Johnsen86

Det store skridt. 05.07.2014 - Fast job og hus! :-D

91 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op du er uheldig. Og du har ikke fået en mail med at de er på vej? Normalvis trækkes pengene først når varen bliver afsendt fra lageret.

Om ikke andet kan du ved nethandel jo altid gøre indsigelse i banken og så dækker banken dig. Vel og mærket hvis Brandos ikke tilbageføre dine penge.

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Annonce ♥

Jeg fik heldigvis pengene retur. Relativt hurtigt og med endnu et gavekort på 100kr pga. fejlen.

Jeg håber, at de har flere BM på lager og/eller får nogle og jeg så kan købe dem under januar-udsalget, hvis de har det.

Endnu en nyhed, som jeg først kan dele nu, da det lige skulle gå i orden:

Vi har købt hus! :bunny_4:

Vi får nøglerne d. 1/2, så vi kan male og sådan og overtager officielt d. 1/3. :cheerleader3: Det hele går pludselig så stærkt :loveshower:

Jeg tror vi ender med at holde reception i huset/haven, da vi på den måde sparer nogle dyre timer på fest-stedet :super:

Jeg har spurgt min veninde og hendes forlovede om de ikke vil tage billeder af vores forberedelser om morgenen, og så har en anden veninde en kæreste, som har taget billeder til flere bryllupper. Ham har jeg spurgt pænt om han ikke kunne være interesseret i at tage billeder indtil aftensmaden, og så beder vi nogle stykker tage digitalkameraer med :biggrin:

0

Annonce ♥