Johnsen86

Det store skridt. 05.07.2014 - Fast job og hus! :-D

91 posts in this topic

Annonce ♥

Waaaaaaaaaaaau!!!! :loveboard:

Den du har valgt er en helt anden liga end den sidste :tunge:

Den smukkeste kjole jeg har set længe (sorry, fellow brides :wink: ) !!

:loveshower:

De var nemlig rigtig forskellige - så virkelig svært at vælge. Prøvede en hel 3. slags - blonder og A-snit med hjerteudskæring og så blondeærmer - men alt alt for varm til de temperaturer juli disker op med ind imellem :o

0

Hold da op. Du kan da bare bære hvad som helst! Det må gøre det vildt svært at vælge. De er begge vildt flotte, og kan godt forstå at du fik mange lange blikke og søde kommentarer på den sidste, den er flot til dig på en meget klassisk, eventyrlig måde. Den du har valgt er mere moderne og virkelig fed, synes jeg. Den har mere bid. Du er rigtig flot i begge!

0

Annonce ♥

Hold da op. Du kan da bare bære hvad som helst! Det må gøre det vildt svært at vælge. De er begge vildt flotte, og kan godt forstå at du fik mange lange blikke og søde kommentarer på den sidste, den er flot til dig på en meget klassisk, eventyrlig måde. Den du har valgt er mere moderne og virkelig fed, synes jeg. Den har mere bid. Du er rigtig flot i begge!

Tusind tak for de søde ord! Ja, det var super svært at vælge. Og når man "skal" tage valget på 1 time og 15 min., så kradser tvivlen, men ja den jeg har valgt er netop moderne og har lidt kant. Sådan stilmæssigt i forhold til vores location er den et bedre match. Det er meget lyse, klassiske lokaler. Havde vi holdt det på et slot, gammel kro eller lign. havde den anden været perfekt :)

0

halløjsa, en ny 2014 brud med sin egen tråd :cheerleader3: Hold da op hvor starter du godt ud med fantastiske billeder af flotte kjole, og hvor er den dog bare gudesmuk den kjole du har valgt! :c166: Du bliver en meget meget smuk brud!

Jeg glæder mig til at følge dig herinde :wink:

0

halløjsa, en ny 2014 brud med sin egen tråd :cheerleader3: Hold da op hvor starter du godt ud med fantastiske billeder af flotte kjole, og hvor er den dog bare gudesmuk den kjole du har valgt! :c166: Du bliver en meget meget smuk brud!

Iih.. Dårlig samvittighed lige her... :floejt: Har faktisk læst din tråd - fantastisk frieri btw! :loveboard:. Men tusind mange tak for roserne :biggrin:

0

Annonce ♥

Iih.. Dårlig samvittighed lige her... :floejt: Har faktisk læst din tråd - fantastisk frieri btw! :loveboard:. Men tusind mange tak for roserne :biggrin:

Nåååeh jamen det skal du ikke have dårlig samvittighed over :wink: Bare det at nogen overhovedet læser med, er dejligt :wink:

0

Super smuk kjole du har valgt! Den ser bare helt rigtig ud til dig :)

Dejligt at høre om andre, som også har valgt den mest behagelige kjole, selvom den anden var prinsessedrømmen :)

0

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Smuk kjole :)

Mange mange tak :biggrin:

Smuk smuk kjole du har valgt!

:thanks:

Super smuk kjole du har valgt! Den ser bare helt rigtig ud til dig :)

Dejligt at høre om andre, som også har valgt den mest behagelige kjole, selvom den anden var prinsessedrømmen :)

Iih. Så må jeg lige ind og lure på din :lol: Synes det er så sjovt/spændende at se andres kjoler også :loveflag:

Jeg ved bare, at jeg også gerne vil kunne danse rundt og nyde vores fest :floejt:

0

Så er der et nyt lokation i spil... :floejt:

Vi skal på torsdag ud og se Skovkantens Selskabslokaler. Vi havde til at starte med ønsket at se lokalerne, men da forpagteren brændte os af intet mindre end 2 gange :td: , så vi droppede det. Vi ønskede ikke at have dem (ham) til at stå for vores bryllup, når det ikke engang var muligt at overholde aftaler om fremvisning. I dag ringede den nye forpagter og ville følge op på vores reservation. Nu har vi booket en fremvisning derude torsdag eftermiddag, så vi kan se det :wink: .

Møllekroen, som vi faktisk har reserveret (og skal betale dep. inden for 10 dage på) ligger desværre lidt langt ude i forhold til overnatning og transport når folk skal hjem. Og vi skal køre hele vejen gennem byen for at komme ud til det (ligger på vej mod Kerteminde - for de stedkendte). De serverer uden tvivl det mest fantastiske mad derude og lokalerne er lækre.

Nu må vi lige se, hvordan mødet bliver, så tager vi det endelige bagefter.

0

Det var jeg så nok ikke forelagt oplysningen om at der er kommet ny forpagter. Der taler vi jo nok om en person som formentlig har en opgave med at rette op på det som den gamle ikke måtte have formået og en person som er engageret i det og vil strække sig langt, hvad henvendelsen vel også viser. Ellers ville vedkommende næppe tage sådan en opgave, til forskel for en forpagter som måske efter at have drevet det i en årrække er kørt lidt sur i det. Det er så blot en teori men et faktum er det jo at vedkommende skal vise sit værd og det kan kun være til de førstkommende kunders fordel.

0

Annonce ♥

Skovkantens selskabslokaler ser lækre ud!

En kollega har holdt fest der, og siger at lokalerne bare er super fine.

Hvad fik jer til at ændre mening? Efter to afbrændinger var jeg nok bakket helt ud.

Som Diskobil skriver nedenunder, så er det fordi hun ringer og siger hun er ny forpagter, og så vil vi gerne give stedet en chance mere.

Det var jeg så nok ikke forelagt oplysningen om at der er kommet ny forpagter. Der taler vi jo nok om en person som formentlig har en opgave med at rette op på det som den gamle ikke måtte have formået og en person som er engageret i det og vil strække sig langt, hvad henvendelsen vel også viser. Ellers ville vedkommende næppe tage sådan en opgave, til forskel for en forpagter som måske efter at have drevet det i en årrække er kørt lidt sur i det. Det er så blot en teori men et faktum er det jo at vedkommende skal vise sit værd og det kan kun være til de førstkommende kunders fordel.

Netop vores tanke :-)

0

Kigger sko. Det mærkelige er, at jeg aldrig har været god til de høje, slanke hæle - vrikkede rundt, vraltede og det så generelt ret dårligt ud. Til den 30-års jeg var til i weekenden måtte jeg så lige endnu engang prøve. Havde forberedt mig og taget skiftesko med, men gik og dansede rundt i de fineste høje stilletter hele aftenen - vi sad selvfølgelig også ned :wink: Men er helt paf. Havde ikke engang rigtigt ondt i fødderne bagefter??!! :cheerleader3: Tror faktisk at hemmeligheden ligger i, at sålen er af gummi/antiskrid :biggrin:

Det par jeg har er et par fra Nine West, så nu har jeg fået blod på tanden og lurede lige på disse:

Hvad tænker I om farven? Min kjole er Ivory.

(Edit: Beklager giga-billedet. Den vil ikke gøre det mindre i mit redigeringsprogram. Må kigge på det i morgen)

post-68440-0-59272200-1382647004_thumb.j

Edited by Johnsen86
0

Annonce ♥

Nå, ja. Hvis alt flasker sig, så tror vi faktisk at vi vælger Skovkanten. Det ligger bedre. Vi får mulighed for at de søde gamle bedsteforældre kan sidde i lækre sofaer og sludre mens vi giver den gas og der er bare lidt sjov og ballade over stedet med deres farvevalg og decor. Vi får endvidere mulighed for opdækning til kaffe i et andet lokale mens der dækkes om til party i det andet :-D Der er meget bedre plads til musik og dans ved Skovkanten.

0

Lyder dejligt at i har fundet plads og mulighed for de ældre også, så de yngre kan feste uden at risikere at løbe pensionisterne over ende.. :cheerleader3:

Det lyder som om i har fundet den gode mulighed med at kunne være i andet lokale mens der stilles op og ryddes til "Disco" ved siden af :)

0

Ja, det er lige en tak bedre indrettet end Møllekroen, selvom det også var fine lokaler. Og bestemt lækker mad!! Nu skal vi se bare lige have det til at gå op med, at der er et andet selskab samme dag. Men vi har faktisk allerede tænkt en løsning :-)

0