Sign in to follow this  
Followers 0
mms8777

bryllupskage hvor lange etager

9 posts in this topic

jeg er begyndt at kigge på stativ til kagen, men ved ikke om jeg skal gå efter 3 eller 4 lag. Vi bliver 54 og kagen skal bruges som dessert.

Hvad tænkeri

0

Annonce ♥

Vi havde 5 etager til 53 mennesker (3 af dem børn). Vi endte med at have de 2 øverste etager med hjem igen og den 3. (den midterste) stod ude resten af aftenen i håbet om at blive spist, der var ca. halvdelen tilbage. Vi brugte også kagen til dessert.

Skal lige siges at vi have indisk mad på buffet så folk var egentlig rimelig mætte i forvejen.

0

Vi havde 5 etager til 53 mennesker (3 af dem børn). Vi endte med at have de 2 øverste etager med hjem igen og den 3. (den midterste) stod ude resten af aftenen i håbet om at blive spist, der var ca. halvdelen tilbage. Vi brugte også kagen til dessert.

Skal lige siges at vi have indisk mad på buffet så folk var egentlig rimelig mætte i forvejen.

Så 3 ville i princippet vær nok eller hvad

0

Jeg overvejer en opsats hvor alle lag bliver lige store skal det lige nævnes

0

Annonce ♥

Ja, 3 burde egentlig være nok, men det kommer an på hvor store de er. Vores var hjerteformede, næsten runde, hvor jeg vil gætte på at den nederste havde en diameter på 50 cm, den øverste var i hvert fald tæt på 20

0

Mener der er en hjemmeside eller noget på facebook der hedder kageberegner, der skulle man kunne indtaste højde, bredde og længde på kagen og så har man et svar..

0

Vores var i 5 lag og var beregnet til min.100 personer, du kan se den her.

Den blev serveret til receptionen, men udover toppen har vi også 2.lag tilbage i fryseren. Det er måske svært at se, men næst øverste lag er på størrelse med en alm. stor lagkage.

Så jeg vil mene 3 lag er fint :)

0

Den er bare så flot. regner med at lave en 4 lags så skal jeg ikke bekymre mig om noget

0

Annonce ♥

Vi havde 3 lag, hvor den øverste skulle i fryseren.

Derudover havde vi kage med hjem som ikke blev spist, og vi var 42 mennesker

0