nina elholm

nina elholm

4 posts in this topic

En Uge tilbage til vores Bryllyp og er. Endelig færdig med vores planlægning af vores Dag / Aten bliver en helt igennem fantastiks dag som vi begge

har været igang med og planlægge så intet går galt :) dagen starter med et dejlig morgenmåltid sammen med pigerne som skal hjælpe mig i tøjet og en tur til frisøren og få håret sat :) makeup klare jeg selv da jeg har det bedst med det.manden sover ved sin bror fra om fredagen.:)

Blomster er bestilt er spændt på hvilke kroen er betalt så det klaret musikker skal betales på dagen

og det samme med fotograf men kagen er betalt og ved og gøres klar til den store dag

bestilt ved fondanthuset :) kroen er på østerhøjst kro.Mandes morgengave er købt og ligger hjemme Manchetknapper et billed af mig og en elektrisk tandbørste som han har ønsket sig allerede sidste år.:) nu venter vi bare på den sidste uge skal gå lidt stærkt.:) :)

0

Annonce ♥

Ja det så skønt det er tæt på og sommerfuglene er så smådt begyndt og

vise sig men mon ik de bliver større som tiden nærmer sig :) og tænkte bare at en morgengave

jo skal være en personelig ting og hvad er mere personligt ind en ting han ønsker sig og kun ham der bruger :)

alle de store ting plejer vi nemlig altid og købe når vi har lyst til nyt i huset.:) Tak for jeres ønsker :)

0

Annonce ♥