Posted June 13, 2014 · Report post Nu hedder det faktisk i dag Tillykke, nyd det og bare absorber det hele. glæder mig til billeder! ! Sov godt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2014 · Report post Håber du får sovet lidt i nat også Håber I har en fantastisk dag Tillykke med det! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2014 · Report post Tillykke med i dag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 (edited) · Report post Ihhh! Så er det i dag! Jeg håber, du har fået sovet mere end mig Ha' en helt igennem fantastisk dag Edited June 14, 2014 by sle85 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Ihh stort tillykke med idag Hvor vildt at det allerede er nu.. Håber i får en fantastisk dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Tillykke :-) så kom dagen.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Tillykke med dagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Tillykke med dagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Stooooooort Tillykke med bryllupsdagen. Jeg ønsker at alt går som planlagt og at dagen bliver skøn. Tillykke tillykke tillykke. Jeg er super spændt på at få lov at se alt i sammenhæng, så jeg håber du får taget en million fotos. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Tilykke med idag! Hvor er det vildt! jeg håber du får en skøn dag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Tillykke med jeres store dag!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Stort tillykke med i dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post tillykke med dagen søde, håber i får en helt igennem fantastisk dag med masser af romantik .... glæder mig til at se billeder af dig hvor du ligner en million 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Tillykke med i dag … Ih hvor er det bare fantastisk! Håber i får en super dejlig dag… 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Tillykke med i dag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Kæmpe tillykke med i dag! Jeg håber, den er helt fantastisk! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2014 · Report post Håber I har haft en fantastik dag!! Og nyder resten af festen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 · Report post Tillykke med i går!!! Håber det var helt vidunderligt fantastisk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 (edited) · Report post :loveshower: Tusind tak alle sammen!! :loveshower: Edited June 18, 2014 by Forlovet i Las Vegas 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 (edited) · Report post BERETNINGEN, del 1... Vi havde en helt igennem fantastisk fredag med at gå og gøre forberedelserne færdige - det blev sent inden vi kom i seng, men det var ligegyldigt da vi havde det helt perfekt! Vi sov dejligt hurtigt og tungt På dagen vågnede vi et kvarter inden vækkeuret skulle ringe... Det var en rolig morgen og vi fik plantet vores æbletræ inden jeg kørte kl. 9.00 ud til min farmor for at gøre mig klar. Vi havde den mest fantastiske dag vi kunne drømme om, hvor alt gik op i en højere enhed. Vi havde en masse indslag, men hvor var de alle lavet med hjertet - det var fantastisk at føle Jeg vil ikke lave den store beretning i ord, men lade billederne tale for sig selv. I første omgang er det kun billederne fra min onkel vi har fået, når vi har dem fra MIN MANDS far og fra fotografen, kommer de selvfølgelig også (billederne følger i takt med jeg får dem minimeret) Edited June 18, 2014 by Forlovet i Las Vegas 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 · Report post Stort forsinket tillykke. Dejligt I havde en skøn dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 · Report post Uh glæder mig til at se billeder … :D Blev din Hubby glad for dine smukke boudoir billeder ??? <3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 (edited) · Report post Billeder af forberedelserne og det endelige resultat... Edited June 18, 2014 by Forlovet i Las Vegas 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 · Report post WOW! Hvor ser det vildt godt ud … Jeg er helt vild med lyskæderne … SÅ FEDT! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2014 (edited) · Report post Kirken... Edited June 18, 2014 by Forlovet i Las Vegas 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites