Lykke78

Ny forlovet

29 posts in this topic

Må heller starte som de fleste andre :wink: så blev det også min tur, vi skal giftes juhuuu :loveshower:

Kæresten var på knæ i tirsdags, med ring og det hele, det var bare helt perfekt.

Det var som om han trykkede på en knap som sagde nu skal du i gang, og mit hoved har ikke stået stille siden, der flyver rundt med tanker, om sted, mad, invitationer, kjole, hår, m.m.

Vi har dog talt om at blive gift så det kom ikke helt bag på mig, så allerede onsdag ringede vi og bookede kirken til d. 24 maj 2014.

Jeg har forsøgt at starte gæste liste op, og er nu på 60 prs.Vi har talt budget, som ikke umiddelbart er et problem men vi vil gerne gøre det så det ikke løber løbsk.

Jeg har talt med veninden omkring bryllupsmesse d. 20. oktober i Århus som vi tager til.

Det er som om tingene ikke kan blive gjort hurtigt nok, men samtidig tænker jeg, du har tid nok, men har jeg nu også det, det er jo "kun 8 mdr., og jeg kan jo se herinde at andre har købt kjolen halve og hele år før.

Jeg tænker at vi sender invitationer ud i december, men er det for tidligt?

Er lidt rundtosset :a1221:

Edited by Lykke78
0

Annonce ♥

Stort stort tillykke :loveshower::loveshower: ! Tror bestemt ikke december er for tidligt til invitationer, jeg regner personligt med at sende STD ud 1 år før, cirka :blush:

Fedt med bryllupsmesse, masser af super inspiration!

Og wauw hvor i er bare gode til at få sat en dato, jeg blev forlovet i oktober, og vi er kun nået frem til 2015 :lol:

Edited by Frøken M
0

Stort tillykke!! Personligt synes jeg kun man kan starte for sent, men jeg er vist også gået hen og blevet lidt bryllupstosset :blush: Flere af de bryllupper jeg har vaeret til har sendt invitationer ud ca 6 mdr i forvejen - så det synes jeg sagtens man kan, især hvis man ikke bruger save the date kort inden :)

0

Annonce ♥

Weeee en datosøster ! :cheerleader3: Stort tillykke med forlovelsen og velkommen til :wink: Det bliver rigtig spændende at følge dig! Hvor skal I giftes henne? :lol:

Vi sender invitationer ud i starten af januar, men langt de fleste har fået besked på at sætte et kryds i kalenderen allerede i sommers :)

0

Stort tillykke med det. Ja, man kan jo næsten ikke få hverken armene eller smilet ned over at være blevet forlovet. Det er så skønt.

Vores gæster modtager også indbydelser i december.

Vi har allerede flashet datoen for langt de fleste, så det kommer ikke som en overraskelse.. Vi vil dog gerne give indbydelserne til gæsterne personligt i stedet for at sende dem, og da er julen det mest oplagte, fordi vi har omgang med rigtig meget familie dér, og så ses vi med vennerne til nytår. Så må de resterende deles ud i januar.

Og vi skal først giftes i august, så det er slet ikke for tidligt for jer.

Jeg er desuden imponeret over hvor langt I allerede er med planlægningen! Flot gået.

0

Annonce ♥

Må heller starte som de fleste andre :wink: så blev det også min tur, vi skal giftes juhuuu :loveshower:

Kæresten var på knæ i tirsdags, med ring og det hele, det var bare helt perfekt.

Det var som om han trykkede på en knap som sagde nu skal du i gang, og mit hoved har ikke stået stille siden, der flyver rundt med tanker, om sted, mad, invitationer, kjole, hår, m.m.

Vi har dog talt om at blive gift så det kom ikke helt bag på mig, så allerede onsdag ringede vi og bookede kirken til d. 24 maj 2014.

Jeg har forsøgt at starte gæste liste op, og er nu på 60 prs.Vi har talt budget, som ikke umiddelbart er et problem men vi vil gerne gøre det så det ikke løber løbsk.

Jeg har talt med veninden omkring bryllupsmesse d. 20. oktober i Århus som vi tager til.

Det er som om tingene ikke kan blive gjort hurtigt nok, men samtidig tænker jeg, du har tid nok, men har jeg nu også det, det er jo "kun 8 mdr., og jeg kan jo se herinde at andre har købt kjolen halve og hele år før.

Jeg tænker at vi sender invitationer ud i december, men er det for tidligt?

Er lidt rundtosset :a1221:

Jaså må jeg heller komme med lidt nyt.

Feststedet er bestilt og det blev hotel Arnbjerg i Varde. super dejligt sted, også i forhold til billeder.

Var ude i går og se på brudekjoler, har selvfølgelig som så mange andre tjekket lidt på nettet m.m. og havde lagt mig fast på at jeg var åbne overfor flere stilarter, og at jeg bestemt skulle flere steder.

Valget faldt på Dressdelux i Esbjerg som det første, havde booket en tid de n2 november, men de ringede fra butikken for at spørge om jeg ville komme tidligere i det de har 50% rabat i uge 40 og 41. super service.

Nå men jeg kommer sammen med min søster og veninden og bliver budt godt velkommen. følget får plads i sofaen med varm kakao m.m. i et hyggeligt lokale for os selv. De har allerede fundet kjoler frem og jeg nævner selv en jeg havde set på nette,t som straks bliver hentet.

Nåde kun at prøve 2 kjoler inden jeg var solgt.

Første kjole fantastisk slæb og jeg var meget vild med den.

Nr 2. den ekstra som blev hentet ind, Say yes too the dress siger jeg bare, der var den bare, veninden kæmpede med tårende.Jeg følte mig rigtig godt til pas i den.

Det eneste problem er stiverne i kjolen som stak mig i ryggen, i det jeg svajer meget i lænden, men ikke et problem der sættes bare snøre i istedet for lynlåsen og så er det løst.

Pris 50 % rabat så fik kjolen til 3200.

Det var dog med lidt vemod at sige ja til en kjole så hurtig, for tankerne flyver og man tænker var det. det? følte mig lidt snydt over ikke at skulle ud og prøver flere. men kom til den konklusion at man bare ville se sig blind.

Så tjek Kjole købt.

0

Stort tillykke med det. Ja, man kan jo næsten ikke få hverken armene eller smilet ned over at være blevet forlovet. Det er så skønt.

Vores gæster modtager også indbydelser i december.

Vi har allerede flashet datoen for langt de fleste, så det kommer ikke som en overraskelse.. Vi vil dog gerne give indbydelserne til gæsterne personligt i stedet for at sende dem, og da er julen det mest oplagte, fordi vi har omgang med rigtig meget familie dér, og så ses vi med vennerne til nytår. Så må de resterende deles ud i januar.

Og vi skal først giftes i august, så det er slet ikke for tidligt for jer.

Jeg er desuden imponeret over hvor langt I allerede er med planlægningen! Flot gået.

Glad for at det ikke kun er mig som tænker at invitationer skal ud i god tid, tænker på at folk planlægge ferier og at forår er = med mange bryllupper og vil selvfølgelig at de kommer til min og ikke andres :)

0

Annonce ♥

Fed kjole! Er vild med de sorte detaljer!

Ja er jeg også, Den har dem også på ryggen, men når der skal skiftet fra lynlås til bånd i ryggen bliver der lidt klippet af, der tænker jeg at man kunne tage broderierne og sy på slæbet, som bare er uden nu.

Edited by Lykke78
0

Annonce ♥

Nå så kom der gang i invitationerne, efter jeg i tirsdags blev rasende på den første prototype. Er absolut ikke den mest kreative så har gået efter noget meget enkelt. Var trods mangle på den kreative side, sikke på at jeg ikke ønskede at købe færdig trykt det er så upersonligt.

Så hvad siger i til denne. inden i er der mønster som ligner det på min kjole.

post-69782-0-89641500-1382131102_thumb.j

Edited by Lykke78
0

Annonce ♥

Konceptet er rigtig fint, og er vild med at det er sådan en rå snor du lukker med. Jeg ville nok få de to flapper til at gå lidt ind over hinanden sådan at man ikke ser resten af invitationen inde under selvom den løfter sig lidt og ikke slutter helt tæt. Hjerterne i hjørnet er meget fine.

0

Konceptet er rigtig fint, og er vild med at det er sådan en rå snor du lukker med. Jeg ville nok få de to flapper til at gå lidt ind over hinanden sådan at man ikke ser resten af invitationen inde under selvom den løfter sig lidt og ikke slutter helt tæt. Hjerterne i hjørnet er meget fine.

Ja kan godt se ideen, men glemte nok at sige at det er en prototype og det er ikke det rigtig papir, teksten er trykt på. det er meningen at det trykkes på transparent papir så man også aner farven fra kortet gennem. Ville ikke bruge papriet til første forsøg ,da det er lidt dyrt.

0

Aaaah! Det lyder ret fedt! Kan godt forstå du godt lige vil lave forsøgene i noget billigere papir, det er så ærgerligt hvis det så er en helt anden retning man går i til sidst.

0

Jaaaaaa - må vi se billeder af den?

Ja helt sikker :loveshower:

Har behov for lidt hjælp. jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal have slår på og hvilken slags. har søgt lidt på nettet uden at finde noget, tænker at hvis det skal være så skal det være med lidt sort på, måske bånd, perler krystaller hvad tænker i?

0