JanniTR

beretning.

124 indlæg i dette emne

Jeg er igang, bare i planlægningstråden.. :wink:

Og lækker læsning indtil videre :cheerleader3:

Ej altså Carina - den skal da herind så de er samlet :)

Tak det var pænt skrevet. Jeg har jo ikke ligefrem så mange billeder fra den tid - forstår egentlig ikke at jeg ikke tog nogen, men det er altså begrænset.

Forsøger i en stille stund at komprimere billederne, men det tager jo evigheder.... :(

Så der går nok lidt før jeg kan komme videre alligvel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

By the way så har vi jo

1 MÅNEDS BRYLLUPSDAG IDAG :loveshower: :loveshower:

Det er ikke til at forstår der allerede er gået en måned - tiden flyver og vi har så meget om ørene..

Dagen i dag tilbringes til MR scanning af N. Sidste scanning før indkaldelse til møde om hvad det er med ham.

Så skal vi have lidt frokost og så går turen til kønsscanning, hvor vi forhåbentlig finder ud af hvilken lille basse det gemmer sig i maven :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er igang, bare i planlægningstråden.. :wink:

Og lækker læsning indtil videre :cheerleader3:

Ej altså Carina - den skal da herind så de er samlet :)

Tak det var pænt skrevet. Jeg har jo ikke ligefrem så mange billeder fra den tid - forstår egentlig ikke at jeg ikke tog nogen, men det er altså begrænset.

Forsøger i en stille stund at komprimere billederne, men det tager jo evigheder.... :(

Så der går nok lidt før jeg kan komme videre alligvel.

Det kan være jeg opretter en tråd herinde, bare til fremtidige brude :) føler bare ikke jeg kommer nok ind i denne del af forumet, så derfor har jeg startet beretningen i min planlægningstråd :badgirl::wink:

Vi får også billederne i en "Facebook"-version, hvor billederne ikke fylder så meget. Kan du ikke spørge jeres fotograf om i ikke også kan få det? For det kommer delme da til at tage laaaang tid at konvertere alle de billeder :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er igang, bare i planlægningstråden.. :wink:

Og lækker læsning indtil videre :cheerleader3:

Ej altså Carina - den skal da herind så de er samlet :)

Tak det var pænt skrevet. Jeg har jo ikke ligefrem så mange billeder fra den tid - forstår egentlig ikke at jeg ikke tog nogen, men det er altså begrænset.

Forsøger i en stille stund at komprimere billederne, men det tager jo evigheder.... :(

Så der går nok lidt før jeg kan komme videre alligvel.

Det kan være jeg opretter en tråd herinde, bare til fremtidige brude :) føler bare ikke jeg kommer nok ind i denne del af forumet, så derfor har jeg startet beretningen i min planlægningstråd :badgirl::wink:

Vi får også billederne i en "Facebook"-version, hvor billederne ikke fylder så meget. Kan du ikke spørge jeres fotograf om i ikke også kan få det? For det kommer delme da til at tage laaaang tid at konvertere alle de billeder :blink:

Ja det må du altså lige gøre... :)

Det var da vildt smart med billederne i en facebook version :super:

Nu har jeg fået dem sorteret, så skal de bare ændres i størrelse...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang, bare i planlægningstråden.. :wink:

Og lækker læsning indtil videre :cheerleader3:

Ej altså Carina - den skal da herind så de er samlet :)

Tak det var pænt skrevet. Jeg har jo ikke ligefrem så mange billeder fra den tid - forstår egentlig ikke at jeg ikke tog nogen, men det er altså begrænset.

Forsøger i en stille stund at komprimere billederne, men det tager jo evigheder.... :(

Så der går nok lidt før jeg kan komme videre alligvel.

Det kan være jeg opretter en tråd herinde, bare til fremtidige brude :) føler bare ikke jeg kommer nok ind i denne del af forumet, så derfor har jeg startet beretningen i min planlægningstråd :badgirl::wink:

Vi får også billederne i en "Facebook"-version, hvor billederne ikke fylder så meget. Kan du ikke spørge jeres fotograf om i ikke også kan få det? For det kommer delme da til at tage laaaang tid at konvertere alle de billeder :blink:

Ja det må du altså lige gøre... :)

Det var da vildt smart med billederne i en facebook version :super:

Nu har jeg fået dem sorteret, så skal de bare ændres i størrelse...

Man kan da hente nogle små programmer på nettet der kan ændre størrelse på billeder.. Google er din ven i nøden - søg på image resizer og vælg første link. Med det kan du ændre flere billeder på én gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot borddækning :) Kommer der snart mere? :wink:

Tak det var jo bare min prøveopstilling :)

Århh jeg arbejder i rul og kan ikke nå at få konverteret billederne, men jeg er altså igang!

Skal nok få kigget mere på det i næste uge, men da det er ferie skal jeg have sønnen hjemme og så bliver der jo ike meget mere tid til billedredigering.. :(

Sorry

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er igang, bare i planlægningstråden.. :wink:

Og lækker læsning indtil videre :cheerleader3:

Ej altså Carina - den skal da herind så de er samlet :)

Tak det var pænt skrevet. Jeg har jo ikke ligefrem så mange billeder fra den tid - forstår egentlig ikke at jeg ikke tog nogen, men det er altså begrænset.

Forsøger i en stille stund at komprimere billederne, men det tager jo evigheder.... :(

Så der går nok lidt før jeg kan komme videre alligvel.

Det kan være jeg opretter en tråd herinde, bare til fremtidige brude :) føler bare ikke jeg kommer nok ind i denne del af forumet, så derfor har jeg startet beretningen i min planlægningstråd :badgirl::wink:

Vi får også billederne i en "Facebook"-version, hvor billederne ikke fylder så meget. Kan du ikke spørge jeres fotograf om i ikke også kan få det? For det kommer delme da til at tage laaaang tid at konvertere alle de billeder :blink:

Ja det må du altså lige gøre... :)

Det var da vildt smart med billederne i en facebook version :super:

Nu har jeg fået dem sorteret, så skal de bare ændres i størrelse...

Man kan da hente nogle små programmer på nettet der kan ændre størrelse på billeder.. Google er din ven i nøden - søg på image resizer og vælg første link. Med det kan du ændre flere billeder på én gang :)

Super mange tak - det må jeg lige kigge på.

EDIT: det var et smart link, men vi har kun Mac herhjemme og programmet er til Windows :(

Hov fandt vidst et egent program, som skulle virke på Mac :happy:

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå måske det hele lykkes og jeg kan komme videre med min beretning inden jeg må på job igen....

Fortsættelse af dagene op til - de sene aftentimer

Nå men jeg måtte jo tage afsked med min kommende mand og kl 23.30 kørte jeg hjemmefra og satte næsen mod mine forældre.

Turen hjem til dem syntes jeg var SÅ laaannngg - en tur som kun tager 20 min...

Da jeg kom derhjem - blev jeg mødt af den gladeste hund og mine forældre sad i køkkenet, hvor de hyggede sig med rødvin, planlægning og fjernsyn. :a1221:

De spurgte om jeg havde lyst til et glas, men havde lige fået en tår øl med H2b, så takkede nej og fik i stedet en varm kop kakao flødeskum - REN FORKÆLELSE hos mor og far :loveshower:

Men vi var alle så trætte, så vi blev enige om det nok var bedst at gå til køjs.

Min kære moder havde redt fint op på mit barndomsværelse og far havde hængt min kjole fint på weekenden, så jeg kunne ligge og nyde den inden mine øjne lukkede :loveboard:

Men kunne frk. sove...... :pokey: NIX BIKS jeg lå og rodede rundt indtil kl blev 01.30 og BK blev flittigt studeret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen endelig - vores bryllupsdag :loveshower::loveshower:

Jeg vågnede selvfølgelig før vækkeuret ringede nemlig kl 7.00 og uret skulle ringe 7.30 - kunne høre min mor puslede udenfor døren og måtte sådan ud og tisse. Så væltede ud og små trissede på toilet.

Min mor gav en stort knus og sagde tillykke med dagen og så luntede jeg ellers i seng igen. Min søster, som også skulle sætte mit hår, og hendes h2b kom med morgenmad kl. 7.30.

 

Far og mor havde dækket fint op i køkkenet, så vi ventede bare på min søster og svoger.

 

Søster kom løbende ind på mit værelse og hoppede rundt i sengen: "I dag skal min søster giftes....." - Hun er skisme skøn :a1221:

 

Vi satte os ud for at spise og pludselig kunne jeg godt mærke maven min kørte lidt rundt. Jeg fik dog spist og snart var det igang med håret.

 

 

Sønnike vågnede selvfølgelig midt i vi var igang med håret, men ham tog min far sig af :7himmel:

 

 

 

Min kære søster var så SEJ og GOD, men hun var åbenbart ikke helt tilfreds, så da kl var 10 spurgte hun mig, hvornår min veninde kom og lagde makeup - det vil hun gøre ca 10.30.

Godt så en - to - tre og så var håret igen pillet fra hinanden og hun startede forfra.

 

Men så blev hun også tilfreds og jeg blev så fin - det endelig billede af "looket" kommer :)

 

Kl. 10.30 ankom min veninde og hendes kæreste som aftalt.

Så dejligt at se hende :cheerleader3:

Hendes kæreste havde vældig tøjkrise og bad mig hjælpe med at vælge - det var nu hurtigt klaret, jeg er bare mere til et casual look, som h2b skulle have på.

Man behøver skisme IKKE gøre sig ældre end man er :tunge::badgirl:

 

Vi sad lidt og snakkede før vi gik i krig med makeup. Eller retter sagt min veninde gik i krig - og hun er bare VILDT dygtigt til sådan noget.

 

 

Så fin og smuk blev jeg - utroligt det kunne lade sig gøre, men var bare så glad for det!

Det var så naturligt og lige mig :7himmel:

 

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fortsættelse kjolen og bilen...

I mens jeg fik lagt den sidste makeup blev vores søn puttet til lur og vores skønne transportmiddel for dagen ankom.

Det var min far som havde arrangeret det og det kunne ingen anden have gjort bedre! Min fars jagtkammerat har marketingsfirmaet 727 i Stilling - ja dem med flyvemaskinen ved motorvejen :lol:

De havde sidste år købt en engelsk cab og istandsat denne - JAMEN DEN ER SÅ FED!

Den vanlige chaffør kunne dog ikke køre os, så istedet gjorde en anden af jagtkammeraternes søn Kristian det - hvilket han gjorde til UG og han var lidt stolt.

Mine forældre havde dog forberedt at bilen skulle dekoreres lidt, så det gik mændene igang med.

 

 

Det endelig og fine resultat må i vente på at se :)

KJOLEN :c166:

Årh så kom øjeblikket, hvor jeg skulle i min skønne kjole :7himmel: Jeg havde lige hurtigt været i den weekenden forinden, for at sikre mig maven nu kunne være i den :pokey: og det gik lige... Der var endda også plads til at den kunne vokse i løbet af dagen.

Jeg havde forinden taget mit fine nye undertøj på, mit strømpebånd og iført mig mine sko.

Først på med skørtet:

 

NÅRH NEJ den gik ikke pga maven og håret, så af med den igen og så først i kjolen :tunge:

Så op med kjolen og dernæst først det ene ben og så det andet:

 

 

Så rettes der ud og lagene ligges korrekt og pænt!

 

Sidst men ikke mindst skulle bæltet også bindes på.

 

Det var så resultatet :c166: og jeg kom i min kjole.

Min skønne veninde havde i mellemtiden taget sin kjole på og kom ind i stuen, hvor jeg stod i min fine kjole og så mig selv i spejlet.

Hun åbnede munden, men sagde ikke noget og så kunne jeg se tårene i hendes øjne :7himmel:

Det sagde bare alt - JEG ELSKER HENDE VIRKELIG OG DEN REAKTION VAR ALT HVAD JEG HAVDE HÅBET PÅ! :a1221:

Det var så også lige før jeg måtte græde, men fik det holdt tilbage og min veninde skyndte sig ud igen. - Det var et meget rørende øjeblik, som jeg nok ikke lige glemmer foreløbig. :boohoo:

Generelt var familien, mine venner og vores chauffør meget stumme, da jeg gik forbi og kommenterede med at jeg var så SMUK. :thumbsupsmileyanim:

Det var da bestemt også lige hvad en brud gerne vil høre, nu hvor jeg føler mig lidt graviditets grim og kvabset.... :griner:-

Pludselig gik det hele lidt stærkt og min mor måtte køre afsted mod Randers med sønnike i bilen, da hun skulle aflevere bryllupskagen hjemme hos os selv.

Søster og svoger måtte også afsted til kirken og ligeledes skulle mine venner afsted.

Så stod vi der min far, vores chauffør og jeg. Vi kiggede lidt på hinanden og nu gik det virkelig op for mig at jeg altså skulle giftes med manden min ()()

Det sidste familiebillede, som frk. taget foran bilen:

 

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg, håber jeg....

GLÆDER MIG :cheerleader3:

Mere mere mere :-)

Du er bare så smuk :7himmel:

Lidt kom der op, men dejligt du glæder dig og gider læse med :kiss:

OG TUSIND TUSIND TAK søde - det var meget pænt skrevet :blush: Jeg følte mig ærligt også lidt smuk, da jeg var færdig og klar til at tage mod kirken og min kommende mand :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smuk! Meget rørende med veninden. Glæder mig til mere!

Ja det glemmer man ikke lige foreløbig.

Håber at kunne komme lidt videre idag, men er alene med S, da N. er taget på jagt og jeg skal på job senere :(

Jeg glæder mig også :)

Dejligt at læse du gider læse med - jeg håber, jeg får tid til en fortsættelse senere.

Herlige billeder, glæder mig til mere! :)

God arbejdslyst :happy:

Dejligt andre syntes om ens billeder :) Skal se om jeg kan få skrevet lidt mere i dag inden jeg skal afsted på job igen, men lover ikke noget.

Mange tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du, ser såååå smuk ud i din kjole.

Læser spændt med i din beretning, skøn start. Glæder mig til mere.

måtte lige læse min egen beretning igennem. ..hihi. åh, så skønt at blive taget tilbage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold op hvor er du smuk. Du ser uber fantastisk ud

ÅRH TAK søde!!!!

Hvor er det en flot kjole og hvor er du smuk i den :) Stort tillykke.

Mange tak - det var en FANTASTISK kjole at have på! Også selvom den pludselig måtte være lidt plads til maven :blush: Drømmen da den blev købt var at min kjole sad lidt anderledes - men sådan er det :) Det er jo også sjovt at kunne fortælle til lillepigen en dag, at hun lå derinde :7himmel:

Du, ser såååå smuk ud i din kjole.

Læser spændt med i din beretning, skøn start. Glæder mig til mere.

måtte lige læse min egen beretning igennem. ..hihi. åh, så skønt at blive taget tilbage.

TUSIND tak :blush:

Skal nok komme igang igen, men det bliver ikke før SENT i aften når jeg har fri eller i morgen. S. har efterårsferie fra VG i næste uge, så min tid er jo ikke så den har været :)

Det kan jeg godt forstå - det er også en skøn beretning du lavede :heart: Jeg læste den jo også for nyelig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer