Gaarsdahl

99 % sikker på kjolen!

27 indlæg i dette emne

Nu syntes jeg at jeg har gemt mig bag skærmen længe nok..

Jeg har endnu ikke fået oprettet en planlægningstråd, da jeg stadig ikke lige er helt sikker på hvordan! :)

men det kommer nok!

Jeg vil gerne have lov at vise min skønhed frem!

Jeg er 99% sikker på at jeg har fundet kjolen, men den sidste % vil bare ikke komme :(

så tænker at dette måske kunne hjælpe!

Billlederne er desværre ikke helt skarpe, da de er taget på en mobil.

post-69483-0-53678300-1381232814_thumb.j

post-69483-0-90093200-1381232825_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej jeg kan jo kun være enig med dig i, at det er den rigtige kjole - da jeg selv havde den samme på, til mit bryllup i september...

Det var en drøm at have kjolen, selv faldt jeg for at der er fjer på kjolen, samt den meget anderledes underdel...

Så jeg kan sagtens forstå dit valg... Og jeg kan kun sige, at jeg nød at have den på, og ikke mindst danse i den....

Tillykke med dit valg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot..

Jeg er VILD med den kjole! Elsker det der lag på lag på nederdelen. Super fin hjerteudskæring.

Og den klæder dig bare så godt. :thumbsupsmileyanim:

Den er super smuk! og wow for en talje, du har/får :cheerleader3:

Mange tak! ååh det varmer mit hjerte at læse! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du sød, mange tak!
Sys den er så utrolig smuk, men det er den specille underdel som du også selv skriver, som jeg har været usikker på!

men jeg er bare heeeelt forelsket i den og det føltes så rigtigt, men alligevel mangler jeg lige lidt...

det er så surt! skal bare være 110% sikker når det er en kjole til såå mange penge! :o:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød, mange tak!

Sys den er så utrolig smuk, men det er den specille underdel som du også selv skriver, som jeg har været usikker på!

men jeg er bare heeeelt forelsket i den og det føltes så rigtigt, men alligevel mangler jeg lige lidt...

det er så surt! skal bare være 110% sikker når det er en kjole til såå mange penge! :o:)

Selv var jeg slet ikke tvivl med underdelen, da jeg ønskede noget i tyl og samtidig noget der var lidt sjovt og anderledes. Ligeledes skulle vi vies i det fri, og være en del i det fri, og jeg synes det var så smukt, at underdelens lag, kunne fanges af vinden, fremfor hele tiden at hænge løst ned...

Men jeg kan sagtens forstå dine tanker, det er en meget anderledes underdel, som ikke er så traditionel... Så jeg tror det kommer meget an på hvor traditionelt man ønsker det... Men hold op hvor den klær dig godt... Men det er der vist mange kjoler som vil...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot kjole, den sidder perfekt på dig , super fin detalje ved brystet jeg har det bare lidt ambivalent med bæltet.. det ser flot ud forfra, understreger din flotte talje, og giver kjolen lige det ekstra , men det dækker lidt den fine snører i ryggen ... hm... det er nok bare mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flot kjole og sikke en talje du har! Du virker lidt smal om hoften i forhold til bredden på dine skuldre når man ser dig forfra i denne kjole, men wauw bagfra! *piiiift*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød, mange tak!

Sys den er så utrolig smuk, men det er den specille underdel som du også selv skriver, som jeg har været usikker på!

men jeg er bare heeeelt forelsket i den og det føltes så rigtigt, men alligevel mangler jeg lige lidt...

det er så surt! skal bare være 110% sikker når det er en kjole til såå mange penge! :o:)

Selv var jeg slet ikke tvivl med underdelen, da jeg ønskede noget i tyl og samtidig noget der var lidt sjovt og anderledes. Ligeledes skulle vi vies i det fri, og være en del i det fri, og jeg synes det var så smukt, at underdelens lag, kunne fanges af vinden, fremfor hele tiden at hænge løst ned...

Men jeg kan sagtens forstå dine tanker, det er en meget anderledes underdel, som ikke er så traditionel... Så jeg tror det kommer meget an på hvor traditionelt man ønsker det... Men hold op hvor den klær dig godt... Men det er der vist mange kjoler som vil...

Jeg har prøvet rigtig mange andre kjoler, men der er bare noget ved den kjole! det er sku svært! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot kjole, den sidder perfekt på dig , super fin detalje ved brystet jeg har det bare lidt ambivalent med bæltet.. det ser flot ud forfra, understreger din flotte talje, og giver kjolen lige det ekstra , men det dækker lidt den fine snører i ryggen ... hm... det er nok bare mig

tak :) bæltet er jo bare en smagssag! jeg er heller ikke sikker på det skal være sådan, for kan godt se hvad du mener :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er helt fantastisk på dig! Og ja, som de andre siger, får du jo en talje der godt nok ikke er mange der kan hamle op med.

Jeg kan for resten se, at du er fra Trige. Jeg er selv fra Aarhusområdet, og bliver lidt nysgerrig på, hvor du prøvede kjolen henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes den er helt fantastisk på dig! Og ja, som de andre siger, får du jo en talje der godt nok ikke er mange der kan hamle op med.

Jeg kan for resten se, at du er fra Trige. Jeg er selv fra Aarhusområdet, og bliver lidt nysgerrig på, hvor du prøvede kjolen henne?

Mange tak! :)

Det er inde fra Bridehouse i M.P. Bruunsgade, hun er super flink og har rigtig mange fine kjoler derinde! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da så lidt :)

Åh, ja, den kender jeg godt til. Ved du, om de har kjoler til et budget på 6000 kroner? :) Nu skal jeg godt nok ud at prøve et andet sted, men hvis jeg ikke finder noget der, kan det jo være, at jeg skulle ind i Bridehouse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da så lidt :)

Åh, ja, den kender jeg godt til. Ved du, om de har kjoler til et budget på 6000 kroner? :) Nu skal jeg godt nok ud at prøve et andet sted, men hvis jeg ikke finder noget der, kan det jo være, at jeg skulle ind i Bridehouse

Tror de har lidt til en hver penge pung :)

Ellers hop ind og kig på deres hjemmeside, hun har priser til at stå derinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber du bliver 110 % sikker...

Og det tror jeg ikke man bliver med de gode kommentarer herinde fra... :)

Forstå mig ret... Jeg tror man skal have den der helt specielle følelse i maven når man har KJOLEN på... :)

Jeg selv har valgt en kjole som jeg ikke synes om da den bare hang på en bøjle.. Men WAUW hvor er den flot når den kommer på... :)

Held og lykke med den endelige beslutning... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flot kjole og sikke en talje du har! Du virker lidt smal om hoften i forhold til bredden på dine skuldre når man ser dig forfra i denne kjole, men wauw bagfra! *piiiift*

Jeg må tilslutte mig dette. SÅ fin talje og rigtig flot bag fra :c166: . Mmm.... Men synes dine skuldre (eller skuldre-hofte proportionen) er lidt off - set med mine øjne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer