Chm1234

Træls oplevelse :(

15 posts in this topic

Først, pænt Hej allesammen :)

Men nu til det træls, har lige brug for at komme ud med det...

D.7 september var mig og min dejlige kommende mand ude og se på et sted vi kan holde vores kommende bryllup. Mødet går rigtig godt og vi falder pladask for stedet :D det er lig som vi vil have det og servicen virkede bare i top. Nå men vi får så at vide at vi få et endeligt tilbud lidt senere når der er blevet snakket med kokken. Så vi har pænt gået og ventet på at dette tilbud så skulle komme.

Men da vi en måneder senere ikke havde hørt noget vælger min kæreste at ringe derud, hvilket viste sig at være en god ide, for de havde GLEMT OS! De kunne ikke finde vores informationer og kunne derfor ikke se at vi havde booket vores dato!

Jeg er så forarget over at dette er sket! Jeg ved godt at sådan noget kan ske, men det er bare super træls når man havde super høje forventninger til stedet.. :(

Nu skal vi så derud igen på søndag for at snakke med dem, og jeg håber virkelig ikke de har givet vores dato væk til nogle andre, og hvis ikke håber jeg godt nok at vi kan få en eller anden form for kompensation...

Det er en lidt kedelig oplevelse? Og det lukker lidt luften ud af den lyserøde sky man nu har rendt rundt på.. /:

0

Annonce ♥

Jo, men min kæreste nævnte datoen op til flere gange og de sagde ikke de havde andre bookinger der, så tror ikke der er nogen... Men man frygter det jo lidt.. :(

Men ja, du har helt ret... Tror måske bare man er lidt ekstra følsom overfor sådan nogle fejl når det er ens bryllup... Og nej, det håber jeg da ikke ;)

Og mange tak, og i lige måde den 23/8-2014 hvilket er en fantastisk dag at blive gift ;D (det nemlig min fødselsdag)

Edited by Chm1234
0

Annonce ♥

Har hørt om det før - og hver gang tænker jeg bare at sådan noget ikke MÅ ske!! Øv - og et stort :bearhug:

Jeg er helt enig. Også i at vi alle kun er mennesker men syntes desværre man hører det lidt for tit når vi taler om feststeder. Og nej de glemmer ikke samme par én gang mere men så er det måske et andet par. Når det så er sagt så ville jeg væbne mig med tålmodighed. Selvom der da holdes flere bryllupsfester i maj så er det mest konfirmationer der holdes der og det er som regel ikke på lørdagene.

0

Åh nej da, det er bare så surt når andres fejl har så stor betydning for ens store dag :pokey: Vi skal også giftes d.24 maj 2014 og vi var ude allerede i april måned for at indhente tilbud fra feststeder, og allerede der var der 2 ud af 5 steder, som var reserveret på vores dag :huh:

Jeg håber og krydser fingre for, at de har datoen ledig så I kan holde jeres bryllups der :biggrin:

0

Har hørt om det før - og hver gang tænker jeg bare at sådan noget ikke MÅ ske!! Øv - og et stort :bearhug:

Jeg er helt enig. Også i at vi alle kun er mennesker men syntes desværre man hører det lidt for tit når vi taler om feststeder. Og nej de glemmer ikke samme par én gang mere men så er det måske et andet par. Når det så er sagt så ville jeg væbne mig med tålmodighed. Selvom der da holdes flere bryllupsfester i maj så er det mest konfirmationer der holdes der og det er som regel ikke på lørdagene.

Jeg håber lidt de lærer af deres fejl, og håber at de vil gøre en større indsats for det ikke sker med nogle andre.. Men ja, fejl sker, men i øjeblikket virker det SÅ urimeligt :huh:

Og nej det er rigtigt, men mon ikke os de havde sagt noget hvis de havde booket nogle andre på dagen.. :)

0

Annonce ♥

Jeg bider mærke i, at I var derude den 7/9-13, altså årets mest travle bryllupsdag. Måske det kan have haft en lille indflydelse på, at det er gået lidt stærkt på feststedet og noget røg i svinget.

Når det så er sagt, så er vi helt enige i, at sådanne fejl ikke bør ske, men at de kan ske.

Edited by GoldRumble
0

Åh nej da, det er bare så surt når andres fejl har så stor betydning for ens store dag :pokey: Vi skal også giftes d.24 maj 2014 og vi var ude allerede i april måned for at indhente tilbud fra feststeder, og allerede der var der 2 ud af 5 steder, som var reserveret på vores dag :huh:

Jeg håber og krydser fingre for, at de har datoen ledig så I kan holde jeres bryllups der :biggrin:

Ja det gør jeg godt nok os! Tror jeg får et hysterisk anfald hvis de har booket nogle andre den dag, så for både deres og vores skyld håber jeg ikke det er tilfældet.. :wink:

0

Jeg bider mærke i, at I var derude den 7/9-13, altså årets mest travle bryllupsdag. Måske det kan have haft en lille indflydelse på, at det er gået lidt stærkt på feststedet og noget røg i svinget.

Når det så er sagt, så er vi helt enige i, at sådanne fejl ikke bør ske, men at de kan ske.

Det er rigtigt, men der skulle ikke holde bryllup der den dag, da stedet ikke var åbent pga renovation, og det kan da os ske at det er det der har haft indflydelse på sagen...

Men ja, nu glæder jeg mig bare til at få det på plads igen.. et plus ved det hele er da at vi kommer ud og se stedet igen.. :)

0

Så har det måske været den eneste kro o.l. som ikke har haft bryllup i Danmark den dag. :lol: Men et eller andet sted må man jo også tage hatten af for deres ærlighed og for at sige det som det er fremfor bare at "improvisere". :lol: Det er vel også rigtigt når de siger at I ikke havde booket datoen. I skulle jo først have tilbuddet og der er det desværre sådan mange steder at man ikke er sikret selvom man har et tilbud i hånden hvis der er nogle andre som booker først.

0

Annonce ♥

Ja det er rigtig nok...

Nej vi havde booket dagen, vi skulle bare have et tilbud fra kokken om maden (har nok fået skrevet det forkert i mit arrigskab ;))

Men ja, som sagt før er det nok bare fordi man har store forventninger til den dag og når sådan så sker, så når man sgu at gå lidt i panik ;) for man vil jo have det hele skal være perfekt... :)

0

Hvis I har booket datoen så har I vel også fået en skriftlig bekræftigelse fra dem. Eller så er det en god ide at få det hvad ovenstående historie også viser. :lol: Der er desværre nogle som tager meget let på sådanne ting. :td:

0