner lige efter arbejde!

Og apropos arbejde.. Jeg er uddannet lærer, men sagde op og startede derefter i praktik i en børnehave mhp at blive pædagog. Nu har jeg så besluttet mig for at stoppe praktikken da det er et sted, jeg ikke kan holde ud at være. Jeg har meldt mig syg i dag, og så må vi lige se, hvad der sker. Jeg begynder at sende ansøgninger til nogle midlertidige Jobs i dag, og så håber jeg at komme ind på kandidat til sommer - jeg har allerede søgt. Puha, jeg synes, det er svært, at jeg pludselig ikke ved, hvad jeg vil....

Sikke en lang smøre - det beklager jeg! :)

Uha det lyder da træls med svimmelhed, kvalme og hovedpine... Kender det godt... Jeg får det så bare fordi jeg dehydrerer meget nemt, og er ikke god nok til at få drukket vand, så det er jo lidt min egen skyld ;)

Ja stedet man er har kæmpe betydning for om man kan holde ud at blive i det.. Lige pt. søger jeg job (Er uddannet pædagog), er der er dælme ikke meget at komme efter, med den nye skolereform.. Så jeg overvejer også kandidaten... I pædagogisk psykologi...

Hvilken kandidat vil du tage?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til nye... :bearhug:

Her er der den sidste uge røget 2,1 kg... :bunny_4::bunny_4::bunny_4::wink::wink::wink::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Mange tak! Det er godt nok sejt gået på en uge! :) I Sidste uge tabte jeg 1,7 kg... Idag kæmper jeg med ømme muskler efter træningen igår... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I bare seje allesammen!! Jeg bliver lidt misundelig.

Jeg har taget et kilo på i dag. Jeg ved godt, man ikke kan regne med det som sådan, men det virker bedst for mig at veje mig hver dag.

Jeg var ved lægen i onsdags, fordi jeg har lidt rigtig meget af svimmelhed, kvalme, hovedpine osv. Hun sagde, at jeg måske havde for lavt stofskifte. Det ville virkelig give mening for mig! Jeg har før tabt mig 15 kilo, og der var det absolut ikke så svært, som det er nu. Nu venter jeg spændt på svar på mine blodprøver.

Min kæreste er godtnok svær at få lokket med i motionscentret. Jeg tror, jeg har spurgt ham hver dag, men han siger altid nej. Han var ellers også kommet ind i en rigtig god rutine, og var begyndt at tænke på, hvordan han kunne få sin krop til at se ud. Han er absolut ikke tyk, men han ville godt være mere trænet. Desværre kom han ud af rutinen, og nu kan han slet ikke komme i gang igen. Derfor er det bare ekstra vigtigt, at jeg træner lige efter arbejde!

Og apropos arbejde.. Jeg er uddannet lærer, men sagde op og startede derefter i praktik i en børnehave mhp at blive pædagog. Nu har jeg så besluttet mig for at stoppe praktikken da det er et sted, jeg ikke kan holde ud at være. Jeg har meldt mig syg i dag, og så må vi lige se, hvad der sker. Jeg begynder at sende ansøgninger til nogle midlertidige Jobs i dag, og så håber jeg at komme ind på kandidat til sommer - jeg har allerede søgt. Puha, jeg synes, det er svært, at jeg pludselig ikke ved, hvad jeg vil....

Sikke en lang smøre - det beklager jeg! :)

Uha det lyder da træls med svimmelhed, kvalme og hovedpine... Kender det godt... Jeg får det så bare fordi jeg dehydrerer meget nemt, og er ikke god nok til at få drukket vand, så det er jo lidt min egen skyld ;)

Ja stedet man er har kæmpe betydning for om man kan holde ud at blive i det.. Lige pt. søger jeg job (Er uddannet pædagog), er der er dælme ikke meget at komme efter, med den nye skolereform.. Så jeg overvejer også kandidaten... I pædagogisk psykologi...

Hvilken kandidat vil du tage?

Jeg har søgt generel pædagogik, Pæd sociologi, Pæd psyk og Pæd filosofi. Jeg håber på at komme ind på smag dem, men har ikke så højt snit. Kom dog ind på pædagogisk filosofi sidste år.

Den skolereform er jo lort for alle!! Jeg bliver så hidsig over det! Det går jo ikke kun ud over lærerne! Stakkels jer pædagoger, som bliver ofret!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I bare seje allesammen!! Jeg bliver lidt misundelig.

Jeg har taget et kilo på i dag. Jeg ved godt, man ikke kan regne med det som sådan, men det virker bedst for mig at veje mig hver dag.

Jeg var ved lægen i onsdags, fordi jeg har lidt rigtig meget af svimmelhed, kvalme, hovedpine osv. Hun sagde, at jeg måske havde for lavt stofskifte. Det ville virkelig give mening for mig! Jeg har før tabt mig 15 kilo, og der var det absolut ikke så svært, som det er nu. Nu venter jeg spændt på svar på mine blodprøver.

Min kæreste er godtnok svær at få lokket med i motionscentret. Jeg tror, jeg har spurgt ham hver dag, men han siger altid nej. Han var ellers også kommet ind i en rigtig god rutine, og var begyndt at tænke på, hvordan han kunne få sin krop til at se ud. Han er absolut ikke tyk, men han ville godt være mere trænet. Desværre kom han ud af rutinen, og nu kan han slet ikke komme i gang igen. Derfor er det bare ekstra vigtigt, at jeg træner lige efter arbejde!

Og apropos arbejde.. Jeg er uddannet lærer, men sagde op og startede derefter i praktik i en børnehave mhp at blive pædagog. Nu har jeg så besluttet mig for at stoppe praktikken da det er et sted, jeg ikke kan holde ud at være. Jeg har meldt mig syg i dag, og så må vi lige se, hvad der sker. Jeg begynder at sende ansøgninger til nogle midlertidige Jobs i dag, og så håber jeg at komme ind på kandidat til sommer - jeg har allerede søgt. Puha, jeg synes, det er svært, at jeg pludselig ikke ved, hvad jeg vil....

Sikke en lang smøre - det beklager jeg! :)

Uha det lyder da træls med svimmelhed, kvalme og hovedpine... Kender det godt... Jeg får det så bare fordi jeg dehydrerer meget nemt, og er ikke god nok til at få drukket vand, så det er jo lidt min egen skyld ;)

Ja stedet man er har kæmpe betydning for om man kan holde ud at blive i det.. Lige pt. søger jeg job (Er uddannet pædagog), er der er dælme ikke meget at komme efter, med den nye skolereform.. Så jeg overvejer også kandidaten... I pædagogisk psykologi...

Hvilken kandidat vil du tage?

Jeg har søgt generel pædagogik, Pæd sociologi, Pæd psyk og Pæd filosofi. Jeg håber på at komme ind på smag dem, men har ikke så højt snit. Kom dog ind på pædagogisk filosofi sidste år.

Den skolereform er jo lort for alle!! Jeg bliver så hidsig over det! Det går jo ikke kun ud over lærerne! Stakkels jer pædagoger, som bliver ofret!

Årh det lyder spændende - Jeg krydser fingre ;)

Ja, det er noget værre lort! Der er rigtig mange pædagoger der mister jobs lige nu fordi institutionerne ikke aner hvad fanden der skal ske... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh det lyder spændende - Jeg krydser fingre ;)

Ja, det er noget værre lort! Der er rigtig mange pædagoger der mister jobs lige nu fordi institutionerne ikke aner hvad fanden der skal ske... :(

Ja, og så alle dem som pludselig har et helt andet job end det de troede. Er spændt på hvordan det ender.

Hvor bor du henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Årh det lyder spændende - Jeg krydser fingre ;)

Ja, det er noget værre lort! Der er rigtig mange pædagoger der mister jobs lige nu fordi institutionerne ikke aner hvad fanden der skal ske... :(

Ja, og så alle dem som pludselig har et helt andet job end det de troede. Er spændt på hvordan det ender.

Hvor bor du henne?

Jeg bor i Herning... Leder lige nu efter noget virksomhedspraktik så man måske kan få foden indenfor i nogle flere institutioner ... Men hvis man tager en kandidat har man jo lige to år yderligere i uddannelsessystemet ... Så kan man jo håbe arbejdsmarkedet ser bedre ud til den tid :)

Hvor bor du? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer