Howst

Birgitte - vil bare et stille og roligt vægttab

5 posts in this topic

Hej Birgitte. Jeg har nu været igang siden februar, og har tabt 11 kg. Fedt og 8 på badevægten.

Jeg går til boksning og judo, og træner samlet 2-4 gangeom ugen (har skiftende arbejdstider). Jeg tæller ikke kcal, for sidst jeg gjorde det gik jeg sukkerkold til træning konstant. Men spiser mange proteiner og moderat af grøntsager, 2 stykker frugt i min skyr om morgenen og næsten intet brød. Alligevel skal der næsten intet til, før jeg tager på igen. Det kan bare være en aften vi er ude, og får 1 lille stykke kage. Så er der 500 g. På næste dag. Har også haft udfordringer med en meget slem skinnebensbetændelse.

Jeg vil gerne smide minimum 6 kg inden jul, men kan sgu ikke se hvad jeg gør forkert. Fordi det skal ikke være en kur, men en ny fast vægt. Jeg har nogle ordentlige lår og en lille badering om maven.

Hjælp mig:-(

Hilsen Heidi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal måske tilføjes at min fedtprocent er på 35 og bmi på 27, ,8. Så der er noget at tag af. Samt at jeg ikke fylder mig med slik osv. Da jeg er e-nummer intolerant og er genetisk disponible for diabetes.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Birgitte. Jeg har nu været igang siden februar, og har tabt 11 kg. Fedt og 8 på badevægten.

Jeg går til boksning og judo, og træner samlet 2-4 gangeom ugen (har skiftende arbejdstider). Jeg tæller ikke kcal, for sidst jeg gjorde det gik jeg sukkerkold til træning konstant. Men spiser mange proteiner og moderat af grøntsager, 2 stykker frugt i min skyr om morgenen og næsten intet brød. Alligevel skal der næsten intet til, før jeg tager på igen. Det kan bare være en aften vi er ude, og får 1 lille stykke kage. Så er der 500 g. På næste dag. Har også haft udfordringer med en meget slem skinnebensbetændelse.

Jeg vil gerne smide minimum 6 kg inden jul, men kan sgu ikke se hvad jeg gør forkert. Fordi det skal ikke være en kur, men en ny fast vægt. Jeg har nogle ordentlige lår og en lille badering om maven.

Hjælp mig:-(

Hilsen Heidi

Hej Heidi

Det er rigtigt svært at sige udfra dette, lige præcis hvad der skal sættes en finger på. Jeg vil anbefale dig 2 ting udfra det, du fortæller:

Begynd med styrketræning - god, basis styrketræning, gerne op til 3 gange om ugen. Det hæver din forbrænding og vil være med din at tone din krop. Når du har skiftende arbejdstider, er det også en træning, du selv kan ligge ind, når det passer dig og ikke når der kører et hold. Holdtræning, som primært er kredsløbstræning, vænner din krop sig hurtigt til, og efter noget tid er det derfor ikke så effektivt længere.

Find en dygtig uddannet kostvejleder evt. en personlig træner, der kan hjælpe dig. Når du er genetisk disponipel for diabetes, er der flere hensyn der skal tages, og det er ikke noget, man kan vejlede om over internettet, da du skal måles og screenes. Hvor bor du henne i landet? For så kan jeg henvise dig til en, der kan hjælpe dig godt på vej :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den har åbenbart ikke noteret mit svar :(

Jeg bor i Slagelse. Jeg er under uddannelse, så vil ikke garantere at jeg har råd til diætist eller personlig træner.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har åbenbart ikke noteret mit svar :(

Jeg bor i Slagelse. Jeg er under uddannelse, så vil ikke garantere at jeg har råd til diætist eller personlig træner.

Hej igen

Prøv at tage fat i Poul Haacker, han er en af de dygtigste jeg kender i nærheden af dig. Du kan finde ham på Facebook :biggrin:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥