Frk. Tine

Vielse på Hammershus - hvordan?

8 posts in this topic

Halløj :)

Er der nogen herinde, der ved, om det er muligt at blive viet på Hammershus? Og hvem man skal kontakte i den forbindelse? Jeg har søgt en del på nettet nu, men har svært ved at finde noget om det og det ville simpelthen være en kæmpe drøm, der gik i opfyldelse, hvis det kunne lade sig gøre!

0

Annonce ♥

Jeg tror man aftaler det med den der skal vie jer.. (Altså dem fra rådhuset)... Det er hvert fald sådan jeg har hørt det er blevet gjort.. Og så skal man vist ringe til dem der "ejer" hammerhus... - mener det er skov og naturstyrelsen... :)

0

Nej det ved jeg ikke noget om..... Altså stole og det.... Der må jeg desværre være svar skyldig...

Nå for pokker... - så burde det jo være muligt at få en præst til det... Skal du nok bare arrangere selv... :)

0

Annonce ♥

Jo, præster har fået mulighed for at foretage vielser udenfor kirkerummet. Så kontakt præsten i sognet, hvor Hammerhus ligger :)

Mht. stole og lignende, så vil jeg tro, at det er noget, som I aftaler med dem, der har ansvaret for Hammershus. Husk også, hvis I ønsker musik, at det ikke er nødvendigvis er en selvfølge, at organist og sanger(e) fra kirken følger med. Måske skal I også selv sørge for anlæg/klaver... Tag det med præst/Hammerhus :)

Edited by GoldRumble
0

Tusind tak for jeres svar! Der er nok ikke andet at gøre end at gribe knoglen og få ringet til de forskellige :)

@britsen914: Tak for velkomsten :) Ved dog ikke, hvorfor der står "nyt medlem", for har været medlem i et stykke tid efterhånden. Har dog ikke

været så aktiv herinde, så måske det er derfor! Men jeg er i hvert fald en rigtig bornholmerpige :) Ved du i øvrigt, om det koster noget at leje Hammershus til sådan noget?

@GoldRumble: Det er nemlig det, præsterne må nu, hvis de altså vil :) Det kunne være så fedt at have Hammershus til at danne rammerne for brylluppet! Men er selvfølgelig godt klar, at en udendørsvielse nok kræver lidt ekstra arbejde :)

Tak for jeres input!

0

Der er jo lokalerne som Rita ejer... Men hun er sikkert dyr... Men ved ikke med de grønne arealer... Tror som sagt du skal have fat på skov- og naturstyrelsen.. Ved i hvert fald de render meget rundt deropppe.. ;)

Men jo, er nok på grund af dine besvarelser der står nyt medlem over dig.. :)

0

Annonce ♥