mille_lindskov@yahoo.dk

Brudekjoler på nettet, nogen erfaringer?

12 posts in this topic

Hej Søde Piger

Jeg er i fuld gang med at finde kjolen, men desværre har jeg ikke så frygtelig mange penge at gøre godt med. Der er mange steder på nettet hvor man kan købe billige brudekjoler, og så ville jeg høre om der er nogen der har erfaringer med det?? Vil jo gerne være fin på den store dag. :)

Glæder mig til at høre fra jer

0

Annonce ♥

Personligt tør jeg ikke købe brudekjole via nettet, da jeg synes en stor del af at finde den rigtige er følelsen den giver i maven.

Men hvad med at tage til udsalg hos div. butikker :)

Altså flere (de fleste) har udsalg et par gange om året hvor sidste års modeller er sat ned til 1500 kr eller deromkring :)

0

Jeg har prøvet det mange gange... Og blev selv gift i en kjole købt i østen. Der er flere ting man skal overveje (har skrevet en tråd om det), men jeg synes at det KAN være et godt alternativ for piger, der ikke har eller ikke vil bruge masser af penge på en kjole (udsalg eller brugt er selvfølgelig et andet godt alternativ).

Jeg synes personligt ikke at man kan se at jeg var en brud til under 5000,- inkl ALT (sko, slør, smykker, hårpynt, skørt, kjole)

Sidste kjole jeg købte (dog ikke i Kina) er denne, der er brugt til fotos (og kommer til salg her snart)

545254_404277719674273_507535571_n.jpg

0

Annonce ♥

Dette har været oppe og vende en del gange. Du vil kunne finde eksempler herinde på kjoler, hvor det er gået godt som fx Lena's. Og du vil kunne finde eksempler på, at det er et rigtigt dårligt stykke arbejde, der lander hjemme hos dig, hvor folk i al hast har måtte ud og skaffe sig noget nyt. Så du må gøre op med dig selv, om du vil tage chancen.

Men hvorfor ikke starte med at gå til udsalg eller outlets og se, om du kan finde din drømmekjole til lavpris? Det er jo noget andet at have prøvet en kjole rigtigt fremfor at se et billede på nettet og indtaste sine mål, du får en bedre fornemmelse af, om det nu er dig, når du har kjolen på.

Rigtig god brudekjole jagt :shooter:

0

Jeg startede med at købe en online af selvsamme årsager som dig, og den kom frem og var rigtig fin.

MEN balladen kom, da jeg skulle have den gjort mindre, for det kom til at koste en del.

Jeg skrottede derfor kjolen og fandt en (DYR!!) super smuk ny kjole i stedet.

Det var virkelig dumme peng, og stressende, da jeg skulle ud og finde en ny kjole en uges tid inden brylluppet, hvis jeg

ville være helt tilfreds.

0

Jeg er selv en af de brude, der kommer til at ta´ chancen og køber min kjole på nettet, da jeg nægter at gi´ en halv million for en kjole herhjemme...,og de kjoler jeg finder til en "forholdsvis fornuftig" pris her hjemme er ABSOLUT ik´ mig og at købe en brugt kjole er totalt no-go for mig! jeg har derfor valgt at ta´ chancen, søge på diverse brudekjole-sider på nettet, tjekke anmeldelserne ud på trustpilot.com og så springe ud i det!
Jeg tar´ inden da ud i diverse brudekjoleforretninger herhjemme og prøver de forskellige stilarter, for at se hvilken slags kjole, som passer mig bedst og derefter går jeg ellers i jagt-mode på nettet efter en kjole, syet efter mine mål! :wink:
og hvis man så lige tjekker told,moms, afgifter og postdanmarkgebyre på toldpriser.dk ...,så kan det ik´ gå helt skidt! :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg synes det er helt fint at købe en kjole på nettet. Grundene kan være mange, at man ikke kan finde noget man kan lide i butikkerne , eller man af den ene eller anden grund synes det er for dyrt.

Jeg synes det er totalt dårlig stil at tage ud at prøve en masse kjoler i butikker herhjemme velvidende at man aldrig har tænkt sig at købe herhjemme. Det gør det bestemt heller ikke billigere for dem der køber herhjemme.

0

Jeg synes det er helt fint at købe en kjole på nettet. Grundene kan være mange, at man ikke kan finde noget man kan lide i butikkerne , eller man af den ene eller anden grund synes det er for dyrt.

Jeg synes det er totalt dårlig stil at tage ud at prøve en masse kjoler i butikker herhjemme velvidende at man aldrig har tænkt sig at købe herhjemme. Det gør det bestemt heller ikke billigere for dem der køber herhjemme.

Det kan godt være at du eller andre syn´s at det er dårlig stil, at gå ud og prøve kjoler herhjemme i butikkerne, men dem der bestiller kjoler fra nettet har vel lige så meget ret til, at ta´ ud og prøve kjoler i de danske butikker for at finde ud af hvilken stil, der passer bedst, som andre brude der køber deres kjoler herhjemme! :rolleyes:

0

Det er så lige der vi er uenige. Hvis man VED man aldrig har i sinde at købe noget i en butik så synes jeg ikke det er ret pænt at bruge deres tid og ekspertise.

Edited by JosephineL
0

Det er så lige der vi er uenige. Hvis man VED man aldrig har i sinde at købe noget i en butik så synes jeg ikke det er ret pænt at bruge deres tid og ekspertise.

tjah...,men så må vi være enige om at være uenige,for jeg syn´s at man uanset hvad har lov til at gå ud og prøve brudekjoler ligesom alle andre, da man som enhver anden brud har brug for råd og vejledning...,og så tror jeg bare at vi skal la´ den ligge for helt enige kan man aldrig blive! :)

0

Annonce ♥