Johnsen86

Det store skridt. 05.07.2014 - Fast job og hus! :-D

91 posts in this topic

Hej.

Nu har jeg luret i noget tid, og læst alle jeres fine planlægningstråde :respekt: . Jeg tvivler på, at jeg er bare halvt så kreativ som flere af jer herinde :help: , men det lyder til, at I altid er klar med et godt råd :super:.

Jeg har ikke fået kommenteret så meget, men mon ikke det kommer lidt efter lidt :floejt: .

I vil sikkert gerne vide lidt om mig, min H2B, hvordan vi mødtes og selvfølgelig frieriet :wink: :

Jeg hedder Louise, er 27 år og H2B hedder Søren (29 år) vi bor i en lejlighed i Odense og skal giftes d. 05.07.2014. Denne dato er vores 11 års dag, og det er derfor vi valgte denne dag :loveflag: .

Vi mødtes fredag d. 5. juli 2003 på et kræmmermarked i min hjemby. Jeg var dengang 17 år, lige gået ud af 10. klasse - skulle starte i gymnasiet i august, var blevet droppet af en kæreste 4 mdr. tidligere og det var teenage-fryyygteligt :boohoo::rolleyes: . Vores forhold startede faktisk som et resultat af et lille internt kapløb om, hvem der fik mig først imellem H2B og en fodboldkammerat :blink::lol:. Dagen efter havde H2B 3 venner med i Rema, hvor jeg havde fortalt, jeg var på arbejde. De havde drukket godt til om fredagen, og kunne ikke liiiige huske hvordan jeg egentlig så ud. Men blev da vist godkendt :thumbsupsmileyanim: . Vi har faktisk hængt sammen - uden pauser - siden den fredag. Vi har nu boet sammen i 7 år, og taler da også hus og barn, men det er stadig på kigge (huse) og talebasis (barn) :happy:.

D. 05.05.2013 rejste vi en tur til San Francisco og kørte rundt i Californien og nogle af de omkringliggende stater i 3½ uge. Jeg blev dybt forelsket i Nationalparken Yosemite, og kunne næsten ikke bære, at vi ikke skulle tilbage dertil igen. Skæbnen/ruten/H2B ville så, at vi endte i den smukke smukke park igen på min fødseldag d. 25.05.2013 (dog også i Memorial Day Weekend - hvorfor hele Calif. var en tur i parken), vi besluttede ikke at gå en længere rute, som planlagt, men slog os ned langs Merced River og spiste resterne af pizzaen fra aftenen før. Der - omgivet af bjerge, utallige vandfald og skove - friede han til mig med en så fin ring med blå topas omgivet af små diamanter :heart: .

Juni 2013: Vi skal vies i Nørre Aaby kirke på Vestfyn.

Aug 2013: Festen holder vi på Skovkanten, Odense.

28.09.2013: 1. kjoleprøvning/inspiration.

Sep/okt 13: STD sendt!

04.10.2013: Kjolen er købt! Sørens fars veninde låner mig en perlekæde - kan ses på billederne

11.10.2013: Min mor har et lyseblåt strømpebånd fra hende og min far blev gift. Som udgangspunkt mit something blue and old.

Så skulle størrelsen på billederne vist være en smule bedre :wink:

post-68440-0-28407900-1380567061_thumb.j

Edited by Johnsen86
0

Annonce ♥

Stort tillykke med frieriet og din planlægningstråd! :) Efter 11 år måtte det vist også være på tide med et bryllup :wink:

Helt sikkert :wink:. Men hvis det stod til mine forældre og hans bedsteforældre, så var et barn nok mere ønsket. Vores familier er SÅ skruk på vores vegne :pokey: . Vi skal bare liiiige :wink:.

Vi havde da også snakket bryllup, men han sagde altid, at jeg jo ikke havde friet endnu og at han ikke kunne pga. dårligt knæ :rolleyes:. Og da jeg ikke er særligt observant, når det kommer til at gennemskue hans tålmodighed omkring vinduesshopping, havde jeg ikke lige fanget, at han lagde an til noget i den retning. Han siger, at jeg selv har udpeget ringen, men det kan jeg nu ikke huske. Kigger jo på så meget :happy:.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke både med det romantiske frieri og din helt egen tråd. Jeg kan se vi er datosøstre Så din dato er jo rigtig godt besluttet. :wink:

Velkommen :cheerleader3:

Hehe. Det kunne næsten ikke være andre datoer :loveshower:

Tillykke og velkommen =)

Tusind tak :happy:

Tillykke :cheerleader3:

:thanks:

Tillykke med frieriet og brylluppet... :) Glæder mig til at følge med.. :)

Mange tak! :biggrin:

0

Jeg prøvede kjoler i Lilly i lørdags med to veninder. Valget faldt på Lilly, da der ikke må tages billeder i Glamour her i Odense, og jeg var altså virkelig nødt til at hitte ud af hvilke slags kjoler, der passede mig. Jeg har ikke drømt om hvilken slags kjole det skulle være og er heller ikke så god til at være prinsesse. Vil gerne være det kunne jeg mærke, da jeg stod i alt det tyl og min veninde kneb en tåre, men skal virkelig give mig selv lov.

:c166:

Jeg prøvede en hel række af kjoler. Ingen sikre hit derinde, men fik en meget god ide om, hvordan formen skulle være.

Gætter på, at I ikke har noget imod at blive spammet?? :floejt::lol:

Nr. 4 var venindernes og lidt min favorit ud af dem jeg prøvede. Flere andre har nævnt nr. 1 som en favorit. Se bare bort fra ansigtsudtrykkene :rolleyes:, havde en veninde som morede sig over at se mig så fin :)

post-68440-0-71739400-1380567949_thumb.j

post-68440-0-88975200-1380567956_thumb.j

post-68440-0-99562600-1380567961_thumb.j

post-68440-0-94787500-1380567970_thumb.j

post-68440-0-33449600-1380567978_thumb.j

post-68440-0-90827200-1380568004_thumb.j

post-68440-0-37624500-1380568011_thumb.j

0

Annonce ♥

Altså med den figur kan du bære alt. Nr. 1 er altså også mega smuk til dig! Men jeg endte også i tyl. En rigtig prinsessekjole. Den var så smuk.

Det sagde de også til mig i butikken - hvilket jo ikke lige frem gør det nemmere at skulle vælge :pokey:. Men ja, kan godt se, hvad de mener - snittet bag på gjorde mig bare ret bred over bagdelen/lænden. Tror også bare jeg er ovre i noget knap så "shiny" og hvor der sker en smule mere :).

Har en tid hos Panayotis i Vejle på fredag. Fødselsdagstilbud med -45%.

Så godt din kjole - den er virkelig smuk!

Edited by Johnsen86
0

Annonce ♥

WAU, nr 1 er smukkere end smuk til dig!! Sidder som om den var skræddersyet og fremhæver din flotte krop på en måde INGEN af de andre gør! Og synes blot stoffet "understreger" det!

I 2, 3, 4 og den sidste får du en lidt forkert facon - sådan lidt "jeg har LIGE spist", sorry! ;-)

0

Annonce ♥

Hvor SPÆNDENDE!! Gælder mig til at se ;-)

Ja, skal lige have sendt billede til mig selv på mail og så ind på computeren ;-) Den er noget anderledes/unik end de andre jeg har prøvet med skæring på hoften i stedet for over/under. Super behagelig med kun et lag tykt stof, 1-2 lag tyndere stof under og så lange snipper (aner vitterligt ikke hvordan jeg skal beskrive dem) i fin fin tyl eller... Er det måske ciffon??

Det holdt hårdt mellem to, og valgte til sidst også lidt praktisk, da den anden var virkelig askepot = så flot med stort skørt, men super tung og varm, og med et sommerbryllup vidste jeg bare jeg ville få problemer med varmen. Fik lange blikke og søde kommentarer fra andre i butikken i den jeg ikke valgte, så var super svært og kigger billeder ofte for at sikre, at jeg nu stadig er enig med mig selv.

Men det er vist heeelt normalt kan jeg læse mig til ;-)

0

Denne kjole er den jeg har købt :c166: . I får lige den anden i posten efter.

Den er som skrevet lidt for lille i toppen, så det billede, hvor den er lukket, er kun for at jeg kunne se den i sin helhed på ryggen. Skal også overveje om jeg skal have snøre-ryg. Den er med lynlås og knapper lige nu - og kan så godt lide knapperne, men lynlåsen giver ikke stort spillerum med oppustet mave eller lign. :huh:

post-68440-0-33068900-1381054669_thumb.j

post-68440-0-25456200-1381054691_thumb.j

post-68440-0-77612100-1381054700_thumb.j

post-68440-0-75565700-1381054708_thumb.j

0