Backkat85

T & K 7-9-13 - Pynt på væggen + GOD nyhed!

163 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastiske billeder - Jeg storelsker det hvor han har dig i sine arme og kjolen synes meeeeget længere en dig (Du ved, mig og mine kontraster) Og det hvor du sidder selv på græsplænen og hvor I går side om side og man virkelig kan se højdeforskellen... og.... og... og... Skønne billeder!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastiske billeder - Jeg storelsker det hvor han har dig i sine arme og kjolen synes meeeeget længere en dig (Du ved, mig og mine kontraster) Og det hvor du sidder selv på græsplænen og hvor I går side om side og man virkelig kan se højdeforskellen... og.... og... og... Skønne billeder!!!

Hehe tak :) Ja du er sjov med dine kontraster ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige en god nyhed!

Til de af jer der fulgte med i min bryllups-planlægning, kan I måske huske at jeg i marts pludselig blev gravid, efter at have smidt p-pillerne i februar, og derfor ville være 6 måneder henne til brylluppet.. Men mistede i uge 7, så lykken varede kort..

Men - se lige hvad der gemmer sig i min mave nu!! :)

Er 13+2 i dag! :)

post-62448-0-99595500-1387137480_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor dejligt for jer :) stort tillykke :) det er da næsten lige før bettefisen er lavet på bryllupsnatten ;)

Mange tak, skal du have! Tja, men for at være mindst lige så romantisk!: Den er lavet på bryllupsrejsen ;) Så er lavet i Tyrkiet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor dejligt for jer :) stort tillykke :) det er da næsten lige før bettefisen er lavet på bryllupsnatten ;)

Mange tak, skal du have! Tja, men for at være mindst lige så romantisk!: Den er lavet på bryllupsrejsen ;) Så er lavet i Tyrkiet :)

hvor dejligt for jer :) stort tillykke :) det er da næsten lige før bettefisen er lavet på bryllupsnatten ;)

Mange tak, skal du have! Tja, men for at være mindst lige så romantisk!: Den er lavet på bryllupsrejsen ;) Så er lavet i Tyrkiet :)

Hihi det er da romantisk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor dejligt for jer :) stort tillykke :) det er da næsten lige før bettefisen er lavet på bryllupsnatten ;)

Mange tak, skal du have! Tja, men for at være mindst lige så romantisk!: Den er lavet på bryllupsrejsen ;) Så er lavet i Tyrkiet :)

hvor dejligt for jer :) stort tillykke :) det er da næsten lige før bettefisen er lavet på bryllupsnatten ;)

Mange tak, skal du have! Tja, men for at være mindst lige så romantisk!: Den er lavet på bryllupsrejsen ;) Så er lavet i Tyrkiet :)

Hihi det er da romantisk :)

Jaa, synes jeg bestemt også.. Og især fordi vi havde snakket om hvornår det barn vi engang skulle have ville få fødselsdag, da den vi mistede havde termin 8 december.. Jeg sagde så at jeg gerne ville have en i juni, pga den gode sommermåned til fødselsdage osv (ja man har jo lov til drømme og selvfølgelig var det også sagt i sjov - babyen er meget ønsket, så den skulle jo selvfølgelig komme lige når den havde lyst), så den skulle jo laves i september..

Og ja, det blev den så! Og har termin 20 juni :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer