Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloon::denmarkflag: Stooooooort Tillykke med bryllupsdagen.

Jeg ønsker at alt går som planlagt og at dagen bliver skøn. Tillykke tillykke tillykke. Jeg er super spændt på at få lov at se alt i sammenhæng, så jeg håber du får taget en million fotos. :loveshower:()():loveflag::toot:

0

Annonce ♥

tillykke med dagen søde, håber i får en helt igennem fantastisk dag med masser af romantik .... glæder mig til at se billeder af dig hvor du ligner en million :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

0

Annonce ♥

BERETNINGEN, del 1...

Vi havde en helt igennem fantastisk fredag med at gå og gøre forberedelserne færdige - det blev sent inden vi kom i seng, men det var ligegyldigt da vi havde det helt perfekt! Vi sov dejligt hurtigt og tungt :wink:

På dagen vågnede vi et kvarter inden vækkeuret skulle ringe... Det var en rolig morgen og vi fik plantet vores æbletræ inden jeg kørte kl. 9.00 ud til min farmor for at gøre mig klar.

Vi havde den mest fantastiske dag vi kunne drømme om, hvor alt gik op i en højere enhed. Vi havde en masse indslag, men hvor var de alle lavet med hjertet - det var fantastisk at føle :loveshower:

Jeg vil ikke lave den store beretning i ord, men lade billederne tale for sig selv.

I første omgang er det kun billederne fra min onkel vi har fået, når vi har dem fra MIN MANDS far og fra fotografen, kommer de selvfølgelig også :wink:

(billederne følger i takt med jeg får dem minimeret)

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Annonce ♥