jegskalnogeti2013

Efter brylluppet

28 indlæg i dette emne

Hej de damer der nok kigger med endnu lige som jeg efter brylluppet

Hvordan har i det efter brylluppet??

Jeg skifter imellem kæmpe glæde, lykke og gode minder. Også kan jeg blev helt ked, det gik så stærkt og alt det man hade planlagt puf og nu aldrig mere suk

Går stadig og kigger på min smukke kjole og glæder mig til billederne kommer måske på lørdag også det igang med takkekort :0)

Mange hilsner fru Ditlevsen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at vores dag gik alt for hurtigt! Og har da også haft en lidt "ærgelig" følelse over alle de penge vi bare har fyret af på sådan en dag!

Men alt i alt er jeg rigtig lykkelig over at vi nu er mand og kone - lige som vi begge havde drømt om! Og jeg er SÅ glad for alle vores fine billeder og vores fine gæstetræ med fingeraftryk fra vores gæster!

:loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en helt igennem fantastisk følelse.... Vi er lige kommet hjem fra bryllupsrejsen på bornholm, og har stadig helt sommerfugle i maven, og lykke-følelse af at tænke tilbage på dagen..

Det har været skønt at komme hjem og se på gaverne igen, og læse kort, og så småt gøre klar til at skrive takkekort...

Så vi har virkelig nydt dagene efter, at sammen se til tilbage på brylluppet og alle de fine oplevelser.

selv er jeg meget overrasket over ikke at have den der ærgerlige følelse over at det er overstået, frygten den kommer på et tidspunkt - men hvem ved om den blir væk...

Det er kommet fuldstændig bag på mig, at sådan et bryllup kunne være så fint - det havde jeg nok aldrig forestillet mig....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lidt hårdt ikke at have sådan en stor ting at gå at glæde sig til. Det gik bare ALT for hurtigt! Jo, jeg er da så lykkelig man nu kan være som nygift, men altså... Må vi ik godt snart gøre det igen...? Så kan jeg måske få mig en stor tylkjole til næste gang :tunge: bestiller helt klart på nettet! Og så vil jeg gerne have Diskobil med... Den der iPad - det endte jo i det rene anarki altså :rolleyes: men maden - den skal vi have nøjagtig det samme igen - det smagte vidunderligt!

Og er der nogen der har brug for hjælp til DIY-projekter?? Har en del tid i overskud, så jeg får faktisk læst en masse for tiden :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig voldsomt overrumplet af dagligdagen, som kom tumlende allerede mandag med masser af krav fra skolen (her kommer jeg så lige i tanke om, at jeg skal have afleveret den opgave min gruppe og jeg har lavet til i dag).

Jeg ville ønske jeg havde haft modet til at fortælle min mor, at jeg ikke kunne lide min kjole. Den var virkelig ubehagelig for mig, da jeg ikke kunne trække vejret ordentlig og kun kunne sidde med ret ryg uden at det gjorde ondt. Jeg skal klart have en lettere kjole til kobberbrylluppet.

Jeg er måske meget mærkelig, men er nærmere lettet over at det er overstået end noget andet. Jeg har ikke den mindste lyst til at gentage dagen, som gik fra at alle overså os fuldstændigt til komplet fokus på os, når der ind imellem var en tale. Synes selv det skabte en mærkelig følelse.

En stor fest vil jeg dog gerne holde igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lidt hårdt ikke at have sådan en stor ting at gå at glæde sig til. Det gik bare ALT for hurtigt! Jo, jeg er da så lykkelig man nu kan være som nygift, men altså... Må vi ik godt snart gøre det igen...? Så kan jeg måske få mig en stor tylkjole til næste gang :tunge: bestiller helt klart på nettet! Og så vil jeg gerne have Diskobil med... Den der iPad - det endte jo i det rene anarki altså :rolleyes: men maden - den skal vi have nøjagtig det samme igen - det smagte vidunderligt!

Og er der nogen der har brug for hjælp til DIY-projekter?? Har en del tid i overskud, så jeg får faktisk læst en masse for tiden :floejt:

U ha - Store ord men er glad for ikke at blive forvekslet med en ipad (og at folk kan fornemme forskellen). 7-9-13 var jeg så på Bornholm men vi havde også folk i Jylland og her på Sjælland den dag, som var den største bryllupsdag i lange tider, :lol: Skal det gentages med os må det selvfølgelig blive en anden god anledning for manden holder du selvfølgelig fast i forever :lol:

Jeg møder faktisk tit brude som jeg tidligere har spillet bryllupsfest for. Brudepar fylder jo også rundt og det samme med venner, andre gæster mv. ligesom mange jo involveres i planlægning af firmafester. Det folk oplever ude til festerne er jo vores bedste visitkort. Ved Dateas julefrokost sidste år nåede jeg at tale med hele 2 brude og en mor til en brud som vi skulle spille bryllup for (hvor vi tidligere havde spillet til hendes eget sølvbryllup). Der kan man tale med dem på en anden måde fordi det ikke er deres egen fest hvor de er midtpunkt og derfor heller ikke er så hektisk. Den reaktion som nogle her giver udtryk for er ikke unormal og vel også meget forståelig. Mange planlægger bryllup i 1-2 år og ser frem i mod det, og så er det hele overstået på en dag og vil de fleste sige alt for hurtigt. Man rider på en bølge i lang tid og bølgen er på sit allerhøjeste i ganske kort tid for derefter at synke, Så er det meget naturligt hvis man derefter oplever en tomhedsfornemmelse. Men det går hurtigt overfor de fleste. Andre ting og nye projekter trænger sig på. Det oplever vi jo også her på bryllupsklar. De fleste brugere bliver hængende kort tid efter den store dag men efter et stykke tid falder engagementet og aktiviteten her, hvilket jo er udtryk for at der er kommet nye udfordringer og opgaver til, hvad enten det så er huskøb, familieforøgelse o.l. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været gift i en måned nu.

Ærligt? - Jeg er glad for at det er overstået. Alt gik som det skulle, men er glad for at være tilbage i hverdagen igen. Det er rart at alle ens penge, ikke bliver suget ud af kontoen hver måned, fordi at man skal spare op. Det er også dejligt, at man ikke skal lave mere forberedelser, og bare kan slappe af og nyde hverdagen.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lidt hårdt ikke at have sådan en stor ting at gå at glæde sig til. Det gik bare ALT for hurtigt! Jo, jeg er da så lykkelig man nu kan være som nygift, men altså... Må vi ik godt snart gøre det igen...? Så kan jeg måske få mig en stor tylkjole til næste gang :tunge: bestiller helt klart på nettet! Og så vil jeg gerne have Diskobil med... Den der iPad - det endte jo i det rene anarki altså :rolleyes: men maden - den skal vi have nøjagtig det samme igen - det smagte vidunderligt!

Og er der nogen der har brug for hjælp til DIY-projekter?? Har en del tid i overskud, så jeg får faktisk læst en masse for tiden :floejt:

U ha - Store ord men er glad for ikke at blive forvekslet med en ipad (og at folk kan fornemme forskellen). 7-9-13 var jeg så på Bornholm men vi havde også folk i Jylland og her på Sjælland den dag, som var den største bryllupsdag i lange tider, :lol: Skal det gentages med os må det selvfølgelig blive en anden god anledning for manden holder du selvfølgelig fast i forever :lol:

Jeg møder faktisk tit brude som jeg tidligere har spillet bryllupsfest for. Brudepar fylder jo også rundt og det samme med venner, andre gæster mv. ligesom mange jo involveres i planlægning af firmafester. Det folk oplever ude til festerne er jo vores bedste visitkort. Ved Dateas julefrokost sidste år nåede jeg at tale med hele 2 brude og en mor til en brud som vi skulle spille bryllup for (hvor vi tidligere havde spillet til hendes eget sølvbryllup). Der kan man tale med dem på en anden måde fordi det ikke er deres egen fest hvor de er midtpunkt og derfor heller ikke er så hektisk. Den reaktion som nogle her giver udtryk for er ikke unormal og vel også meget forståelig. Mange planlægger bryllup i 1-2 år og ser frem i mod det, og så er det hele overstået på en dag og vil de fleste sige alt for hurtigt. Man rider på en bølge i lang tid og bølgen er på sit allerhøjeste i ganske kort tid for derefter at synke, Så er det meget naturligt hvis man derefter oplever en tomhedsfornemmelse. Men det går hurtigt overfor de fleste. Andre ting og nye projekter trænger sig på. Det oplever vi jo også her på bryllupsklar. De fleste brugere bliver hængende kort tid efter den store dag men efter et stykke tid falder engagementet og aktiviteten her, hvilket jo er udtryk for at der er kommet nye udfordringer og opgaver til, hvad enten det så er huskøb, familieforøgelse o.l. :lol:

Jeg er slet ikke i tvivl om at der er en forskel, det ved jeg der er! Men efter vores budget var blevet sprængt med 10.000kr ( :floejt: ), så var der bare ikke plads til ret meget mere, desværre! Men skulle og kunne jeg gøre det om, så havde jeg forsøgt at banke lidt mere fornuft ind i min mands hoved, så han kunne forstå at det er et ret vigtigt punkt :rolleyes:

Jeg ender nok også med at falde fra herinde på et tidspunkt, men nu hvor jeg rent faktisk har tid til at være her, så er det jo sådan set ret så hyggeligt og lettere vanedannende. Og så har jeg måske en liiiille bitte smule svært ved at slippe det her bryllups-univers :floejt::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt at være gift..Og STORT tillykke til alle jer nygifte..

Dagen var bare en fantastisk dag, men ja gik alt for hurtigt... Vi var begge ret høje efterfølgende. Vores dag gik bedre end vi nogen sinde havde turde håbe på.

Jeg havde en forventning om at jeg ihvertfald ikke, efter snart 18år ville græde i kirken --- men jo det kom jeg til, det var virkelig en fed oplevelse og ville ikke ha været den foruden.

Lige som dig fru Ditlevsen :-) går jeg stædigvæk og kigger på kjolen og har de vildeste minder..

Vores gæster havde SÅ mange indslag det var bare så overraskende.

Ja skal også snart igang med takkekortene med personlige hilsner til alle, det glæder jeg mig til...

Nu skal jeg bare vende mig til at sige og underskrive med mit nye efternavn, det er lidt svært, hvordan har i det?

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ender nok også med at falde fra herinde på et tidspunkt, men nu hvor jeg rent faktisk har tid til at være her, så er det jo sådan set ret så hyggeligt og lettere vanedannende. Og så har jeg måske en liiiille bitte smule svært ved at slippe det her bryllups-univers :floejt::biggrin:

Det er jo noget vi oplever og mærker. :lol: Der er rigtig mange som søger efter anbefalinger på dit og dat. Det er jo bla. det forum er til for. At brudene kan hjælpe hinanden og gøre brug af hinandens erfaringer. Set i det lys ville det for vores og de leverandørers øjne kun være en fordel at de folk vi har lavet bryllup for, til alles tilfredsstillelse, blev hængende herinde men de falder som sagt fra hvilket jo som sagt er helt naturligt. Til gengæld oplever vi så at mange anbefaler os til venner, bekendte m.v i mange forskellige sammenhænge så skal nu ikke klage. :lol:

Der er da også nogle ind imellem som ikke vil give slip og har store planer om at nedsætte sig som weddingplanners m.v. men der er man jo oppe imod et marked som ikke er der og nogle få spillere som har mangeårig erfaring på det punkt. Der er man nok bedre tjent med at finde sin egen lille niche for at det kan bære og ikke gøre det til mere end det er (en hobby/biindtægt). Gode eksempler er jo Miss Lena, Susanne Nicolajsen, Mette Holm (hvis mest bloggin) m.fl.

Meget gode pointer Du og Jeg. Det er nok ikke alle der er enige med dig i det med forberedelserne. Tror de fleste nyder det (men selvfølgelig også gerne vil videre) og så har du jo fat i noget vedrørende økonomien. Noget som også er lærerigt og som man kan bruge fremadrettet: Vi kunne spare op til et dyrt bryllup. Så kan vi vel også.... :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været gift i en måned nu.

Ærligt? - Jeg er glad for at det er overstået. Alt gik som det skulle, men er glad for at være tilbage i hverdagen igen. Det er rart at alle ens penge, ikke bliver suget ud af kontoen hver måned, fordi at man skal spare op. Det er også dejligt, at man ikke skal lave mere forberedelser, og bare kan slappe af og nyde hverdagen.

Jeg er enig :)

Jeg havde et ret ambivalent forhold til det hele efterfølgende. Min prinsessedrøm blev ikke opfyldt for MIG - men i den grad for alle andre. Jeg er så lettet over det er overstået :D Alt der skulle gøres (og vi lavede jo stort set ikke noget selv), planer der skulle laves om, den der tilfredshed der bare ikke ville indfinde sig osv. Jeg tror måske ikke, at jeg har tænkt det var mange penge på en dag -ellers også kan jeg ikke huske det. Jeg vælger ikke at tænke på det :D

Jeg nyder bare at være gift, og vores ægteskab, firma og dagligdag :)

Meeen jeg vil da have et bryllup mere engang, ingen tvivl ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand og jeg er så glade og lykkelige for at være gift. Dagen var helt perfekt og jeg huskede mig hele tiden på at nyde hvert et øjeblik og især alle detaljerne.

I går blev vi så færdige med at skrive de sidste takkekort, og nu mangler vi bare at modtage de sidste billeder, så vi kan lave vores fotobog. Men selvom det var dejligt at få skrevet alle de kort færdig, så var det også lidt trist at skulle sætte det sidste punktum. Især jeg føler den tomhedsfornemmelse som Diskobil beskriver.

Vi havde planlagt brylluppet i et år og hen over vinteren hyggede jeg mig gevaldigt med at lave hobby projekter. Jeg nød at være til bryllupsmesse, at få lavet en prøveopsætning og prøve makeup. Jeg elskede den dag min mor og jeg tog til Roskilde for at få dampet min brudekjole og vi imens gik ud og spiste den hyggeligste frokost. Og ikke mindst var jeg så rørt over den fantastiske og personlige polterabend jeg fik af mine veninder og familie. Det var så dejligt at planlægge brylluppet sammen med min mand, for vi var så ligeværdige. Jeg ved ikke om det lyder mærkeligt, måske er det bedre at sige, at vi var så enige og det var så hyggeligt at planlægge det sammen, så det ikke kun blev min(brudens) fest, men vores bryllupsfest.

Så I det sidste år har jeg bare suget al den glæde og hyggelige stunder til mig. Men nu savner jeg alle de ting. Jeg ved, at vi også fremover vil få mange vidunderlige stunder, og vi er da også begyndt at spare sammen til den næste store ting - en ny bolig, men jeg ved ikke om i kan følge mig, men det er bare lidt mere kedeligt på en måde. Man ser pengene gå ind på en konto, men jeg mangler det mere håndgribelige at glæde mig til. For pt ved vi ikke hvor vi skal bo.

Min veninde skal giftes næste sommer og jeg skal være en af hendes brudepiger, så jeg håber(uden at jeg skal gå ind og være den bedrevidende, fordi jeg nu er blevet gift) at hun har lyst til at delagtiggøre deres planlægning. For der er ikke noget jeg hellere vil, end at hjælpe hende :) så jeg kan få lov at genleve hvor dejligt planlægningen af et bryllup kan være :)

2 uger efter vores bryllup blev min bror og hans kæreste gift, og der var det helt vidunderligt at genhøre "Det er så yndigt at følges ad" for udover at være så lykkelige på deres vegne så gav det virkelig et sug i maven - for den sang genkaldte alle minderne i kirken.

Redigeret af Alblas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig voldsomt overrumplet af dagligdagen, som kom tumlende allerede mandag med masser af krav fra skolen (her kommer jeg så lige i tanke om, at jeg skal have afleveret den opgave min gruppe og jeg har lavet til i dag).

Jeg ville ønske jeg havde haft modet til at fortælle min mor, at jeg ikke kunne lide min kjole. Den var virkelig ubehagelig for mig, da jeg ikke kunne trække vejret ordentlig og kun kunne sidde med ret ryg uden at det gjorde ondt. Jeg skal klart have en lettere kjole til kobberbrylluppet.

Jeg er måske meget mærkelig, men er nærmere lettet over at det er overstået end noget andet. Jeg har ikke den mindste lyst til at gentage dagen, som gik fra at alle overså os fuldstændigt til komplet fokus på os, når der ind imellem var en tale. Synes selv det skabte en mærkelig følelse.

En stor fest vil jeg dog gerne holde igen :)

Bliver da helt trist lyder som om i har haft en rigtig dårlig dag :( Kram til dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det helt klart ligesom dig.

Vores dag var helt perfekt, og vi kunne ikke have ønsket os noget andet eller bedre.

Jeg elsker at kigge på billederne fra dagen, og har da også lavet en mappe med de bedste billeder i en ny mappe. (Ja jeg er lidt skør. Det tog næsten 7 timer at lave, men hvor er jeg glad for den)

I går blev takkekortene lavet og så venter vi bare på de kommer.

Min elskede kjole skal jeg have bestilt en PH-neutral kasse til så den kan holde sig flot i lang tid.

Alt i Alt en dag jeg ville gøre om hvornår det skulle være.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu kan jeg ikke lade være med at tænke om der er mange af Jer som har fortrudt i har brugt så mange penge på brylluppet... For har virkelig selv haft de overvejelser...

Vores bryllup kommer til at koste ca. 50.000 og det er da mange penge for en enkelt dag, men ved der er nogen som bruger mere... hvordan har i det nu bagefter...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu kan jeg ikke lade være med at tænke om der er mange af Jer som har fortrudt i har brugt så mange penge på brylluppet... For har virkelig selv haft de overvejelser...

Vores bryllup kommer til at koste ca. 50.000 og det er da mange penge for en enkelt dag, men ved der er nogen som bruger mere... hvordan har i det nu bagefter...

Uha, jeg har også overvejet, at det er mange penge, man kunne bruge til andre ting, fx som indskud til boligdrømme, men omvendt så er det (forhåbentlig) kun den ene gang og det markerer jo også en stor milepæl i menneskers liv, så hvorfor ikke :-)

Skal lige siges, at vi har vores dag til gode endnu, men jeg synes ikke, det kun er 1 dag. Selve dagen er selvfølgelig kun den ene dag, men jeg synes, det er fantastisk at planlægge og diy'e, så jeg synes, hele processen bliver en hyggelig hobby i sig selv.

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er helt fint, har før holdt store dyre fester (20-30.000), så det er ikke voldsomt meget anderledes for mig. Men en alm. fest for min familie koster deropad, fordi familien er så stor. Så det er jo bare dobbelt op fordi der er en familie mere + venner med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det fint nok med det bagefter (117.000 for 32 gæster). Vi fik det vi gerne ville have, det skulle være god kvalitet det hele og noget vi kunne stå inde for. Og det kunne vi for det hele. Ja de kunne bruge på nyt køkken, den fedeste rejse og alt muligt andet, men det går man jo ikke et bryllup af. Og jeg ville heller gøre det 110% eller lade helt være. Det er bare penge ;) De kan tjenes igen - omend vi nok ikke lige får rejst alle de penge så hurtigt igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg var nærmest lidt præ-deprimeret inden brylluppet, for jeg var sikker på at det hele ville være tomt og ligegyldigt efterfølgende... Sådan har jeg dog slet ikke haft det - jeg synes det er skønt, at det er overstået... I den forstand at jeg er så lykkelig over de minder jeg har fået... Noget som altid vil være med mig!

Vi holdt jo weekend-bryllup, og det var helt fantastisk... Det gav virkelig ro, og tid til være i nuet...

I forhold til det økonomiske, så kan jeg da godt tænke at det var seriøs portion penge der blev brugt, men jeg fortryder absolut ingenting... Brylluppet løb op i ca 215.000 kr, og det var alle pengene værd...

Vi har været rigtig privilegerede, at have råd til at bruge så mange penge, og mange synes jo at det er helt latterligt... Men havde vi sparet på alle posterne / gået på kompromis, så var vi ikke blevet tilfredse, og så kunne det jo egentlig være ligemeget (hårdt sagt)... Så kunne vi jo bare ha gået på rådhuset og fået papir på hinanden...

-Jeg er ked af, at læse om jer der ikke har været tilfredse med hele jeres bryllup eller dele af det... :( Især du, Pernille Pjuske, jeg håber du får taget revanche ved jeres kobberbryllup eller før...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg var nærmest lidt præ-deprimeret inden brylluppet, for jeg var sikker på at det hele ville være tomt og ligegyldigt efterfølgende... Sådan har jeg dog slet ikke haft det - jeg synes det er skønt, at det er overstået... I den forstand at jeg er så lykkelig over de minder jeg har fået... Noget som altid vil være med mig!

Vi holdt jo weekend-bryllup, og det var helt fantastisk... Det gav virkelig ro, og tid til være i nuet...

I forhold til det økonomiske, så kan jeg da godt tænke at det var seriøs portion penge der blev brugt, men jeg fortryder absolut ingenting... Brylluppet løb op i ca 215.000 kr, og det var alle pengene værd...

Vi har været rigtig privilegerede, at have råd til at bruge så mange penge, og mange synes jo at det er helt latterligt... Men havde vi sparet på alle posterne / gået på kompromis, så var vi ikke blevet tilfredse, og så kunne det jo egentlig være ligemeget (hårdt sagt)... Så kunne vi jo bare ha gået på rådhuset og fået papir på hinanden...

-Jeg er ked af, at læse om jer der ikke har været tilfredse med hele jeres bryllup eller dele af det... :( Især du, Pernille Pjuske, jeg håber du får taget revanche ved jeres kobberbryllup eller før...

Hold nu op, løb det virkelig op i så meget... Ja det er jo en sjat alligevel ;)

Jeg sad lige og gennemså vores bryllupsbilleder igen i går - nu har jeg nemlig selv fået dem på min bærbare. Det var en fantastisk dag alt i alt jo, og jeg glæder mig

til at holde et bryllup mere :) Især kirken, det var så fantastisk! Jeg sender dig en invite når det er ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg var nærmest lidt præ-deprimeret inden brylluppet, for jeg var sikker på at det hele ville være tomt og ligegyldigt efterfølgende... Sådan har jeg dog slet ikke haft det - jeg synes det er skønt, at det er overstået... I den forstand at jeg er så lykkelig over de minder jeg har fået... Noget som altid vil være med mig!

Vi holdt jo weekend-bryllup, og det var helt fantastisk... Det gav virkelig ro, og tid til være i nuet...

I forhold til det økonomiske, så kan jeg da godt tænke at det var seriøs portion penge der blev brugt, men jeg fortryder absolut ingenting... Brylluppet løb op i ca 215.000 kr, og det var alle pengene værd...

Vi har været rigtig privilegerede, at have råd til at bruge så mange penge, og mange synes jo at det er helt latterligt... Men havde vi sparet på alle posterne / gået på kompromis, så var vi ikke blevet tilfredse, og så kunne det jo egentlig være ligemeget (hårdt sagt)... Så kunne vi jo bare ha gået på rådhuset og fået papir på hinanden...

-Jeg er ked af, at læse om jer der ikke har været tilfredse med hele jeres bryllup eller dele af det... :( Især du, Pernille Pjuske, jeg håber du får taget revanche ved jeres kobberbryllup eller før...

Hold nu op, løb det virkelig op i så meget... Ja det er jo en sjat alligevel ;)

Jeg sad lige og gennemså vores bryllupsbilleder igen i går - nu har jeg nemlig selv fået dem på min bærbare. Det var en fantastisk dag alt i alt jo, og jeg glæder mig

til at holde et bryllup mere :) Især kirken, det var så fantastisk! Jeg sender dig en invite når det er ;)

Ja, det var lidt sindssygt da vi fik regnet på det efterfølgende... Men man lever kun én gang... Jeg ville også blive glad for en fed bil, men ikke helt lige så glad, som jeg er for vores bryllup... :biggrin:

Jeg elsker også at kigge på billederne fra dagen... Glæder mig til vi får lavet en fotobog... Vi får også snart to hold gæster, som kommer for at se billeder - det bliver da bare hyggeligt... :7himmel:

Jeg glæder mig allerede til at se jeres næste bryllup... Er spændt på hvad det ender med!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har heldigvis en fed bil :biggrin: Ja jeg ved faktisk ikke helt endnu om vi skal gå all in igen, og gøre det større, eller om vi bare skal lægge vægt på noget let lækkert mad, og så bare den fedeste fest i stedet. Gøre det utraditionelt. Åhhh i et smukt telt i Eventyrhaven. Men vi må se hvornår det bliver. Vinder vi i Lotto bliver det til næste år hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har heldigvis en fed bil :biggrin: Ja jeg ved faktisk ikke helt endnu om vi skal gå all in igen, og gøre det større, eller om vi bare skal lægge vægt på noget let lækkert mad, og så bare den fedeste fest i stedet. Gøre det utraditionelt. Åhhh i et smukt telt i Eventyrhaven. Men vi må se hvornår det bliver. Vinder vi i Lotto bliver det til næste år hehe.

Vores bil døde li inden brylluppet... Virkelig god timing, ik... Så der kunne vi faktisk godt ha brugt pengene... Hehe...

Et bryllup er jo også kun hvad man gør det til... Vores bryllup er jo langt fra drømmen for alle... Det vigtigste er sgu bare, at det er en FED fest... Med "Proud Mary"... :wink: Så har de fleste sgu en god dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har heldigvis en fed bil :biggrin: Ja jeg ved faktisk ikke helt endnu om vi skal gå all in igen, og gøre det større, eller om vi bare skal lægge vægt på noget let lækkert mad, og så bare den fedeste fest i stedet. Gøre det utraditionelt. Åhhh i et smukt telt i Eventyrhaven. Men vi må se hvornår det bliver. Vinder vi i Lotto bliver det til næste år hehe.

Vores bil døde li inden brylluppet... Virkelig god timing, ik... Så der kunne vi faktisk godt ha brugt pengene... Hehe...

Et bryllup er jo også kun hvad man gør det til... Vores bryllup er jo langt fra drømmen for alle... Det vigtigste er sgu bare, at det er en FED fest... Med "Proud Mary"... :wink: Så har de fleste sgu en god dag...

Mmm Proud Mary, loooove it! Jeg kunne sagtens bare have lækre tapas, og så ellers bar og band for resten :) - OG en kjole jeg kan trække vejret i. Nemt at planlægge bryllup næste gang ;) Mangler stadig bare en god fotograf...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer