SidselEK

Mad ud af huset i Midtjylland- kan i anbefale nogle?

15 posts in this topic

Hej

Nu har min forlovede og jeg endelig fundet et sted vi kan holde vores fest, så derfor går vi nu igang med at finde ud af hvad vi skal have at spise.

Kender i nogle steder som laver lækkert mad til bryllupsfester. Vi bliver ca 110 personer og vil gerne have anrettet forret, hovedretten som buffet.

Vil meget gerne høre alle slags erfaringer, og evt hvis i selv har bestilt mad der hvad prisen var.

Håber at høre fra jer...

0

Annonce ♥

Ja! Vi skal have mad fra Cafe Livre i Rødkærsbro ved Viborg. Vi bliver 90, og vi får forret, hovedret (buffet), dessert og natmad til max. 265 kr. pr. kuvert. De laver SUPER lækker mad. Kan kun anbefales varmt! Prøv at høre dem ad - www.cafelivre.dk.

0

Annonce ♥

Nu er det godt nok i østjylland.. Men vil tror de kører ud :)

Vi har bestilt fra Oli Nico her i Århus, 4 retters menu anrettet, til 200 kr pr kuvert. Derudover får vi en kok med ud til 300 kr i timen :)

Det er et sted vi kender godt, og spiser ofte.. Maden er så god :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg kan klart anbefale gastronomisk institut i Silkeborg :)

Her ligger prisen omkring 200-300 kr. pr. kuvert. Men de sammensætter også gerne menuen efter jeres ønsker!

Manden er altid helt fantastisk!

se mere her

http://gastronomiske.dk/default.asp

0

Annonce ♥

Jeg kan klart anbefale gastronomisk institut i Silkeborg :)

Her ligger prisen omkring 200-300 kr. pr. kuvert. Men de sammensætter også gerne menuen efter jeres ønsker!

Manden er altid helt fantastisk!

se mere her

http://gastronomiske.dk/default.asp

I har bestilt maden ud-af-huset, ikke? Hvor har I fundet lokaler henne? :)

0

Både ja og nej :)

Vi skal holde det på knudhule badehotel, som har samme ejer som gastronomiske, og skal have en pakkeløsning derude :)

Jeg har bare selv arbejdet der som opvasker for nogle år siden, altså på gastro

0

Annonce ♥

Vi fik mad fra Smageriet i lørdags til min mors fødselsdag. Hun kiggede godt nok lidt da jeg sagde det var en del af Kokken & Jomfruen. Maden var ok men ikke noget prangende. Det var fint nok her men til et bryllup...... :( Meget af det mad som iflg. bestillingen skulle komme varmt var helt koldt og skulle varmes. Min søn vidste ikke hvad Creme Brulee var for noget men da han smagte det sagde han vaniljebudding og det var faktisk et meget passende udtryk. Det havde i hvert fald ikke meget med Creme Brulee at gøre (men smagte ok). :lol:

Uden at jeg kan komme med nogle konkrete navne på de kanter så er min erfaring at man får det bedste og den mest indviduelle løsning ved at vælge en bestemt kogekone, en kok eller et mindre lokalt cateringfirma.

1

Jeg hægter mig på herinde - ingen grund til at oprette en ny tråd, der omhandler samme område :tunge:

Men jeg sidder og kigger efter fornuftige steder til fornuftige priser i Silkeborg.. Faldt over Indelukkets Spisested - har aldrig været der, selvom jeg er opvokset i Silkeborg! :blush:

Er der nogen, der ved, om de afholder bryllupper og hvordan stedet egentligt er?

Ellers modtages andre spisesteder med kyshånd - vi har kigget på Radisson, Impala, Scandic.. Vi leder efter noget, der er en smule billigere, og som godt må afholdes i deres lokaler.

0