Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de supper flotte :loveshower:

Får en til at genoverveje, om man selv skal have bobler.. selvom h2b mere er til ris, og der er købt poser til det :wink:

Vi skal have ris til kirken og risposerne købt og lavet. Boblerne skal bruges til bordpynt :wink:

Vi har professionel fotograf til kirke og lokation, og min onkel til festen. Vi håber at kunne få nogle fede billeder til festen med bobler, da det giver en fed effekt :loveshower:

0

Jeg har en meget romantisk H2B...

Lidt baggrundsviden:

1) Vi er ved at ordne hele vores have (læs: vi flyttede ind i huset sidste sommer, og de tidligere ejer var store havemennesker fanget i 90'erne, så vi er ved at eliminere mange bede og gøre det smukt, men simpelt)

2) Vi har valgt at sove sammen natten op til bryllupet af flere årsager, men den største er at det bare føles helt rigtigt for os.

H2B nævnte her til aften at han synes vi skal plante et nyt træ sammen om morgen på vores bryllupsdag, nu hvor vi sover sammen. Synes det lyder helt fantastisk :7himmel::a1221::7himmel:

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Annonce ♥

Åh hvor romantisk, sikke en dejlig tanke med et kærlighedstræ :)

Årh, hvor lyder det romantisk :a1221: Har I snakket om, hvilken slags træ, det kunne være? Jeg tænker umiddelbart et frugttræ.

Jeg skulle heller ikke overveje det ét sekundt, synes det er en fantastisk idé.

Vi har faktisk talt om frugttræ, jeg vil gerne have et kirsebærtræ med stenene derfra er farlige for hunde, så pt. taler vi pærertræ.

Vi har allerede et fantastisk æbletræ, der giver ALT for mange æbler :wink:

0

Dejligt der er styr på morgengaverne... Glæder mig til at hører hva han synes om dem... :)

Nu er der under 40 dage til den store dag.... :) vildt... <3

Jeg kan slet ikke begribe hvor tiden er blevet af. Synes egentlig vi er godt med, men på den anden side begynder alle småtingene at dukke op som også skal tjekkes af :wink:

Men hvor er det vildt :cheerleader3: Er I ved at være klar?

Hmm jeg ved det faktisk ikke rigtigt... Har lidt svært ved at overskue det i disse dage da jeg også lige tager et skoleforløb på 7 uger hvor det er meget intens med undervisning og meget læsestof...

Og så har vi bare for lidt plads i lejligheden til at jeg rigtig kan have et overblik... :huh:

Men mon ikke der er nogenlunde styr på det efterhånden... :) regner med at weekenden skal bruges til at få overblik over ting der mangler og skal styr på.. :)

Hvor lyder det altså bare romantisk at plante et træ sammen i jeres have på bryllupsdagen... :a1221:

0

Hvor er de bare fine boblerne :loveshower:

Synes det var en rigtig sød ide din kommende mand fik med træet... :a1221: dejligt når de selv kommer på sådan en ide... :iloveyou:

1 måned og 1 uge til vores store dag.... hvor er tiden lige blevet af??? :blink::huh:

0

Annonce ♥

Dejligt der er styr på morgengaverne... Glæder mig til at hører hva han synes om dem... :)

Nu er der under 40 dage til den store dag.... :) vildt... <3

Jeg kan slet ikke begribe hvor tiden er blevet af. Synes egentlig vi er godt med, men på den anden side begynder alle småtingene at dukke op som også skal tjekkes af :wink:

Men hvor er det vildt :cheerleader3: Er I ved at være klar?

Hmm jeg ved det faktisk ikke rigtigt... Har lidt svært ved at overskue det i disse dage da jeg også lige tager et skoleforløb på 7 uger hvor det er meget intens med undervisning og meget læsestof...

Og så har vi bare for lidt plads i lejligheden til at jeg rigtig kan have et overblik... :huh:

Men mon ikke der er nogenlunde styr på det efterhånden... :) regner med at weekenden skal bruges til at få overblik over ting der mangler og skal styr på.. :)

Hvor lyder det altså bare romantisk at plante et træ sammen i jeres have på bryllupsdagen... :a1221:

Ja, vi har de samme planer for weekenden :wink:

Vi får begge sindsygt travlt på arbejde de sidste 14 dage op til brylluppet, så det er med at få styr på det nu og tjekket af, så det kan arkiveres under 'det er der styr på'...

0

Synes det var en rigtig sød ide din kommende mand fik med træet... :a1221: dejligt når de selv kommer på sådan en ide... :iloveyou:

1 måned og 1 uge til vores store dag.... hvor er tiden lige blevet af??? :blink: :huh:

Tak :)

Ja, han har også fået store roser for den fantastiske ide. Normalt er han ikke udtog romantiker, men det her slår alt (på nær frieriet) :wink:

Aner ikke hvor tiden er blevet af, synes det var i sidste uge at det var oktober og jeg startede herinde, og at det var i går der var 100 dage tilbage...

Men det bliver så fedt :loveshower:

0

Årh, hvor lyder det romantisk :a1221: Har I snakket om, hvilken slags træ, det kunne være? Jeg tænker umiddelbart et frugttræ.

Jeg skulle heller ikke overveje det ét sekundt, synes det er en fantastisk idé.

Vi har faktisk talt om frugttræ, jeg vil gerne have et kirsebærtræ med stenene derfra er farlige for hunde, så pt. taler vi pærertræ.

Vi har allerede et fantastisk æbletræ, der giver ALT for mange æbler :wink:

Rigtig god idé med et pæretræ. Det smager altså også bare godt :lol:

Sjovt nok tænkte jeg også umiddelbart æbletræ til at starte med, men når I har et, der giver godt, behøver I jo ikke et mere :)

0

Hvor er det altså noget af det mest romantiske jeg længe har hørt :a1221:

Min søster og hendes eks fik også et træ til deres første datters barnedåb - synes rigtig godt om tanken, at hun så kunne vokse op sammen med træet :wink: måske en ide til fremtiden :wink:

0

Annonce ♥

Det lyder super fint med billederne :) Er de pakket ind? Ellers kunne jeg da godt tænke mig (fedte fedte) at se et billede af det færdige resultat?

Fantastiske bobler, det bliver simpelthen så fint til den store dag! :)

Og skøn tanke/ide med at plante et træ på bryllupsdagen. Den ide har jeg også haft, når vi flytter i hus (som forhåbentlig kan blive om maks. 1 år..) Og når man tager jeres situation i betragtning så er det jo PERFEKT at gøre på dagen! (ikke spor misundelig :tunge: )

Hvis det var mig, så ville jeg vælge et japansk kirsebærtræ, fordi jeg synes det er absurd smukt når det rigtig blomstrer med de lyserøde blade :a1221::a1221::a1221:

post-68266-0-94406600-1399535291_thumb.j

0

Annonce ♥

Sikke da en romantiker. Så kan i nyde kærligheds frugter resten af jeres dage sammen. Meget smukt :)

Hvor er det altså noget af det mest romantiske jeg længe har hørt :a1221:

Min søster og hendes eks fik også et træ til deres første datters barnedåb - synes rigtig godt om tanken, at hun så kunne vokse op sammen med træet :wink: måske en ide til fremtiden :wink:

Hvor han romantisk :loveshower: dejligt!

Super finde bobler du har lavet :tunge:

ååårh hvor romantisk :loveshower::loveshower:

Jeg fik helt kuldegysninger af at læse, at I vil plante et træ sammen på morgenen for jeres bryllupsdag - Hvor er det bare smukt og vildt romantisk :loveshower::7himmel::a1221:

Tak alle sammen :7himmel:

Hvis jeg kunne blive mere forelsket, så blev jeg det da i går. Under normale omstændigheder er han ikke den store romantiker, men jo tættere vi kommer på brylluppet, jo mere kommer det frem - og jeg nyder det :wink:

0

Det lyder super fint med billederne :) Er de pakket ind? Ellers kunne jeg da godt tænke mig (fedte fedte) at se et billede af det færdige resultat?

Fantastiske bobler, det bliver simpelthen så fint til den store dag! :)

Og skøn tanke/ide med at plante et træ på bryllupsdagen. Den ide har jeg også haft, når vi flytter i hus (som forhåbentlig kan blive om maks. 1 år..) Og når man tager jeres situation i betragtning så er det jo PERFEKT at gøre på dagen! (ikke spor misundelig :tunge: )

Hvis det var mig, så ville jeg vælge et japansk kirsebærtræ, fordi jeg synes det er absurd smukt når det rigtig blomstrer med de lyserøde blade :a1221::a1221::a1221:

Tak...

Elsker også japanske kirsebærtræer, de er bare så smukke. Mon ikke jeg med lidt kvindelist kan få ham overtalt :tunge:

Billederne har jeg først fået sat i rammer her til aften (og pakket gaven ind). Og selvfølgelig må du/I se :wink:

Beklager den dårlige kvalitet -de er taget på gulvet i kontoret med trælst loftlys...

Alle rammerne måler 40x50 cm og billederne måler 20x30 cm.

post-69231-0-58826000-1399566679_thumb.j

post-69231-0-23511600-1399566685_thumb.j

post-69231-0-92810700-1399566689_thumb.j

0

1 måned og 1 uge til vores store dag.... hvor er tiden lige blevet af??? :blink::huh:

Ja, han har også fået store roser for den fantastiske ide. Normalt er han ikke udtog romantiker, men det her slår alt (på nær frieriet) :wink:

Aner ikke hvor tiden er blevet af, synes det var i sidste uge at det var oktober og jeg startede herinde, og at det var i går der var 100 dage tilbage...

Har det på nøjagtig samme måde! Synes det er helt vildt at der snart er under en måned til vores bryllupsdag!! :o:loveboard:

0

Har det på nøjagtig samme måde! Synes det er helt vildt at der snart er under en måned til vores bryllupsdag!! :o:loveboard:

Ja, det er helt vildt! :heart:

0