britsen914

Vielsesringe...

12 indlæg i dette emne

Hej alle I søde bridezillas...

Jeg ville bare høre jer, hvor har I købt jeres vielsesringe og hvad er de lavet af?

Er noget så meget i tvivl... En af mine veninders mand, super dygtig indenfor smykkeverdenen anbefaler platin ringe.... Men *host host* det er ikke just SU venligt..

Så vil blive glad hvis jeg må se jeres, høre hvor de er købt og hvad de er lavet af.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores, som vi ikke har fået hjem endnu, er af hvidguld. Eftersom manden min ikke ville have alm guld, og titanium aldrig kan ændres i størrelse igen. Så derfor hvidguld. Man betaler så også lidt ekstra for det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I har ikke fået vores endnu, men de er af 14 k. hvidguld. De er ret brede og rå i overfladen - nærmest hævlet. Der er desuden diamanter i min. Vi valgte brede ringe, da vi kæreste synes at det blev for "fimset" til ham med en smal ring. De er meget dyre (også dyrere end jeg umiddelbart ville bruge på ringe) men vi var ikke i tvivl. Vi har så aftalt, at vi dropper morgengaver ☺

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ringe er i gul guld 14 karat med 10 brillianter i min ring. Den er købt i 123gold.de i Kiel og har kostet lige under 13000 kr :) Vi er også på SU, men gik laaaaaangt over budget på ringene, fordi vi ville have at de skulle være perfekte, vi regner jo med at bruge dem i mindst 50 år :biggrin:

post-61031-0-41558900-1380005581_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke fået vores endnu, men er ved at få dem udarbejdet ved en guldsmed, Egeart.

De skal være i hvidguld. Min - en alliance ring - 14 karat, 3,9mm bred og 1*0,11 ct W SI. H2Bs 8 k og 5,7 mm. Han er håndværker og 8 k er hårdere - men farven slides hurtigere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er 14 karat guld og fra Aveny, pt på tilbud med 25%

800_14_PAR-01.jpg

Jeg er meget glad for min "simple" ring. Den kan dreje rundt, uden det gør noget.

Og den er i et klassisk og tidsløst design.

Vh Lene

Redigeret af Leras
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min forlovelsesring er titanium med 3 små brillianter - vi ved ikke helt med vielsesringe, da min H2B helst ikke vil gå med ring, men nu må vi se om jeg ikke får ham overtalt til at finde et par enkle ringe, muligvis i hvidguld kombineret med titanium :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kigger på ringe i hvidguld, titanium eller keramik...

Vi har forlovelsesringe i titanium... Jeg har prøvet at overtale manden til bare at bruge sin forlovelsesring og så lade mig købe en vielsesring - som tilgengæld er dyrere end hvis vi sq have to? Han vil dog gerne have en vielsesring også?! :/ ;) mænd altså!

Nu må vi se... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min vielsesring kommer fra Diamanten i Aarhus, er i 18 karat hvidguld med i alt 0,28 ct. top wesselton diamanter. Jeg ville egentlig helst have haft en i 14 karat, men de har kun den ene ring, så det blev den. Den kostede 7700.

H2B's ring kommer til at være af tungsten. Han er ikke så krævende (som mig :floejt: ), og vil bare gerne have en simpel ring, som ikke kommer til skade af hans relativt fysiske arbejde. Den koster lige omkring 500 kroner

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer