Rakama

Rakama 02.08.14 - efterspørgsel på kageopsats

439 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt med god service! Og hvor har de mange flotte farver at vælge imellem! Og super cool at man kan prøve dem først for at tjekke størrelse det er da service der vil noget! Dejligt de endelige langt om længe er kommet, og de ser bestemt ud til at have været ventetiden værd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser de altså bare godt ud. Super.! Kan du ikke hapse et hvor du har skoene på? Jeg spørger bare fordi jeg gerne vil have en rigtig fornemmelse af skoene på et virkeligt menneske. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser de altså bare godt ud. Super.! Kan du ikke hapse et hvor du har skoene på? Jeg spørger bare fordi jeg gerne vil have en rigtig fornemmelse af skoene på et virkeligt menneske. :)

Her kommer så det efterspurgte billede, hvor skoene er på mine fusser.. I må lige undskylde de vinter blege tæer :tunge:

post-69471-0-89025400-1394986058_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for fotoet. Det var en stor hjælp for mig. Så godt at få en fornemmelse af dem. Jeg synes stadig at skoene er så flotte, men jeg har fundet en anden løsning som jeg tror jeg springer på i stedet. :)

-Og vær du kun glad for vinterfarven.. så kan du jo se forskellen til sommer haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for fotoet. Det var en stor hjælp for mig. Så godt at få en fornemmelse af dem. Jeg synes stadig at skoene er så flotte, men jeg har fundet en anden løsning som jeg tror jeg springer på i stedet. :)

-Og vær du kun glad for vinterfarven.. så kan du jo se forskellen til sommer haha

Synes også selv at skoene er rigtig flotte, er rigtig glade for dem :cheerleader3:

Ja, håber der kan nå at komme noget sol på fusserne (og resten af kroppen) inden brylluppet.. Så satser på en dansk sommer lig den sidste år, og ikke en traditionel dansk sommer :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser de altså bare godt ud. Super.! Kan du ikke hapse et hvor du har skoene på? Jeg spørger bare fordi jeg gerne vil have en rigtig fornemmelse af skoene på et virkeligt menneske. :)

Her kommer så det efterspurgte billede, hvor skoene er på mine fusser.. I må lige undskylde de vinter blege tæer :tunge:

Ej hvor er de bare hammer fine! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da H2B havde fået til opgave at stå for transporten fra kirken til fotolocation og tilbage til festen, da han en af hans kollegaer er tidligere medlem af amerikanerbil klubben i Skive. Og den vej igennem fik H2B et par nummerer til nogle stykker der kører bryllup kørsel, og er endt med at reservere denne smarte flyder af en Cadillac.

Det er en Cadillac DeVille Convertible 472 fra 1968

Så nu kan der sættes endnu et kryds på to do listen :biggrin:

Lækker lækker øse! Det bliver så godt ! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da H2B havde fået til opgave at stå for transporten fra kirken til fotolocation og tilbage til festen, da han en af hans kollegaer er tidligere medlem af amerikanerbil klubben i Skive. Og den vej igennem fik H2B et par nummerer til nogle stykker der kører bryllup kørsel, og er endt med at reservere denne smarte flyder af en Cadillac.

Det er en Cadillac DeVille Convertible 472 fra 1968

Så nu kan der sættes endnu et kryds på to do listen :biggrin:

Lækker lækker øse! Det bliver så godt ! :loveshower:

Ja, glæder mig vildt til at få en køretur i sådan en klassiker :wink:

Har aldrig kørt i nogen form for speciel bil, som jeg vil mene at denne er, så selvom H2B mente at vi bare kunne køre i en af vores egne, holdt jeg på at det skulle være lidt specielt.. Hvornår har man ellers en god undskyldning, for at kører i sådan en fed øse :tunge:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da H2B havde fået til opgave at stå for transporten fra kirken til fotolocation og tilbage til festen, da han en af hans kollegaer er tidligere medlem af amerikanerbil klubben i Skive. Og den vej igennem fik H2B et par nummerer til nogle stykker der kører bryllup kørsel, og er endt med at reservere denne smarte flyder af en Cadillac.

Det er en Cadillac DeVille Convertible 472 fra 1968

Så nu kan der sættes endnu et kryds på to do listen :biggrin:

Lækker lækker øse! Det bliver så godt ! :loveshower:

Ja, glæder mig vildt til at få en køretur i sådan en klassiker :wink:

Har aldrig kørt i nogen form for speciel bil, som jeg vil mene at denne er, så selvom H2B mente at vi bare kunne køre i en af vores egne, holdt jeg på at det skulle være lidt specielt.. Hvornår har man ellers en god undskyldning, for at kører i sådan en fed øse :tunge:

Ja lige præcis! :tunge: jeg har en gang for MANGE år siden kørt i en meget stor cadillac, sådan en rigtig amerikaner slæde … Årh det var top fedt.. folk gloede jo helt vildt.. :D - Jeg tror jeg har været 10 år eller sådan noget, det var min venindes far der havde den, så når vi var på camping og skulle på shoppingtur så gjorde vi det med stil :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da H2B havde fået til opgave at stå for transporten fra kirken til fotolocation og tilbage til festen, da han en af hans kollegaer er tidligere medlem af amerikanerbil klubben i Skive. Og den vej igennem fik H2B et par nummerer til nogle stykker der kører bryllup kørsel, og er endt med at reservere denne smarte flyder af en Cadillac.

Det er en Cadillac DeVille Convertible 472 fra 1968

Så nu kan der sættes endnu et kryds på to do listen :biggrin:

Lækker lækker øse! Det bliver så godt ! :loveshower:

Ja, glæder mig vildt til at få en køretur i sådan en klassiker :wink:

Har aldrig kørt i nogen form for speciel bil, som jeg vil mene at denne er, så selvom H2B mente at vi bare kunne køre i en af vores egne, holdt jeg på at det skulle være lidt specielt.. Hvornår har man ellers en god undskyldning, for at kører i sådan en fed øse :tunge:

Ja lige præcis! :tunge: jeg har en gang for MANGE år siden kørt i en meget stor cadillac, sådan en rigtig amerikaner slæde … Årh det var top fedt.. folk gloede jo helt vildt.. :D - Jeg tror jeg har været 10 år eller sådan noget, det var min venindes far der havde den, så når vi var på camping og skulle på shoppingtur så gjorde vi det med stil :tunge:

Glæder mig også lidt til det der med at blive kikket efter.. For det er jo noget man et eller andet sted gør automatisk, altså kikker efter bilen, når det er sådan en amerikaner slæde eller en anden form for veteranbil. Vi skal desuden vies ude i det område jeg er vokset op, og der kender alle jo næsten hinanden, så det gør bare det hele endnu mere spændene :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da H2B havde fået til opgave at stå for transporten fra kirken til fotolocation og tilbage til festen, da han en af hans kollegaer er tidligere medlem af amerikanerbil klubben i Skive. Og den vej igennem fik H2B et par nummerer til nogle stykker der kører bryllup kørsel, og er endt med at reservere denne smarte flyder af en Cadillac.

Det er en Cadillac DeVille Convertible 472 fra 1968

Så nu kan der sættes endnu et kryds på to do listen :biggrin:

Lækker lækker øse! Det bliver så godt ! :loveshower:

Ja, glæder mig vildt til at få en køretur i sådan en klassiker :wink:

Har aldrig kørt i nogen form for speciel bil, som jeg vil mene at denne er, så selvom H2B mente at vi bare kunne køre i en af vores egne, holdt jeg på at det skulle være lidt specielt.. Hvornår har man ellers en god undskyldning, for at kører i sådan en fed øse :tunge:

Ja lige præcis! :tunge: jeg har en gang for MANGE år siden kørt i en meget stor cadillac, sådan en rigtig amerikaner slæde … Årh det var top fedt.. folk gloede jo helt vildt.. :D - Jeg tror jeg har været 10 år eller sådan noget, det var min venindes far der havde den, så når vi var på camping og skulle på shoppingtur så gjorde vi det med stil :tunge:

Glæder mig også lidt til det der med at blive kikket efter.. For det er jo noget man et eller andet sted gør automatisk, altså kikker efter bilen, når det er sådan en amerikaner slæde eller en anden form for veteranbil. Vi skal desuden vies ude i det område jeg er vokset op, og der kender alle jo næsten hinanden, så det gør bare det hele endnu mere spændene :toot:

Du bliver SÅ meget stjerne for en dag! Men det er man jo også! Total Prinsesse og i centrum! Jeg er normalt typen der hader det men hold nu op hvor jeg glæder mig til at "All eyes is on me" ... :tunge:

Er det på landet ?

Vi kommer jo nok også til at køre lidt rundt, når vi skal på location og have taget billeder. Jeg ved endnu ikke hvor vi skal hen, men håber lidt på frederiksberg have, hvis bilen kan komme med ind :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da H2B havde fået til opgave at stå for transporten fra kirken til fotolocation og tilbage til festen, da han en af hans kollegaer er tidligere medlem af amerikanerbil klubben i Skive. Og den vej igennem fik H2B et par nummerer til nogle stykker der kører bryllup kørsel, og er endt med at reservere denne smarte flyder af en Cadillac.

Det er en Cadillac DeVille Convertible 472 fra 1968

Så nu kan der sættes endnu et kryds på to do listen :biggrin:

Lækker lækker øse! Det bliver så godt ! :loveshower:

Ja, glæder mig vildt til at få en køretur i sådan en klassiker :wink:

Har aldrig kørt i nogen form for speciel bil, som jeg vil mene at denne er, så selvom H2B mente at vi bare kunne køre i en af vores egne, holdt jeg på at det skulle være lidt specielt.. Hvornår har man ellers en god undskyldning, for at kører i sådan en fed øse :tunge:

Ja lige præcis! :tunge: jeg har en gang for MANGE år siden kørt i en meget stor cadillac, sådan en rigtig amerikaner slæde … Årh det var top fedt.. folk gloede jo helt vildt.. :D - Jeg tror jeg har været 10 år eller sådan noget, det var min venindes far der havde den, så når vi var på camping og skulle på shoppingtur så gjorde vi det med stil :tunge:

Glæder mig også lidt til det der med at blive kikket efter.. For det er jo noget man et eller andet sted gør automatisk, altså kikker efter bilen, når det er sådan en amerikaner slæde eller en anden form for veteranbil. Vi skal desuden vies ude i det område jeg er vokset op, og der kender alle jo næsten hinanden, så det gør bare det hele endnu mere spændene :toot:

Du bliver SÅ meget stjerne for en dag! Men det er man jo også! Total Prinsesse og i centrum! Jeg er normalt typen der hader det men hold nu op hvor jeg glæder mig til at "All eyes is on me" ... :tunge:

Er det på landet ?

Vi kommer jo nok også til at køre lidt rundt, når vi skal på location og have taget billeder. Jeg ved endnu ikke hvor vi skal hen, men håber lidt på frederiksberg have, hvis bilen kan komme med ind :)

Ja, det er på landet.. Vi skal vies i kirken, som ligger 200 meter fra mine forældres gård (eller det vil sige min storebrors gård, da det er ham der ejer den nu). Jeg er både døbt og konfirmeret i den kirke, plus min bedste forældre og oldeforældre ligger der, så den betyder meget for mig.. Der kan vist være 90 mennesker i kirken, men så er den også stop fyldt..

Er normalt heller ikke typer der er sådan, "se på mig, se på mig!!", men lige den dag skal jeg nok affinde mig med det :) Til min konfirmation, var jeg desuden den eneste, som valgte at blive konfirmeret i den kirke, mens mine klassekammerater valgte bykirken, så jeg måtte have alle de gæster med i kirke jeg ville - så lidt opmærksomhed har jeg da prøvet at få før ;)

Vi har endnu ikke bestemt os for fotolocation endnu, men har en ide til et sted, som ligger på den anden side af byen, som gården ligger ved.. Så vi skal eventuelt også cruise ned igennem hovedgaden der..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt fedt fedt! Ej hvor lir… Så bliver du prinsesse for anden gang! :tunge: All eyes on you! :D

Det er da fedt at det hele er så tæt på hinanden så man ikke skal fare land og rige rundt og så igen, når man kører i en lækker øse gør det ingenting .. :loveshower::cheerleader3:

Jeg blev døbt og konfirmeret i en kirke som ligger en spytklat fra hvor vi bor nu, har gået til kor der i mange år og nu synger min ældste pige i kirkekoret men giftes i den kirke skal jeg bestemt ikke! Det ligner ikke en kirke (tværtimod) den har alm. stole inden i og mosaik billeder som jeg var med til at lave da jeg gik 3 klasse, altså det eneste kirkelige ved den er jesus på korset ved alteret. og muligvis klokketårnet. hehe.- tilgengæld tager vi Præsten med, som har konfirmeret mig så det er rigtig dejligt, hun er så frisk og med på hvad som helst, hende er vi rigtig glade for! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt fedt fedt! Ej hvor lir… Så bliver du prinsesse for anden gang! :tunge: All eyes on you! :D

Det er da fedt at det hele er så tæt på hinanden så man ikke skal fare land og rige rundt og så igen, når man kører i en lækker øse gør det ingenting .. :loveshower::cheerleader3:

Jeg blev døbt og konfirmeret i en kirke som ligger en spytklat fra hvor vi bor nu, har gået til kor der i mange år og nu synger min ældste pige i kirkekoret men giftes i den kirke skal jeg bestemt ikke! Det ligner ikke en kirke (tværtimod) den har alm. stole inden i og mosaik billeder som jeg var med til at lave da jeg gik 3 klasse, altså det eneste kirkelige ved den er jesus på korset ved alteret. og muligvis klokketårnet. hehe.- tilgengæld tager vi Præsten med, som har konfirmeret mig så det er rigtig dejligt, hun er så frisk og med på hvad som helst, hende er vi rigtig glade for! :)

Ej, det er da skønt at I kan få lov til at tage præsten med til en anden lokation.. Det er så fedt, når de forskellige kirker går med til det..

Men ja, jeg er heller ikke selv til de der "ny-modernes" kirker.. Den kirke vi skal vies i har de originale kirkebænke, hvor der er en lille dør ind til hver bænk/bås..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt fedt fedt! Ej hvor lir… Så bliver du prinsesse for anden gang! :tunge: All eyes on you! :D

Det er da fedt at det hele er så tæt på hinanden så man ikke skal fare land og rige rundt og så igen, når man kører i en lækker øse gør det ingenting .. :loveshower::cheerleader3:

Jeg blev døbt og konfirmeret i en kirke som ligger en spytklat fra hvor vi bor nu, har gået til kor der i mange år og nu synger min ældste pige i kirkekoret men giftes i den kirke skal jeg bestemt ikke! Det ligner ikke en kirke (tværtimod) den har alm. stole inden i og mosaik billeder som jeg var med til at lave da jeg gik 3 klasse, altså det eneste kirkelige ved den er jesus på korset ved alteret. og muligvis klokketårnet. hehe.- tilgengæld tager vi Præsten med, som har konfirmeret mig så det er rigtig dejligt, hun er så frisk og med på hvad som helst, hende er vi rigtig glade for! :)

Ej, det er da skønt at I kan få lov til at tage præsten med til en anden lokation.. Det er så fedt, når de forskellige kirker går med til det..

Men ja, jeg er heller ikke selv til de der "ny-modernes" kirker.. Den kirke vi skal vies i har de originale kirkebænke, hvor der er en lille dør ind til hver bænk/bås..

Lige præcis! Det er så fedt. Vi havde jo oprindeligt sat vores øjne på Glostrup gammel Kirke men det ville præsten absolut ikke tillade når vi ikke boede i sognet og min familie var flyttet derfra! Jeg har ellers altid drømt om at blive gift der, præcis som min Moster og Onkel blev for 15 år siden! :) Så sagde præsten at vi skulle gøre ham til vores familie præst, så var det ham vi skulle bruge under alle kirkelige events… Det kan jeg dælme ikke, han er så gammel og tør. Så vi valgte at tage den kirke som min Farmor elskede og synes var utroligt smukt (det burde vel egentligt have været mit første valg men ja, jeg er lidt tosset) :tunge:

Årh, hvor hyggeligt! Ih, jeg glæder mig til at se billeder … :):loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine! Jeg skal også selv have fat i nogle flade men stadig pæne:)

Må jeg spørge hvad de har kostet ? :)

Mange tak.. Jeg har været igennem de forskellige butikker og web-shops her hjemme, uden at finde noget jeg kunne lide.. Så faldt jeg over disse på etsy. Selve skoen kostede DKK 673, men det er så uden fragt og told, som kommer oveni bagefter.

Ved denne forhandler har du mulighed for selv at bestemme farven på skoen, ud fra deres farvekort (hvor der er et væld af farver).. De laver også sko med andre former for udsmykning, hvis du gerne vil have en større udsmykning, end den jeg har valgt eller perler..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kreativ H2B

Så har H2B endnu engang været i gang, med at øve sig på at lave marcipan roser. Han var dog ikke helt tilfreds, da de flosser for meget i kanten, men han ved ikke lige hvordan man afhjælper dette problem, så gode råd modtages gerne :help:

Mens hans teknik er egentlig, at han laver nogle lige store kugler, som han derefter trykker ud, så de får formen som et rosen blad. De bliver trykket lidt tyndere i kanten rundt, så de for det rigtige fold. Efterfølgende tager han et blad, som nærmest bliver foldet om sig selv og den danner knoppen/midten. Der efter bygger han de øvrige blade udover, indtil rosen har den ønskede størrelse.

I skal da ikke snydes for et billed af hans prøve, så her er den. Han skal desuden lige øve sig lidt, på doseringen af den røde farve, da marcipanen blev postkasserød, men egentlig kun skulle være lyserød :tunge:

post-69471-0-83680800-1395156708_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg ikke vant til at arbejde med marcipan men med fondant og når de flosser så ælter jeg det helt blødt, så det ikke er så tørt :)

- Evt. lidt mindre kugler og sørg altid for at holde det tæt så det ikke bliver tørt :)

Men ellers ser de rigtig fine ud, det har han da gjort meget godt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg ikke vant til at arbejde med marcipan men med fondant og når de flosser så ælter jeg det helt blødt, så det ikke er så tørt :)

- Evt. lidt mindre kugler og sørg altid for at holde det tæt så det ikke bliver tørt :)

Men ellers ser de rigtig fine ud, det har han da gjort meget godt :-)

Enig, det er da gået ham meget godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer