Posted September 30, 2013 · Report post Hej piger, Jeg - eller vi - er i den lykkelige situation, at vi skal giftes. Dog først i december 2015, og vil meget gerne have en bestemt dato i vores egen sogn. Jeg er bare lidt på bar bund om, hvornår vi skal tage kontakt til præsten og få den reserveret... Hvornår gjorde/gør I det? På forhånd tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2013 · Report post Så snart vi var enige om datoen og begyndte at snakke mere om bryllup sendte jeg en mail til den præst vi gerne vil have til at vie os. Det var vel at mærke mere en halvanden år i forvejen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2013 · Report post Jeg ringede til præsten i starten af august og fik booket datoen, og en tid 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2013 · Report post Nogle kirker booker først et år i forvejen, men det står som regel på deres hjemmeside. Den kirke vi har i kikkerten booker dog først et halvt år i forvejen, så det synes jeg er lidt stress! Men har indtryk af at det er en storbys ting.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2013 · Report post Stort tillykke. Vi bookede næsten 1 år før, men i vores kirke kunne man også først booke 12 måneder før og der var allerede en anden vielse på dagen, så mit råd er: book så hurtigt som muligt, så kan i også selv bestemme tidspunkt for vielsen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2013 · Report post De fleste reservere kirken og præsten ca. et år før, vi gjorde det et halvt år før.... Jeg tror meget det afhænger af dit temperament i denne situation... Men du kan altid lave en forespørgsel - du har jo intet at miste, kun en masse at vinde...Og tillykke forresten... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2013 · Report post Det er lidt op til dig selv.. men december ikke ikke en populær måned at blive gift i, så er ret sikker på der nok skal være plads/tid til jer... :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2013 · Report post Vi bookede cirka et år i forvejen, og der var allerede et andet par, der også skal vies den dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites